Tegnap óta ezen az ajándék cuccon stresszelek. Ja, de hogy miért nem járunk suliba? Valentin héten nem kell nekünk menni, ezért vagyunk itthon.
Az normális, ha Suga képeire verem ki minden nap?? Ige, ez egy nagy bűnöm, de na túl szexi. Túlságosan is aaaaz.
Pár perccel később Suga nyitott be MEZTELENÜL!! Elvörösödve néztem rá, mire Ő csak mosolygott. Majd a számba rakta méretes tagját, mire én vigyorogva elkezdem szopni. 20 percig csináltam, mire elélvezett egy kurva forrót a torkomra. Engedelmesen lenyeltem és megöleltem a lábait.
-Köszönöööm Sugaam, ez most nagyon jól esett.-pusziltam meg lábait, mire mosolyogva megcsókolt, amit viszonoztam is.Fülsüketítő csengetésre lettünk figyelmesek. Suga gyors felöltözött és lerohant. Könnyezve ültem a szőnyegen, erős bűntudattal.
2 perccel később visszajött, majd leguggolt hozzám és megölelt.
-Nincsen semmi baj, nem történt semmi, nem csallak meg Életem. Kérlek nyugodj meg, itt vagyok már..-nyugtatott, mire meg is nyugodtam.-K-kivel voltál?..-tettem föl a kérdést.
-A tesómmal Drágám. Nem a lánnyal, van egy fiú is, most jár általános 8.-ba és hozott nekünk Magyarországról ajándékokat. -mondta mire felcsillant a szemem.
-Hozott túró rudit is ugye??-kérdeztem csillogó szemekkel, mire aranyosan elkezdett nevetni.-Ezek szerint nem?..-dobtam be a kamu szomorúságot, mire újra átölelt.
-Dehogynem, hozott sokat, és ha átmegyünk hozzá, annyit ehetsz amennyit akarsz.-mondta, majd fogott egy túró rudit, kibontotta és elkezdett etetni.
Befaltam 6 rudit, majd lefeküdtem és elnyomott a kajakóma. Suga is befeküdt mellém, és Ő is aludt.
3 órával később, lágy simogatásra keltem, aki csak Suga lehetett, ezért egy jót mosolyogtam rajta.
-Jó reggelt Sugaaaa- köszöntöttem, mire megcsókolt, amit viszonoztam is.Így ment ez estig kisebb-nagyobb megszakításokkal, majd este filmezés közben mindkettőnket elnyomta az álom..
Ő olyan tökéletes!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Titok kell hogy maradjon ||YoonMin||(+18)
RomancePark Jimin mindenkinek azt mondja, hogy borzalmas élete van. Pedig egyáltalán nem. Jó, igen, a kilencedik, tizedik és tizenegyedik iskolaévéről ne beszéljünk. Őszintén, ki ne vágyna arra, hogy élete szerelme titokban belészeressen, és ezt mind a g...