Másnap a kis szöszink elvitte Rosét oviba, majd szokásos útján elindult az iskolába. Legnagyobb meglepetésére,Yoongi nem volt ott.
Biztos késik..Volt már ilyen-gondolta magában Jimin. 2 perc elteltével becsöngettek. Az ofő és a biosztanár lépett be.
-Sziasztok gyerekek. Tudom,hogy most biológia órátok lesz,de szeretném elkérni Jimint.-a fiú eléggé meglepődött,de odament a tanárnőhöz.-Rendben további szép napot.-majd azzal a mozdulattal kilépett a teremből Jiminnel az oldalán. A szöszi nem értette,hogy miért viszik a tanáriba.-Tanárnő miért megyünk a tanári szobába?-kérdezte bizonytalalnul Jimin. Választ nem kapott,csak mikor beértek,az imént említett helységbe.
-Nem szerettem volna hangosan kikiabálni,de Yoongi kórházban van. Arra kérlek,hogy ne gyere ezen a héten iskolába,hanem legyél vele. A tanárok összeírják neked,hogy mit kell pótolni neki,de amilyen állapotban van nem hinném,hogy tud írni. Kérlek szépen,csináld meg neki a feladatokat és beszélgess vele.-a kis szöszi nem igen értette hogy mi történt Sugaval,de bólogatott.
-Elnézést,de mi történt vele?-tette fel a teljesen jogos kérdést Jimin. A viszonylag fiatal hölgy,csak mereven nézett maga elé.
-Az apja majdnem halálra verte.. Két ujja eltörött,jobb kezét műteni kellett,állcsontja megsérült és még sorolhatnám..-Akkor Rosé mégse mondott bolondságot..Mivel a fiúnak már ott volt a kezében a papír,illedelmesen elköszönt és elindult a kórház felé. Mielőtt belépett volna,vett egy mély levegőt és a recepcióhoz sietett.
-Jó napot fiatalember! Miben segíthetek?-kérdezte,egy viszonylag már idősebb nő.-Áhh ne is mondj semmit,Min Yoongit keresed igaz? A második emeleten a harmadik szoba az övé.-Jimin hevesen bólogatott,megköszönte a segítséget és elsietett a kórtetemhez.
Óvatosan lenyomta a kilincset,és meglátta Yoongit. Az arca nem volt bekötözve,viszont a keze és a bokája igen. Infúziók száza folyt beléje,ami Jiminnek eléggé ijesztő volt hiszen ő mindig is utálta az ilyeneket. A földön ott feküdt Suga táskája,amiben a tankönyvek sorakoztak. Felkapta a táskát,kivette ami szükséges és elkezdte írni a feladatokat. Hirtelen egy kéz közeledett feléje és megfogta parányi kacsóját. Ujjaikat összekulcsolva aludt tovább Yoongi,majd egy kicsit a szöszi felé fordult álmában. Tudatában volt,hogy ez Jimin keze,de nem érdekelte,mert tudta hogy ő nem fogja bántani,mint esetlegesen apja,anyja vagy Jungkook. Jungkookkal csak a szüleik miatt voltak haverok,amúgy meg utálták egymást. Suga mindig is Jimin barátságára vágyott,de Jungkook agymosást tartott,hogy "ő nem lehet buzi" és ezzel a mondattal próbálta megutáltatni Jimint. Azóta ilyen bunkó a melegekkel,de nem érti miért csinálja ezt Maknae kérésére,hiszen ők is melegek. Kooknak párja is van,és ezért nem akarja,hogy Yoonginak is legyen fiúja,mert ha Taehyung megtudja,hogy Jungkooknak bejön Suga pasija,vége mindennek.
Őszintén,minden kilencedikben kezdődött. Yoonginak akkor kezdett bejönni Jimin,de elmondta a szüleinek,és ők is kismosták a fejét. Suga nem adta föl tovább szerette szöszit. Csakhogy év végén volt egy kis ramazuri,ahol végképp elkezdte utálni a fiút. Akkori haverja,Felix megdugta a szeme láttára Jimint,aki még élvezte is. Nem is ez volt a fő dolog,hanem az,hogy Jimin azt nyögte hogy "Suga apucit akarom nem téged" de látszott rajta,hogy csak Felix dugására vágyott,s ez elszontyolította Sugat és végleg száműzte Jimint az életéből. Ez már csak a múlt de Yoongi a jövőt nézte,és nem gondolta volna hogy újra beleszeret a fiúba. Mindig próbál közelíteni,csak néha elcsattanik a feje, és kiabálni kezd vele. Főleg,ha Maknae vagy Taehyung mellette van. Bár a szerelem nehéz, ő tovább szerette Jimint,csak utálkozó módon mutatta ki.
ESTÁS LEYENDO
Titok kell hogy maradjon ||YoonMin||(+18)
RomancePark Jimin mindenkinek azt mondja, hogy borzalmas élete van. Pedig egyáltalán nem. Jó, igen, a kilencedik, tizedik és tizenegyedik iskolaévéről ne beszéljünk. Őszintén, ki ne vágyna arra, hogy élete szerelme titokban belészeressen, és ezt mind a g...