Február 10

38 4 0
                                    

Összetörve második nap... Ma Jimin 12-szer hívott, de nem vettem föl, sőt még ki is kapcsoltam a mobilom...

JIMIN POV:

Nem értem magam... Suga-t szeretem, de viszonoztam Hobi csókját. Totál elvesztettem a fejem!  Hobi ma mondta, hogy be volt rúgva, és nagyon sajnálja. Utána el is ment, nekem meg a csók óta bűntudatom van. Gratulálok Park Jimin, te aztán egy igazi balfasz vagy.

Minden ajtónyitódásnál felkaptam a fejem, de csak a nővérek voltak. 4 nap múlva Valentin-nap én meg elbasztam!!! Be akartam vallani, de már esélytelen, nem tudom. Hobi-nak is bűntudata van, Suga szerintem a halálán és én is.
Gondolom nem eszik max iszik 2 kortyot. Vajon hogyan tudnám jóvátenni? Google persze azt írja, hogy "idő kell". DE EHHEZ NEM IDŐ KELL HOGY BASZNÁNAK MEG!!

Aztán kitaláltam, hogy fölveszem Yoongi ruháit. Aztán nem, mert az illata bódító, és inkább szagolgattam. Ebből az lett, hogy 2 órán keresztül sírtam, és bevallom, kurva jól esett.
Aztán jött a feketeleves. Este 7 tájékán nyitódott az ajtóm és belépett Hobi párja. Seo Chang Bin.
Személy szerint fosok tőle de ami most jön erősen nem normális dolog.. dee kezdjük az elején.

Bejött, az arca nem volt túl Boldog, inkább az ultramérgeshez hasonlítanám. Meglátott, megragadta a kórházi ingem és közelebb rántott magához és a szemembe nézett. Itt már sejtettem hogy miről van szó..

-Mit képzelsz magadról, te kis taknyos?!-kezdte. Én már biztos voltam benne, hogy a csók lesz a gond.-Csókolgasd a többi takonypóct ne az én párom!! Undorító amit művelsz, megérdemelted volna hogy elégj a faszba!!-üvöltött bele a pofámba, én meg kezdtem könnyezni. Hirtelen érvelni se tudtam, de a következő pillanatban.. megvert.

Az arcon lángolt a fájdalomtól, de figyelembe se véve a szenvedésem, mégegyet lekevert, majd durván ledobott az ágyra és kiviharzott, én meg elkezdtem zokogni.

A mai nap egy borzalom volt, de utána jött aminek nagyon örültem. Nem más, mint Hobi SMS-e, arról hogy szakított ChangBinnal és 3 perc múlva a kórházban lesz velem.

-Sikerült beszélnem Suga-val, megértette, hogy berúgtam, holnap már jön, csak összeszedi magát- huppant le mellém Hobi én meg önkéntelenül is elmosolyodtam.

Talán holnaptól, minden a régi lesz. Remélem..

Titok kell hogy maradjon ||YoonMin||(+18)Onde histórias criam vida. Descubra agora