Rose két dolog miatt mégmindig feszült volt. Az egyik az volt, hogy tudta, hogy Sirius Black még mindig szabad lábon van. A másik az volt, hogy Dracóval megbeszélték, hogy a következő Roxmortsi kiránduláson beváltják azt a randit amit megbeszéltek. Mivel Dracóval már egy ideje jóban voltak ezért az előbbitől jobban félt. Egyik este mikor már mindenki aludt, Rose Potter arra kelt, hogy a másik szobából, ahol a fiúk aludtak valaki felüvöltött. Ron hangját ismerte fel benne. Rögtön felült az ágyban. A mellette lévő ágyon Hermione is így tett.
-Mi volt ez?- tette fel a vörös a költői kérdést. Azzal mindketten kirohantak a klubhelységbe és velük ment Ginny Weasley, Lavender Brown meg Parvati Patil is. Az öt lány tanácstalanul állt, amikor lerohant a lépcsőn Seamus Finnigan, Dean Thomas, Neveil Longbattom, Harry és Ron.
-Na mi van?- rohant Hermione Ronhoz. Aki, nem mellesleg, remegett.- Mi az Ron?- kérdezte aggódva a lány. Mostmár Rose és Ginny is odamentek hozzá.
-Ő... volt... az.- hebegte.
-Ki?- kérdezte Ginny.
-B-b-lack.
-Black?!- kérdezte rémülten Rose.- Sirius Black?!
-I-i-gen.
-Jólvan, Ron.- nyugtatta Harry, és leültette barátját egy karosszékbe.- Nyugodj meg! Rose, szólj McGalagonynak!
-Jó.- azzal a lány kimászott a portrélyukon és már rohant is a tanári szoba felé. Fürgén bekopogott, mire a tanárnő skótkockás fürdőköpenben nyitott ajtót.
-Mi történt Miss.Potter?- kérdezte két ásitás között.
-Itt... volt... Sirius... Black.- lihegte.
-Micsoda?!- a tanárnő rögtön feléledt és úgy elkezdett rohanni a Griffendél-torony felé, hogy Rose alig bírt lépést tartani vele.
-Most mit fogunk csinálni, McGalagony professzornő?
-Maga semmit! Én a diákokat a nagyterembe küldöm, szólók Dumbledore professzornak és ő megmondja majd mi lesz azután.- Rose erre már nem válaszolt mert teljesen kifulladt a futásban, mivel a professzornek természetesen hosszabb lábai voltak, mint neki. McGalagony a saját torkának szegezte a pálcáját, egy sonorusal felhangosította a saját hangját és így szólt:
-Minden diák menjen a Nagy Terembe! Ismétlem: MINDEN DIÁK MENJEN A NAGY TEREMBE! SIRIUS BLACK ITT VOLT VAGY VAN A KASTÉLYBAN.- majd eltette a pálcáját. A lány csak akkor vette észre, hogy a Kövér Dáma portréjához értek, mikor McGalagony kimondta a jelszót. Bementek a klubhelységbe. Addigra már minden Griffendéles ott volt.
-Mire várnak, induljanak! Kivéve maguk.- mutatott a két Potterre.😧😧😧
Malfoy szíve a torkában dobogott. Hiszen pontosan tudta, hogy Sirius Black a Potterekre vadászik. Mikor Crack, Monstro, Call, Parkinson és Blaise kíséretében beért a Nagy Terembe már nagyon sokan voltak ott. A hosszúkás asztalok eltűntek. Tekintetével kereste az ismerős vörös, borzas fürtöket és hozzá tartozó barátnőjét, de sehol sem látta. A másik Pottert sem. Tényleg nagyon félt.
-Mivan, Malfoy?- kérdezte Parkinson.
-Semmi, semmi.- Draco pontosan tudta, hogy a Parkinson lány fülig szerelmes belé, így bele sem mert gondolni, hogy mi lenne ha elmondaná, hogy a Potter lányt keresi. Ekkor azonban Dumbledore szólt a diákokhoz.
-Hagrid professzor az előcsarnokba hozott mindenkinek egy-egy matracot. Menjetek, vegyetek egyett, helyezzétek el valahol a teremben és aludjatok. Mindenkinek, jó éjszakát!- aztán Dumbledore lement az emelvényről és valamit elkezdett magyarázni a kollegáinak. Draco minden büszkeségét eldobva, odaszaladt Hermionéhoz aki ezt meglepődve vette észre.
-Granger! Nem tudod...- kezdte.
-Hogy hol van Rose? Nem kell aggódnod, nem halt meg, csak McGalagony beszélni akart vele meg Harryvel.- a Malfoy fiúnak nagy kő esett le a szívéről.- Szerintem mostmár mindjárt jönnek.
-Ja, jó. Kösz.- próbált flegmának tűnni, hogy Granger ne vegye észre, mennyire örül ennek.😴😴😴
Hermionénak igaza volt, és pár percen belűl meg is érkezett a testvérpár. Harry lefeküdt Ron és Seamus közé, Rose pedig (csak hogy Hermione mellett legyen) Callum és a Granger lány közé feküdt. Draco éppen Call másik oldalán feküdt és ezt súgta a barátjának:
-Nem akarsz velem helyet cserélni?
-Miért?- kérdezte gyanakodva a fiú.- A Potter lány mellé akarsz feküdni?
-Akarsz vagy sem?
-Najó gyere!- azzal a két fiú helyet cserélt. Rose ezt először észre sem vette, olyan jól elbeszélgetett Hermionéval, de mikor észre vette, ugyancsak meglepődött.
-Malfoy! Te meg mit csinálsz?- kérdezte tettetett mérgeséggel.
-Mióta szólitasz a vezetéknevemen?
-De most komolyan. Mit akarsz?
-Beszélni veled, Potter.- a fiú olyan kihívóan nézett Rose-ra, hogy az teljesen lefagyott (ritka pillanatok egyike) és semmit sem tudott mondani.
-Jól van, nem szólítalak többet Malfoynak. Na miről akartál beszélni?- nyögte ki végül rosszat sejtve.
-Mit mondott neked McGalagony?- Rose megkönnyebülten sóhajtott.
-Csak kérdezte, hogy mit láttunk, meg, hogy tudunk-e a "helyzetünkről".
-Hmm.
-Mi az?
-Nem fura, hogy valaki olyan elszántan akar titeket megölni, hogy még Azkabanból is megszökött?
-Ugyan miért lenne fura?- nézett rá őszintén kérdőn.- Mindenét elveszítette mikor Voldemort meghalt...- Draco összerezzent a név hallatán-...és azt gondolja, hogy mi vagyunk annak az akadálya, hogy ő visszatérjen. És igaza is van. Ha Harry nem lenne, már két éve visszatért volna.
-Ha Potter nincs akkor nem is kellene visszatérnie.- gondolkozott magához képest meglepően logikusan a Malfoy gyerek.
-Ez igaz.- ásított egy nagyot a vörös.- Holnap lemegyünk Roxmortsba Harryékkel és mindent kiderítünk.
-De holnap lesz a...- Draco nagyon meglepődött, hogy Rose képes volt ezt elfelejteni. Ő erre várt mióta megbeszélték.
-Ja igen bocs.- arra nem gondoltak, hogy ezt Hermione is véletlenül meghallhatja.- Akkor majd Harry nyomoz én meg majd tőle megtudom, hogy mi van. Egyébként hová akarsz menni?
-Hát gondoltam... nem tudom.- jött a felismerés, hogy egyikőjük sem tervezte meg a randit.
-Akkor majd csak sétálunk és meglátjuk.😮😴🤫
Amikor Hermione meghallotta a horkolást a szőke felől és látta, hogy a barátnőjének még nyitva van a szeme, odafordult hozzá és jó barátnő módjára kérdezősködni kezdett.
-Hova mentek?
-Mi? Mikor? Kivel?- Julie már majdnem aludt és már lelassúlt a felfogási képessége.- Jaa, hogy az! Te hallottad?! Légyszí ne mondd el Harrynek! Nem akarom, hogy még tudja.
-Randira hívott?!- sikkantott fel- De hát ez csodálatos! És fura. Hiszen ő Malfoy!- a neve hallatára a nevezett is felébredt, de nem szólt a lányokhoz. Csak feküdt.- Előbb-utóbb úgyis meg fogja tudni. Ő az ikertestvéred.
-Igen, tudom. Köszi, hogy emlékeztetsz!
-Bocs. Csak meglepett.
-Egyébként, köszönöm, hogy te annyira nem borultál ki!
-Ja nincs mit! Nem is értem, hogy a fiúk mit drámáznak.
-Ugye? Én se. Mi bajuk van Malfoyal?
-Hát az...
-Hermione!- Rose egy kicsit megijedt. Nem akarta, hogy Hermione is olyan legyen mint Ron meg Harry.
-Jó, jó, lehet, hogy jóképű és a fél évfolyam szerelmes belé, de attólmég néha tényleg egy mocsok disznó.- Amikor ezt Draco meghallotta, hirtelen olyat érzett, amit ritkán szokott: bűntudatot.
ESTÁS LEYENDO
2. Rose Potter és az azkabani fogoly
FanficRégi iromány! Előző rész: 1. Rose Potter és az Ilvermorny diákjai [BEFEJEZETT] Én Rose Lily Potter vagyok, a híres Harry Potter ikerhúga. Így kicsit nehéz elkezdeni a Roxfortot. Harry szerencsére tudja, ki vagyok. Persze nem együtt nőttünk fel, de o...