الحب لا يعرف المستحيل.
البارت الثالث والعشرون23.
🖋️بقلم الاء يحيى.
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
خلاص بقا أسر جهز نفسه ونزل هو ومازن علشان يروحو النادى عند اصحابهم وقعدو مع بعض وبعد ما خلصوا وهما مروحين جه اتصال لأسر من صحبه وقاله أن الشغل جاهز وأنه لازم ييجى خلال اسبوع سمع مازن الكلام.
^_________^^_________^^_________^^_________^.
مازن :. سفر اي يا أسر اللى انا سمعته ده واسبوع اي ده بجد واي نظام الشغل ده .أسر :. يا مازن ده واحد صحبى كلمنى من فتره ولما عرف انى بفكر في السفر فا قالى تعالى .
مازن :. ايوه اسبوع أي انا سامع كلمة اسبوع وشغل اي بقا .
أسر:. المفروض انى اسافر بعد اسبوع فى شركة حراسه امنيه.
مازن :. نعم اي اللى انا بسمعه ده بقا انت يا أسر هتسافر وتسيب بلدك وشغلك وناسك اللى بيحبوك علشان فى الاخر تشتغل فى شركة حراسه.
أسر:. لسه يا مازن فى أسبوع وبعدين بقا كبر دماغك .
مازن :. طيب وناوى تقوله امته بقا الرد.
أسر:. لسه اصلا انا مش عارف هقول لخالو عبدالمحسن الموضوع ازاى وبعدين هرد عليه .
مازن :. انا عارف ان الدكتور عبد المحسن مش هيوافق بكده .
أسر :. ربنا يسهل المهم الواد محمد خطب امته .مازن :. هتغير الموضوع ماشى
خطب من فتره ده خلاص الفرح بعد شهر كده او شهر ونص فى الحدود دى .أسر :. والله فرحتله جدا ربنا يتممله على خير .
مازن :. اه واخيرا بقا لقينا اللى هتلمه .
أسر:. هههه هو غلبان بس عينه كانت زايغه.
مازن:. هو ده شويه هههههههه.
أسر:. عقبالك انت كمان أما نفرح بيك .
مازن :. يا رب يسمع منك .
أسر:. هههههههه يا رب ربنا يفرحك .
يلا يا عم انزل ولا ناوى تيجى معايا .
مازن:. اي ده احنا وصلنا اااه يلا انزل عاوز اروح تعبان.
مازن :. حاضر يا عم اهدى شويه كده علينا بس بقولك اوعى تاخد قرار يا أسر قبل ما تقولنا .
أسر:. أن شاء الله حاضر يلا سلام
مازن :. اشوفك بكره بقا سلام
نزل مازن وأسر كمل على بيته لكن أسر كان شاغل تفكيره يا ترى هكلم خالو عبدالمحسن فى الموضوع ده ازاى ويا ترى اي ردة فعله هتبقى ازاى ؟؟
وانتهى اليوم فى التفكير ........
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
فى صباح اليوم التالي بقا .
اسيل:. هند هند فوقى يا بت .
هند:. اي فى اي ..اسيل:. قومى راحت علينا نومه الساعه 9 يختى يلا .
هند:. اي ده بتهزرى .
أنت تقرأ
الحب لا يعرف المستحيل
Romansaعنيف مغرور قوى الشخصية أخرجته من حزنه الدائم ويأسه فى الحياة بعد فقدان حبيبته الاولى بعد وقوعه فى عشقها وهى فاها صغيره طموحه لديها حس فكاهى تسعى لإثبات ذاتها وكان لديها شغف كشف سر غموضه