Február 14 (+18)

70 2 0
                                    

A délelőtt és a délután nem lényeges, térjünk át a naplementére.

-Chimie eljössz velem a parkba?-kérdeztem, mire bólogatott. -És légyszi öltözz csinosba. -mondtam, mire picit megszeppenve nézett rám. Bíztatóan bólintottam, mire elfutott öltözni és én is átöltöztem. Izgultam, de nagyon. Mi van ha elutasít?
Ilyen gondolatokkal indultunk el a parkba, ahol már egy lélek sem volt.

Leültem, az ölembe húztam és megcsókoltam, amit egyből viszonzott is. Ez így ment 10 percig, majd kezdtem kifulladni ezért lassan elváltam tőle. Gyönyörű feketés íriszeivel rámnézett, én meg csak vigyorogva megpusziltam a száját.

-Szeretlek Park Jimin. Nem, nem barátilag, szerelmileg- közöltem mire elsírta magát az örömtől és a nyakamba bújt.

-É...én is szeretlek Min Yoongi.. -közölte az örömtől zokogva. Nyomtam egy lágy csókot ajkaira, majd elővettem az S és Y betűs nyakláncot és fölcsatoltam neki.

-Sajnálom, nem tudtam dönteni melyik legyen, azt hordod amelyiket szeretnéd. Kérsz Oreo-s Milka csokit?-tettem föl a kérdést mire boldogan bólogatott.
Kibontottam a csokit törtem 3 kockát, és megetettem, utána én is ettem belőle. -És nem akarom elrontani a kedved, de egy ideg titok kell hogy maradjon a kapcsolatunk. -mondtam, mire bólogatott.

-Nem érdekel, az a lényeg hogy veled lehetek. -közölte, mire mosolyogva bólogattam. -Veled szeretném ma csinálni azt a dolgot...-közölte szégyellősen, de én csak mosolyogtam.

-Természetesen babám, csinálhatjuk csak menjünk haza.-mondtam és felvettem az ölembe majd hazamentünk. Szerettem volna a legjobbakat nyújtani neki, ami szerintem sikerült is, de csak szép sorjában.

Mikor hazaértünk egyből a nappali kihúzott kanapéjára dobtam, de csak óvatosan. Levetkőztettem és óvatosan megnyaltam farkát, ami egy halk nyögést váltott ki belőle. Én is levetkőztem, majd ugyanezt megismételtem többször, de közben gátját is masszíroztam. Folyamatosan nyögdécselt és álló dákóm akarta.

-Ezt szeretnéd?-fogtam rá a sajátomra és a kezébe raktam, mire gyorsan elkezdte rajta mozgatni a kezét.-Babah neh kínozzh, ígyh nem tudlakh kényesztetnih-nyögtem ki nagy nehezen, de nem hagyta abba. Arra lettem figyelmes, hogy tiszta sperma a mellkasom. Letöröltem, majd lenyaltam az édes, ragadós élvezetet.

Ez ment 20 percig, majd meguntam és óvatosan beraktam neki. Hangosan felnyögött, én meg nem mozogtam, hogy szokja a méretemet és 2 perc múlva elkezdtem mozogni.

1 és fél óra alatt jól kifulladtunk, én 3-szor élveztem belé, Ő pedig 6-szor élvezett a hasára amit le is nyalogattam.
Ez egy csodás nap volt, az biztos. Szeretem, de nagyon. Ő a szívem választottja az biztos.

Titok kell hogy maradjon ||YoonMin||(+18)Where stories live. Discover now