20. Bölüm

25.3K 2.5K 3.5K
                                    

Merhaba 💛

Azıcık balkon konuşması yapacağım! 😅 Ne ara 20. Bölüm'e geldik biz? Ah zaman! Daha ilk bölümü yazışım, yayınlayışım dün gibi... Benim için yazma motivasyonumun daima diri kaldığı, zamanın nasıl geçtiğini anlamadığım harika bir yolculuk oluyor. Her bölüm eşlik eden, vakit ayıran ve desteğini esirgemeyen canım okurlarımın bu motivasyondaki payı çok ama çok büyük. İyi ki varsınız! 💛

Bölüme geçmeden, inanılmaz yetenekli çizimleriyle beni büyüleyen Tuğba'cığımın kalbimi ele geçiren son çizimini buradan da paylaşmazsam gözüm açık gider. Mümkün olsa alnıma yapıştırıp gezerim, o kadar sevdim! 🙈 Emeğine, yüreğine sağlık 🌸🙏🏻

 Mümkün olsa alnıma yapıştırıp gezerim, o kadar sevdim! 🙈 Emeğine, yüreğine sağlık 🌸🙏🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oy vermeyi ve fikirlerinizi paylaşmayı es geçmeyin lütfen.

Keyifli okumalar.

☀️

"Sen ne alaka?"

İnci'nin bocalamış ifadesiyle sormuş olduğu soruyla yüzündeki tebessümü silmeyen Yavuz, elindeki sırt çantasını kıza uzattı.

"Resmi kayıtlarda evli görünüyoruz, beni aradılar direkt."

Çantasını ondan alarak sırtına geçiren İnci, Yavuz'un elindeki pankarta uzanıp onu da kolunun altına sıkıştırdı ve kafasını aşağı yukarı salladı.

"Kusura bakma boşu boşuna yoruldun sen de buraya kadar. Saçma sapan işler ya!" derken kızgın gözleri koridorda geziniyordu. "O rezil herif nerede acaba?"

Ellerini ceplerine sokan Yavuz, ciddiyete bürünen ifadesiyle kaşlarını çattı.

"Telefonunu kırdığın adam mı?" diye sorduğunda, İnci'nin koridorda dolaşan gözleri tekrar Yavuz'un yüzünü buldu. "Şikayetini geri çekip gitti. İnci, ne diye böyle insanlarla muhatap oluyorsun sen?"

O manipülatif adamın öylece elini kolunu sallayarak gitmiş olmasını yediremeyen İnci, koridorun diğer ucunda onları gözaltına alan polisi görünce Yavuz'a yanıt vermeden hızlı adımlarla o tarafa yürüdü. Yanaklarını şişiren Yavuz da peşinden ilerledi.

"Memur Bey, benimle gözaltına aldığınız şahsı nasıl serbest bırakırsınız?" dedi sitemle ve bakışları ona çevrilen adama doğru birkaç adım daha attı. "İfademde yaptıklarını gayet net anlattığımı hatırlıyorum."

Gözaltına alındığı andan bu yana asla susmayan İnci'yi gözaltına alıp alacağına pişman olan adamsa yorgun bir iç çekişle omuz silkti.

"Ön incelemede sizin tutumunuz daha saldırgan görünüyordu. Denetim şartıyla serbest kaldı o da." dedi şakaklarını ovuşturarak.

Artan hayretiyle "Provokatördü o adam!" diye tısladı İnci ve ellerini belinin iki yanına yerleştirerek kaşlarını çattı. "Nasıl serbest bırakırsınız?!"

Güneşi YakalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin