الحب لا يعرف المستحيل.
البارت السابع والثلاثون 37.
🖋️ بقلم الاء يحيى.
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
يا ترى بقا مين هى اللى كانت بتستنجد بيهم .
لاحظ مازن هند وآسيل هما اللى بيزعقوا وحواليهم رجاله بيحاولوا يتهجموا عليهم وهند وآسيل بيحاولوا يدافعوا عن نفسهم لكن الرجاله كانت كتيره ومكنوش قادرين فى الوقت ده هجم عليهم أسر ومازن وأسر كان زى الوحش كان بيضربهم وهو شايف رهف بنته قدام عيونه وهما بيضربوا بعض واحد منهم ضرب نار على أسر جرى مازن ناحية أسر وهربت العصابة بسرعه .مازن :. أسر انت كويس هاخدك على المستشفى بسرعه متقلقش .
أسر :. لا مش هروح مستشفيات.
هند:. اسيل تعرفى تعملى حاجه.
اسيل:. بكل خوف وتوتر اااه اعرف بس عاوزه حاجات .
مازن:. متقلقيش كل حاجه متوفره هناك .
^_________^^_________^^_________^^_________^
اخدهم مازن على البيت وبعد فتره من التوتر والقلق طلعت اسيل اخيرا الرصاصه واطمنت على أسر .
^_________^^_________^^_________^^_________^
مازن :. هو كويس دلوقتى.اسيل:. اااه بس هو محتاج الراحه التامه دى اهم حاجه كمان حد يعتنى بيه .
مازن :. انا هبقى معاه بس هو ليه سخن اوى كده .
اسيل:. ده طبيعى متقلقش هنعمله كمادات وهتجبله العلاج ده وهيبقى كويس .
مازن :. ممكن تفضلوا جنبه هنزل بس اجبله العلاج .
اسيل:. حاضر.
نزل مازن جاب العلاج وطلع .
مازن :. هو ده ولا فى حاجة تانيه .
اسيل:. لا هو .
مازن :. ممكن اعرف مين الناس دى وليه كانوا بيتهجموا عليكم تعرفوهم يعنى .
هند:. ااااه ده حسين .
مازن :. مين حسين ده ؟
هند:. حسين ده كان متقدم ل اسيل وكان عاوز يتجوزها لكن اسيل رفضته وهو من ساعتها وهو هددنا أنه مش هيسبها فى حالها .
مازن :. طيب انا بس عاوز اسمه بالكامل وانا هتصرف معاه .
مازن :. الوو ايوه يا اشرف باشا عاوز اعرف كل حاجه عن واحد اسمه حسين ابراهيم تمام بكره الصبح كل تفاصيله تبقى على مكتبى .
هند:. مكتبك هو انت شغال اي .
مازن :. انا ظابط شرطه ومحتاج منكم انكم تقدموا بلاغ علشان اعرف اتصرف وكل حاجه سبوها عليه .
اسيل:. اي لا مش هينفع لان لو حصل كده معناها أن مستقبلنا ادمر .
مازن :. ليه فى اي مش فاهم .
هند:. عمو احمد لو عرف هيخاف على اسيل ومش هيوافق يخليها تكمل تعليمها .
مازن :. سكت كده طيب خلاص انا هتصرف بس من بعد اذنكم عاوز رقم تليفون علشان اعرف اتواصل معاكم ممكن .
أنت تقرأ
الحب لا يعرف المستحيل
Romansaعنيف مغرور قوى الشخصية أخرجته من حزنه الدائم ويأسه فى الحياة بعد فقدان حبيبته الاولى بعد وقوعه فى عشقها وهى فاها صغيره طموحه لديها حس فكاهى تسعى لإثبات ذاتها وكان لديها شغف كشف سر غموضه