الحب لا يعرف المستحيل
البارت التاسع والثلاثون 39....
🖋️بقلم آلاء يحيى...
☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️
دكتور عبدالمحسن :. اخبارك ايمازن :. الحمد لله حضرتك اخبارك اي
طمنى فى انا قلقتدكتور عبدالمحسن:. لا ابدا خير متقلقش بس كنت عاوز اعرف منك اي اللى حصل فى الرحله بالظبط .
مازن :. رحلة اي ؟
دكتور عبدالمحسن:. الرحله اللى كنتوا فيها مع بعض وأسر اتعرف وقتها على اسيل .
مازن :. بدهشه كده اسيل ؟ وحضرتك عرفت منين موضوع اسيل ؟
دكتور عبدالمحسن:. اسيل طالبه عندى فى الجامعه كمان شغاله عندى تحت التدريب وبالصدفه شافت أسر وعرفت منها أنها تعرفه من قبل كده كمان عرفت انها سبب الانتكاسة .
مازن :. اه تمام هقول لحضرتك..
^_________^^_________^^_________^^_________^^_________^
وقال مازن على موضوع اسيل من اول الرحله لحد يوم الانتكاسة وكيف هى ساعده كمان وان هو اول مره يبتسم أما شاف برأتها لانه شاف فيها صورة بنته فى ابتسامتها البريئه .^_________^^_________^^_________^
دكتور عبدالمحسن:. يعنى احساسى كان صح .مازن :. اللى هو اي ؟
دكتور عبدالمحسن:. هتعرف بس قولى انت اي رايك ؟
مازن :. بصراحه يا دكتور اتمنيت أن اسيل تكون الشخصية المناسبه لأسر وخصوصا لأن اول مره اشوف أسر مبتسم كده من وقت اللى حصل وحسيت بشعور كويس قلت هى دى اللى هترجعه تانى بس حاولت مع أسر بس حضرتك عارف أسر واللى بيتكلم معاه فى الموضوع ده.
دكتور عبدالمحسن:. عارف وهو ده اللى احنا هنعمله .
مازن :. هنعمل اي معلش مش واخد بالى ؟
دكتور عبدالمحسن:. بأبتسامه كده لا مازن انت ظابط شرطة يعنى فتح مخك معايا .
مازن :. معلش يا دكتور والله انا دماغى مشغوله بس بموضوع كده كنت هقول لحضرتك عليه وكنت عاوز اخد رايك فيه
بس اما نخلص موضوع أسر ده وافهم اللى حضرتك بتقوله الاولدكتور عبدالمحسن:. موضوع اي بخصوص اي يعنى ؟
مازن :. بخصوص الشغل ما انا قلت لحضرتك أن بسبب الانتكاسة هو أن فى بلطجيه اتعرضوا لأسيل وقتها أسر اتحرك علشان يلحقها وبعد مشاجرات عنيفه أسر اتصاب وحصل اللى حصل .
دكتور عبدالمحسن:. تمام وبعدين كمل .
مازن :. بس كده انا بقا اتكلمت مع هند وعرفت اللى حصل وبعدين طلبت من واحد حبيبى يجبلى معلومات عن الشخص ده وعرفت بقا معلومات كتير وبصراحه مفيش افضل من أسر هو اللى يقدر يحل لغز القضيه دى ويخلصها .
أنت تقرأ
الحب لا يعرف المستحيل
Romanceعنيف مغرور قوى الشخصية أخرجته من حزنه الدائم ويأسه فى الحياة بعد فقدان حبيبته الاولى بعد وقوعه فى عشقها وهى فاها صغيره طموحه لديها حس فكاهى تسعى لإثبات ذاتها وكان لديها شغف كشف سر غموضه