Február 13

34 3 0
                                    

Ma arra keltem, hogy Suga nincs mellettem, csak egy levél.

Szia Chimie! El kell mennem ügyetintézni, estefelé jövök. Van kaja a hűtőbe, a kedvenced csináltam. Vigyázz magadra!
                                                    
                                                               Puszil: Suga <3

Ezt a levelet el is raktam a zsebembe. Na ma megkeresem, hogy milyen parfümöt használ, mivel isteni illata van. Jellegzetes Sugaillat, amit egy 100 fős buliban kavargó illatok között is felismernék.

Na de akkor keressük meg a... a fürdőbe. Ami nem tudom hol van. A hálón a lenti WC-n és a teraszon kívül semmit sem tudok, hogy hol van.
10. próbalkozásom a fenti 3. szoba volt, és eltaláltam! Az élet apró örömei. Nos akkor lássuk. Fogkefe, fogkrém, öblögetőspohár, fésű, de hol az az átkozott parfüm?!

20 perc után megtaláltam... Olyan jó illata van! Fogtam magam és fújtam Suga egyik pólójára, majd elraktam a pólót. Majd eszembejutott, hogy nem is ettem ma. És a kedvencem csinálta!!!!!!

Ezerrel rohantam a konyhába, a lépcsőn majdnem leestem, de megérte. A hűtőt csak úgy szántam ki, és tényleg ott volt a kimchi!!
Kicsit megmelegítettem majd nekiláttam megenni. Ez sokkal jobb mint amit én csinálok! Még arany keze is van, ez a fiú csodálatos.

Egész délelőtt tv-ztem, ebédeltem, tv-ztem délután is, majd este 11-kor nyílt az ajtó, mögötte maga a TÖKÉJJEL. Odafutottam és szorosan átöleltem.

-Nagyon hiányoztál Chimie-mondta majd megpuszilta a szám. Én csak mosolyogtam, majd a mellkasába fúrtam az arcom és elaludtam.

Yoongi POV:

Holnap lesz a nagy nap... Meg van minden, ami kell, csak Chimet kell rávennem naplementekor, hogy menjünk el a parkba. Remélem minden jól sül el...

Titok kell hogy maradjon ||YoonMin||(+18)Where stories live. Discover now