الحب لا يعرف المستحيل.
البارت السادس والعشرون 26.
🖋️ بقلم الاء يحيى........
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
مشيت جاسمن وبعد مرور وقت طويل خلصت اسيل واخيرا مشوارها لكن اتأخرت وهى راجعه على البيت اسيل بصدمه كده او ما شافت اتنين طلعوا عليها وكانوا عاوزين يتحرشوا بيها ولكن بقا يشاء القدر وييجى بطلنا أسر فى نفس الوقت علشان يدافع عنها ......المتحرش الاول :. رايح على فين يا قمر بس .
المتحرش الثانى :. ده سيبنا كده مش تسلم طيب علينا .
اسيل:. طبعا خايفه جدا وبتحاول تتماسك أعصابها وكمان بتحاول تسرع فى مشيتها...
المتحرش الاول:. اي بس ما تردى ولا فاكره نفسك هتفلتى منى المره دى .
اسيل:. فى نفسها يا ترى هو يا رب استر يا رب نجينى منهم ..
المتحرش الثانى:. تعالى بس يا قمر ومش هتندمىتعالى اقولك على كلمه سر هههههه.
👈على صوت ضحكهم وهما بيحاولوا يقربوا منها سمع بطلنا أسر صوت صراخ اسيل وهى بتقول الحقونى وبتحاول تدافع عن نفسها صحيح اسيل شاطره فى أنها تدافع عن نفسها كويس لكن خوفها وتوترها وكمان بدل الواحد اتنين خلوها تحس بالضعف .....هجم عليهم بطلنا أسر وضربهم ضرب بقسوه لدرجة أنهم ميقدروش يفكروا فى كده مره تانى أسر كان بضرب بكل قوته كمان أسر افتكر بنته رهف والماضي المؤلم ..........
أما اسيل فا كانت مصدومه جدا من اللى حصل معاها ومكنتش عارفه تتكلم كمان يعنى الشخص اللى هى بتفكر فيه اخيرا قابلته تانى لانه للمره التانيه ييجى أسر ويدافع عنها كمان أسر فى وقت الضرب اتعور ونزف دم ..........
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
اسيل:. انت كويس ؟أسر :. بألم اه كويس انتى كويسه؟
اسيل:. اااه كويسه بس انت بتنزف تعالى نروح اى مستشفى او صيدليه .
أسر :. لا دى بسيطه لو رحنا مستشفى هيعملولنا تحقيق .
اسيل:. انا اسفه كل ده بسببى .
أسر :. ولا يهمك وبعدين انتى ازاى تمشى فى مكان زى كده لوحدك .
اسيل:. انا كنت فى الجامعة وقلت اجيب حاجات قبل ما اروح بس معرفش انى هأخر كده كمان انا معرفش كل الأماكن هنا .
أسر :. انتى بيتك فين ؟
اسيل:. لا معرفش اوصفه بس بركب تاكسى وهو يوصلنى .
أسر :. ايوه يعنى بتقوليله اي .
اسيل:. بقوله يودينى عند الجامعه وبيتى جنب الجامعه بعديه بحوالى عشر دقايق مشى.
أسر :. باين انك مش من هنا طيب تعالى اوصلك .
اسيل:. بأستغراب هااا لا شكرا انا هروح لوحدى .
أنت تقرأ
الحب لا يعرف المستحيل
Romanceعنيف مغرور قوى الشخصية أخرجته من حزنه الدائم ويأسه فى الحياة بعد فقدان حبيبته الاولى بعد وقوعه فى عشقها وهى فاها صغيره طموحه لديها حس فكاهى تسعى لإثبات ذاتها وكان لديها شغف كشف سر غموضه