Tartalmas nap az biztos, de kezdjük a legelején.
Chim reggel 10-ig aludt, én meg 2 óráig bámultam. Jó Min, ez ciki. Szerelmes vagy egy olyan fiúba akit kényszerből bántottál! Szánalmas vagyok!Arra keltem, hogy Chimie a kezeimet fogdozza, ami jó érzés volt.
Miután letelt a 2 óra, Ő is felébredt, és gyönyörű sötétbarna íriszeit rámvezette.
-Jó reggelt Chimie. Hogy aludtál?-szerintem ez neki nem a legjobb reggele, de mindegy.-Jó reggelt Suga.. Veled álmodtam, úgyhogy viszonylag jól...-a vigyort nem lehetett lemosni az arcomról, annyira örültem magamnak. Magamhoz öleltem és egy puszit nyomtam arcára, mire elvörösödött.
-Hozzak valamit a büféből?-kérdeztem tőle.
-Ha van szőlőízű Fanta, azt kérek... Meg egy Mars csokit...-bólogattam és lementem venni neki dolgokat. Vettem 2 Fantát és 2 csokit, aminek Chim nagyon örült.
Eszegetett és iszogatott, de észrevettem, hogy lefolyt az 1000 mililiteres infúziója, ezért elmentem szólni egy nővérnek.
-Elnézést...-szóltam oda egy nővérnek, mire rámnézett.-A barátomnak lefolyt az infúziója...-Egy perc és megyek kicserélni-mondta majd futott is el a gyógyszeres kocsiért. Én visszamentem Chimiehez és simogattam a karját.
Miután folyatott új infúziót és kiment, elkezdtünk beszélgetni. Az egész délelőttöt átbeszéltük, és nagyon örült neki, hogy majd hozzámköltözhet. Megebédeltünk és utána ő aludt, én pedig írtam az új dalom, ami a szerelemről fog szólni.
Késő délutánig aludt, én pedig 2 percenként ránéztem, hogy milyen aranyos. 5 környékén felébredt és bámult engem, amit nagyon is megéreztem, és elmosolyodtam.
-Jó reggelt Chimie. Hogy aludtál?-tettem föl ugyanazokat a kérdéseket mint reggel.-Szia Suga... Megint veled álmodtam, úgyhogy jól...-válaszolt egyszerűen. A vigyort megint nem lehetett lemosni az arcomról.
3 órával később vacsoráztunk, őt lefürdették, majd engem is elküldtek fürdeni. Végeztem és egy boxer-gatya kombóval mentem vissza hozzá, és láttam hogy vörösödik.
Befeküdtem mellé, és legnagyobb meglepetésemre hozzám bújt.Jó éjt Suga... -mondta,majd lehunyta a szemeit.
-Jó éjt Chimie -mondtam, majd engem is elnyomott az álom.
KAMU SEDANG MEMBACA
Titok kell hogy maradjon ||YoonMin||(+18)
RomansaPark Jimin mindenkinek azt mondja, hogy borzalmas élete van. Pedig egyáltalán nem. Jó, igen, a kilencedik, tizedik és tizenegyedik iskolaévéről ne beszéljünk. Őszintén, ki ne vágyna arra, hogy élete szerelme titokban belészeressen, és ezt mind a g...