39. Bölüm

14.5K 1.2K 1.6K
                                    

Merhaba 💛

Nasılsınız güneş tanelerim, umarım herkes iyidir. Bölüm aralıkları bir çok nedenden uzadı, toparlamaya çalışacağım. İlginiz, sevginiz, yorumlarınız, paylaşımlarınız ve desteğiniz için çok teşekkür ederim. Güzel varlığınız motivasyon kaynağım, sizleri kocaman seviyorum. 🥰

Bu bölümü Beyaz Gece'den beri hep yanımızda olan sevgili sinirligillerden 'e hediye ediyorum. Vefalı kalbinden öpüyorum, iyi ki varsın. 🌸

Oy vermeyi ve fikir belirtmeyi es geçmeyelim lütfen.

Keyifli okumalar.

☀️

"Verandaya şu armut salıncaklardan da alalım." diyen İnci, mobilya mağazasında gözüne çarpan salıncağı görünce Yavuz'un kolunun altından çıkıp koşar adımlarla o tarafa ilerlemişti. "Aşkım ikimizi de tartar bak bu."

Burçin'i almak için Afyon'a gideli yaklaşık 10 gün geçmişti. Kızın durumu hassas olduğundan onunla görüşmelerine izin verilmemiş, hal böyle olunca da koruyucu aile olabilme başvurusu yapıp gerisin geri İstanbul'a dönmüşlerdi. O günden beri de günleri yeni evleri için koşturmakla geçiyordu.

"Alalım güzelim." diyerek armut salıncağa oturan kıza gülümsedi Yavuz. Ardından da kol saatini yokladı ve İnci'ye doğru adımlayıp çenesini sevdi. "Çalışma odası için de bir şeyler bakıp çıkalım mı?"

"Olur, okula geçmeden Zeynep'le buluşacağım ben de."

Kafasını hızlıca sallayan İnci, salıncaktan kalkmadan önünde dikilen Yavuz'un beline doladığı kollarıyla muzip biçimde gülümsedi.

"Aynı çalışma odasını kullanacak olmamız kötü oldu ama."

"Neden ki?"

Yamuk gülüşündeki belirgin hınzırlıkla "Neden mi?" diye kıkırdadı İnci. Kocasının belini saran kollarını çözerek çok sevdiği kalçalarına gayet rahat tavrıyla iki ufak şaplak attı. "Aynı vakitlerde çalıştığımızda bir şeye odaklanırken ne kadar seksi göründüğünü düşünüp, üzerine atlarım da ondan küçük bey!"

Günlerdir kanını benzin gibi tutuşturan güçlü arzuyu zapt etmek için akla karayı seçen Yavuz, kızın ona yardımcı olmak şöyle dursun cüretkâr sözcükler kullanmasıyla zıvanadan çıkmak üzereydi. İnci biraz daha buna devam ederse ona duyduğu arzu yüklü özlemden titreyecekti. Yaşadıkları örseleyici günlerin etkisi azalınca bu kez de aralarına kızın regl dönemi girmişti.

Yutkundu.

"Ama sen bana hiç yardımcı olmuyorsun." dedi dişleri arasından çektiği ıslığı andıran derin solukla. "Şu reglin bittiğinde seni çok fena alıkoyacağım küçük hanım!"

Yani yarın, tam da doğum gününün olduğu gün. İçinden geçen düşünceyle midesinden göğsüne uçuşan iç gıdıklayıcı kelebeklerle hafifçe dudaklarını ıslattı İnci.

"Nasıl bir alıkoyma olacak bu?"

İnci'yi de tıpkı Yavuz gibi arzudan titretecek çarpık ve gizemli bir gülüş konuverdi adamın dudaklarına o anda.

"Bol uh'lu bir alıkoyma olacak karıcığım!"

Attığı ufak kahkaha ile sabırsızlığının nişanesi olarak Yavuz'un kalçasını hızlıca cımıran İnci, bir kez daha yutkunarak ayağa kalktı.

"Regl karşıtı eylem yapma isteği uyandırıyorsun Yavuz Baytek."

"Bu eylemde baş destekçin olabilirim."

Güneşi YakalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin