Tegnap még bementem Yoongihoz, beszélgettünk, de nyílván zavarba jöttem, amit eléggé cukinak tartott. Kaptam tőle egy csokor rózsát és egy plüssmacit, ami annyira meglepett, hogy tátva maradt a szám. Eléggé drága rózsa és plüss, mert utánanéztem a neten. TUDOM ajándék lónak ne nézd a fogát, de ha életed szerelmétől kapsz ajándékot, azért megnézem, hogy mennyit költött rám, és nem is keveset.
Jelenleg filmet nézek éjfélkor a kórházban, mert a nővérek azt hitték hogy együtt vagyunk Suga-val, és mivel Suga híres és igen, megengedték hogy itt aludjak. Nem hittem volna, hogy ennyire romantikus alkat Yoongi, mivel Igazából szerelmet nézünk, és nem tudom, hogy honnan, de tudta, hogy ez a kedvenc filmsorozatom. Ajjaj lehet elolvasta a naplóm. Jaj, ha elolvasta nekem nyikk. Már csak 10 nap Valentin napig, kíváncsi leszek, hogy akkor hogy fog viselkedni...
Yoongi POV:
Már csak 10 nap Valentin napig, és még semmi ötletem sincsen, hogy hogyan lepjem meg...
Már vettem neki macit és rózsát, de balfasz voltam, mert Valentin napra nem adhatok még egy ilyet. Hogy a faszba jussak ki innen? Ezt is Taehyung vette neki, mert nem engednek ki. Talán egy levélke, amiben elmondom neki hogy szeretem? Ez 1 dolog. A 2. dolognak egy hatalmas nagy rózsacsokorra gondoltam. De ez még kevés. Ahh még addig kitalálom, vagy valakitől megkérdezem, hogy mit adna a párjának Valentinre. Ha jól tudom, van egy barátja, aki hamarosan jön haza, és bejön ide. Min Yoongi, ez tökéletes ötlet. Azt hiszem Jung Hoseok a neve Chim legjobb barátjának.
Puszilgatom és ölelgetem folyamatosan, és úgy látom hogy élvezi. Senki se tudja, de romantikus alkat vagyok és mindig egy olyan párra vágytam mint Jimin. Igen, a kezdetektől fogva homokos voltam, de azért látott mindenki lányokkal, mert kedves Jeon Jungkook összehozott velük. Na mindegy is, elég a story time-ból.
Lassan hajnali egy és én még mindig nem alszom, de Chimie már a karjaimban szuszog. Olyan aranyosan alszik. Na jó, muszáj aludnom. Lassan én is elaludtam...
Reggel arra keltem, hogy Chim túrja a menta színű hajam, és vészesen közel hajol ajkaimhoz. Még túl korai lenne a csók, de muszáj.
Lassan ajkaira tapadtam, mire az Ő ajka is mozogni kezdett. Baromira jól csókol. Lassan 20 perce csináltuk, amikor e romantikus pillanatot megzavart az ajtónyitódás.-Oooo elnézést- nyitott be egy eléggé pajzán nővér, majd azzal a mozdulattal ki is ment, hál Istennek.
Óvatosan Jiminre vezettem pillantásom, mikor megláttam, hogy elpirult, és tapogatja az ajkait. Elvettem onnan az ujjait, és újból ajkait kezdtem falni. Egyből viszonozta, ami jól esett. Biztos megint azt hiszi, hogy fogadtam, ezért csókolom, pedig egyáltalán nem. Majd 14-én elmagyarázok neki mindent...
BẠN ĐANG ĐỌC
Titok kell hogy maradjon ||YoonMin||(+18)
Lãng mạnPark Jimin mindenkinek azt mondja, hogy borzalmas élete van. Pedig egyáltalán nem. Jó, igen, a kilencedik, tizedik és tizenegyedik iskolaévéről ne beszéljünk. Őszintén, ki ne vágyna arra, hogy élete szerelme titokban belészeressen, és ezt mind a g...