11. Sirius Black II.

155 6 0
                                    

„-Menjünk! De azért nem kell sietni. - azzal lesétáltak a dombról s visszagyalogoltak Roxfortba, miközben jókat beszélgettek."

EKÖZBEN:

Harry, Hermione és Ron éppen a kis falu utcáit rótták mikor Harry meglátta amint McGalagony, Cornelius Caramel és Madam Rosmerta valamiről sutyorognak. Harry kihallotta a beszélgetésből az ő és Rose nevét és ami még fontosabb, Sirius Black nevét. A három felnőtt bementek egy kocsmába. Harry felvette a láthatatlannátévő köpenyét és utánuk ment. Ron és Hermione is hasonló képpen akartak tenni, de az őr aki az ajtó mellett ált nem engedte be őket azzal, hogy "Ez a kocsma felnőtteknek való!„.

Harry a felnőtteket követve felment egy lépcsőn. Bementek egy ajtón. A szobában nem volt sokminden, csak két bőrkanapé egymással szemben, a kettő között meg egy dohányzó asztal. Caramel és McGalagony az egyik, Madam Rosmerta meg a másik kanapéra ült.
-Miért keresné Black a Pottereket?- kérdezte Rosmerta.
-Ez egy hosszú történet, amit most elmondok magának.- kezdte Caramel-Mielőtt a Potter szülők meghaltak, természetesen nem voltak hülyék. Olyan mágiát tettek a házra, hogy csak egy ember mondhatta el, hogy hol is van a ház. Ez a fidelius-bűbáj. A titok gazda Sirius Black volt. Ő árulta el neki, Akit Nem Nevezünk Nevén, hogy hol laknak. Peter Pettigrew a család barátja, figyelmeztetni akarta őket, de nagy szerencsétlenségére, Blackel futott össze. Black porrá zúzta őt. De annyira, hogy szegény Pettigrewnek csak egy ujja maradt meg. Egyetlen ujj. Most pedig be akarja fejezni azt amit elkezdett.
-Maguk meg miről beszélnek?- Madam Rosmerta még mindig nem egészen értette. Harry félt, sőt, retteget a választól.
-Arról, hogy Sirius Black, akit most mindenki keres, aki megszökött Azkabanból, aki meg akarja ölni a Potter ikreket, Rose és Harry Potter keresztapja.- Harrynek több se kellett, kirohant a szobából, leszaladt a lépcsőn, ki a zuhogó hóba és csak ment. Elmondhatatlanul mérges volt. Sirius Blackra, Voldemortra és Hermionéra meg Ronra, amiért nem akadályozták meg, hogy ő ezt megtudja. Végül a falu szélén, az erdő mellett, egy kőre leüve állt meg. Hermione és Ron egészen idáig követték őt. A lány közelebb ment hozzá és óvatosan lehúzta róla a köpenyt. A hóban hagyott lábnyomokból tudta, hogy ott van a barátja.
-Harry.- szólt a szipogó fiúhoz. Mostmár Ron is közelebb ment hozzájuk.- Mit hallottál?
-A barátjuk volt!- üvöltötte Harry.- A barátjuk volt és elárulta őket! Miatta haltak meg! Aligvárom, hogy megtaláljon Sirius Black! Ha megtalál megölöm!

2. Rose Potter és az azkabani fogolyWhere stories live. Discover now