Február 3.

53 4 0
                                    

Másnap reggel totál egyedül ébredtem.. Hiába vártam Chimet, nem jött, ezért gondoltam felhívom, de rájöttem hogy nincs meg a száma. Faszom.

Jimin POV:

Nem hinném, hogy aggódna értem, de nem leszek köcsögök, később bemegyek hozzá. Már csak a telószáma kéne.. Bár szerintem ha megnézem az osztálycsoportot Messengeren, akkor ott lesz.

Megnéztem és tényleg ott volt, ezért felhívtam. Nem kellett sokat várnom, hogy meghalljam gyönyörű, mély hangját.
-Chimie! Miért nem vagy itt?-tette föl a kérdést amire, akartam adni a választ.

-Szia Yoongi! Majd később megyek.-feleltem

-De miért, mi a baj?

-Fáradt vagyok...-kamuztam be neki, de az az igazság, hogy 10 órát aludtam.-Egész éjjel apám és anyám hülyeségét hallgattam, sajnálom! Amint tudok megyek.

-Rendben Chimie vigyázz magadra! Sziaaaa

-Oki szia Yoongi.-majd azzal a mozdulattal kinyomtam.

Miért viselkedik úgy, mintha együtt lennénk? Ez már megint valami fogadás, én érzem. Kétlem, hogy pont Ő meleg, ha meleg is pont engem szeret. A suli összes lánya Ő utána fut, minden lány és fiú egyaránt imádja. Mindenki a haverja, barátnője-buzik esetén- barátja akar lenni. Engem meg elítélnek mint a rossz almát. De ilyen az élet, egy homokost nem szerethet mindenki, ez tény. Szerintem mindenki egylényegű, én nem szoktam különbséget tenni. Buzi is ember, csak furább.

Régebben is rohadtul belé voltam esve, de látnátok a szobám, megértenétek a helyzetem, de gondolom sokaknak ismerős. Azért van róla ennyi képem, mert Ő egy híres rapper, és netről szedem a képeit. Szerelem, vagy sem, ezt a fiút mindenki imádja úgy érzem. Eddig minden koncertjén ott voltam, csak nem látott legnagyobb szerencsémre. Rohadtul jól csinálja, ezt a közönség létszáma és síkítozása is elárulja. Minden számát fejből tudom, de ez alap. Nem tudnék választani, melyik tőle a kedvenc számom. Bár nem annyira jó tanuló, az a lefosom típus. Az utcán odajönnek hozzá a lányok képet meg mindent. Meg akarják hívni fagyira kávézni, de mindig azt mondja hogy: Bocs de foglalt vagyok. Úgyhogy ezek szerint van barátnője. Én akarok a lány helyében lenni!!!!!

Titok kell hogy maradjon ||YoonMin||(+18)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang