Február 12

40 3 0
                                    

Húúú izgalommal teli nap az biztoooos, de kezdjük az elején.

Suga-nak ma fellépése volt, ezért szomorú voltam hogy nem lehettem ott. Ezt észre is vette, amit picit szégyelltem.

-Mindjárt jövök Chimie-szólt, majd azzal a mondattal kiment.
Imádtam tegnap a kis meztelen testét. Jó méretes neki, nekem pont megfelel. Hogy erről miért beszélek azt nem tudom, csak jó.

3 perccel később visszajött és elkezdett pakolni, magának és... és nekem. Hogy miért az nem tudom. Talán ki akarja szórni a cuccaimat, majd elmenni? Remélem nem..
Ezt bámultam 10 percig, hogy az eres kezei az én ruháim hajtogatják, majd rákérdeztem.
-Miért pakolsz?-tettem föl a kérdést, mire gyönyörű szemeivel rámnézett. Mosolygott egy sort, majd végre megszólalt.

-Megyünk haza, és az esti koncertemen is ott leszel. -közölte, mire tátva maradt a szám. Én Min Yoongi maga a TÖKÉLETESSÉG csupa nagybetűvel koncertjén? Nem nem, ez csak egy álom.
Élőben még sosem hallottam, de biztos gyönyörű lesz! Maga az egész ember gyönyörű.

-Ümm megfésülhetem a hajad?-kérdeztem szégyellősen, de Ő csak mosolyogva bólintott. -Úúúú és úgy megcsinálhatom ahogy tegnap vooolt?

-Természeteseeeen- mosolygott, majd odaült elém és a SAJÁT fésűjét  adta oda nekem. Még a fésűjének is Suga illata van!

Elkezdtem fésülni kissé kócos haját, de ügyeltem arra hogy ne fájjon neki. Fésültem fésültem és fésültem, mikor a kezeit a combomra rakta és simogatta. Olyan mértékben vörös lettem, hogy egy rák is megirigyelné.

10 perc alatt végeztem a hajával, átöltöztem és már indultunk is. Izgatott voltam, hogy vajon milyen  a háza belülről és kívülről is. Gondolom gyönyörű, mint maga az ember is. Majd rámjött a pisilhetnék.
-S..suga...-dadogtam, mire aggódóan rámnézett.

-Valami baj van Chimie?-kérdezte aggódó hangon, mire megráztam a fejem.

-Cs...csak nagyon kell pisilnem...-panaszoltam el a gondom, mire gyorsított.

-Nyugiii, pár pillanat és otthon is leszünk. Addig tarts ki- mondta, majd haza is értünk. Gyors kinyitotta az ajtót, kiszállt majd nekem is kinyitotta. -Belépsz és balra a második ajtó, az a mosdó. -majd kinyitotta az ajtót, én meg futottam WC-re. Egy igazi palota a háza, csak ha majd lesz párja nagyot szoptam, mert vele fog élni, és akkor én ki leszek dobva. Na mindegy.

A délelőtt és a délután unalmasan telt, de térjünk rá az estére. Felvettem egy oversize fehér pólót, egy fekete melegítőt és egy karkötőt I love Agust D felirattal.
Ő olyan szexi volt, hogy végtelenszer meghaladta a szexiségmértéket. Ezer év után végre elindultunk, és én végig izgultam az utat.

Mikor odaértünk rengeteg lány volt ott, én meg átgondoltam, hogy biztos jó ötlet-e. Suga észrevette, hogy feszült vagyok, ezért megszorította a csöppnyi kezem és behúzott maga után a backstage-be. Gyors kisminkelték, én meg csak a telefonom szorongattam. Na igen, nagyon izgultam..

Miután végeztek a sminkjével odajött hozzám és hosszasan megcsókolt, amit viszonoztam is egyből, totál vörösen. 5 perc után elvált tőlem, mosolyogva megölelt, majd fölment a színpadra én pedig elmentem a közönség leghátuljára, ahol mindent jól láttam.

Már legalább a 10. számával végzett mikor felcsendült a First Love. (A rész végén csatolom a linket)

-Felnéztem és vágytam rád- hangzott el a mondat és mosolyogva rámnézett, mire én az ájulás szélén lettem. Szeret?! Szeret?! Nem az biztos hogy nem lehet!

35 perccel később vége lett a koncertnek, én pedig sokkos állapotban vártam hogy eltűnjön a nagy tömeg...
_______________________________________________________________
Itt is lenne a videó <3
(Btw: tudom, hogy a dal egy zongoráról szól, és mikor írta a dalt így a történet szemszögéből értem, Jiminre is gondolt a mondatnál)

Titok kell hogy maradjon ||YoonMin||(+18)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang