Частина 10

152 11 4
                                    

Вівторок 22 жовтня

Відео набирало популярності досить швидко. Весь десятий клас уже бачив ексклюзив на сторінці у блогера Аліси. Після того, на Дениса почали кидати дивний погляд від якого йому було не пособі. Деякі учні класів шепотілися між собою, або не голосно сміялися при вигляді Дениса. Віка того ж дня покинула його, навіть не послухавши його виправдань. Маск гордовито почав зустрічатися з Алісою. Через статус хлопця популярного блогера його не чіпали, боялися, що Аліса викладе щось і про них. Тому страждав лише Денис.
З учителів першою побачила Рада. Вона йшла коридором посміхаючись. Рада навіть не підозрювала, що зараз одне єдине відео зіпсує їй увесь настрій. Невелика група дітей шостого класу, біля вікна сміючись, переглядали на телефоні відео. Рада проходячи біля них зацікавилася тим.
- З чого вам так смішно? - спитала вона.
Діти поглянули на неї. Поглянули один на одного, ніби вирішуючи чи потрібно показувати причину їхнього сміху. Але вирішили показати. Подали телефон в руки. Рада побачивши відео побіліла наче крейда. Радість змінилася жахом на обличчі. Вона впізнала хлопців з десятого, а також акаунт з якого всі переглядали відео. Холод огорнув все тіло.
- О, господи... - тихо мовила Рада. Подивившись на дітей вона стримано додала їм, - Діти щоб більше ви не переглядали це відео, ясно?
- Добре - хором відповіли учні.
Віддавши телефон, вона швидко побігла до кабінету директора, щоб повідомити про це.
Потім про відео дізнався Стоун. Стежачи за новенькою з фейкового акаунту. Він чекав чого завгодно від неї, але від такого від був спочатку в ступорі, а вже потім шокованим побаченим. Але, ще гірше буде якщо відео побачать великі «шишки». Тоді у Леонідовича будуть проблеми, і не лише у нього, в усіх вчителів. Але якщо сказати авторові відео, видалити це. То проблему можна буде усунути без шуму, та скандалів. Потрібно лише, сказати Леонідовичу про це. Він вийшов до коридору закривши за собою двері. Там він натрапив на Ангеліну. Ян так спішив, що ледь не збив її з ніг.
- Акуратніше! Сліпий дурню! - обурилася вона.
- Упс, не помітив
- Куди так летиш? Помирає хто?
- Ні, але краще, щоб помирав - Ян взяв у руки телефон, відкрив акаунт Аліси, і показав їй відео. Вона взяла телефон у руки, розглядаючи відео. Стоун спостерігав як байдужість плавно змінювалася на шок.
- Це - Макс, і Денис? - здивовано спитала Ангеліна.
- Ага, будемо сподіватися, що відео не поширилося туди куди не треба.
- Леонідович вже бачив?
- Треба спитати - Ян поклав телефон в кишеню штанів.
- То ходімо?
Ян підозріло поглянув на неї.
- Ти ж мене терпіти не можеш. Чого раптом ти запропонували йти разом?
- То не йди... - Ангеліна навіть трохи почервоніла. Та все ж, щоб уникнути проблем вона готова терпіти навіть його.
Ян фиркнув, але погодився. Разом вони спустилися на перший етаж, до директора. Йшли мовчки, лише подеколи вона краєм ока дивилася на обличчя Стоуна, спостерігаючи за його емоціями. Його обличчя не мінялося, зберігало спокій як завжди. Дійшовши до кабінету, вони натрапили на Оскара. Він також побачив відео. Ангеліна з Яном це зрозуміли по його виразу обличчя. Налякане, і здивоване.
- Дай угадаю ти також побачив відео? - спитав Ян як тільки підійшов ближче до нього.
- Ви також? - відповів питанням блондин
- Вгадав. Треба вирішувати проблему як найшвидше - заявила Ангеліна.
- Спочатку потрібно сказати Леонідовичу, - продовжив Оскар - Видалити відео, потім вирішити, що робити з хлопцями. Можливо Леонідович вижене їх зі школи.
- Жорсткого - спохмурніла Ангеліна, - Може буде інший спосіб покарання. Десятий клас як не як
Оскар знизив плечима, швидко кинувши погляд на Яна. Той нічого не відповів, він ніби був в іншому світі. Ангеліна перервала тишу, сказавши відкрити, і зайти до директора. Всі троє зайшли. Побачивши трьох вчителів Леонідович зрадів. Рада вже була в нього, тому він знав про відео, і проте навіщо вони всі троє прийшли також до нього. Одним словом він їх чекав.
- Як так зрозумів ви вже бачили відео? - спитав директор, поглянувши на всіх трьох.
Вони підійшли ближче до столу директора. Не зважаючи на стільці які були біля столу ніхто з них навіть не глянув на них. Вони продовжували стояти, Ян з Оскаром були позаду Ангеліни, ніби готові в будь яку секунду закрити її своїми спинами.Є
- Так, нам потрібно щось робити із цим. Але без шуму - відповів Ян.
- Треба покарати автора відео! Хлопців вона могла змусити це зробити. - розповіла свою версію Ангеліна, при цьому схрестивши руки.
- Треба спитати самих хлопців - сказав Леонідович. - Але відео видалити, зараз!
- Я вважаю треба вигнати хлопців зі школи - запропонував Оскар.
Ангеліна з Яном, разом повернули до нього голови. Здивовано глянувши на колегу
- Ми ще не знаємо, чи вони це зробили спеціально, чи проти своєї волі. - Ян сверлив його холодним поглядом.
- Добре, уявімо що це так, тоді як вона їх примусила? - спитав Леонідович
Всі троє мовчали. На це відповіді вони не знаходили відповідь. Леонідович поглянув на них по черзі, злим поглядом. Але натяку на відповідь він не знайшов. Як саме вона їх змусила це зробити, та ще й зняти на відео? Ніхто не знав. Але цю версію вони не відштовхували. Можливо вона, побачила щось таке чого не потрібно було бачити. Шантажуючи цим, вона і примусила їх це зробити. Звучить дивно, але реально. Підлітки сьогодення непередбачувані.
- Що ж, - закрив очі Леонідович, потираючи піднісся, - Ян бери Ангеліну, після уроків йдіть до блогерки, і поговоріть з нею. Нехай видалить відео. Оскар поспілкуйся з хлопцями, дізнаєшся причину поведінки.
- Можна, щоб поспілкувався Ян з хлопцями? А я пішла з...
Ангеліна не договорила, Леонідович поглянув на неї гнівним поглядом. Кажучи, щоб вона не сперечалася з ним. Бо буде гірше. Вона замовкла, не наважуючись говорити далі. Тому кивнувши вона глянула у бік. Після невеличкої паузи, Леонідович їх відпустив. Троє вчителів слухняно вийшли з кабінету. Відійшли по далі, бажаючи продовжити питання про відео. Ян сперся спиною до стіни, схрестивши руки, Ангеліна з Оскаром стояли навколо нього.
- Якщо моя теорія буде вірною, то вилетить зі школи лише новенька? - спитала Ангеліна.
- На жаль ні, Леонідович цього не дозволить. її мати вчинить такий скандал, що навіть звинувачення про публікацію цього відео не допоможе - відповів Ян, задумливо дивлячись у підлогу.
- Тільки не кажи, що він її боїться - засміявся Оскар.
- Він боїться за репутацію школи - відповіла Ангеліна, поглянувши на нього.
- Добре, план такий - вирівнявся Ян, -  Ангеліно Аліса твоя, я і Оскар спитаємо хлопців про відео.
- Чекай, чому ти з Оскаром?
- Тому, що лише ти зможеш переконати її видалити відео - відповів Ян поклавши руки в кишені штанів, він усміхнувся.
- Переконав
- Тоді після уроків, знайдеш мене в класі, разом підемо - погодився блондин.
Домовившись про подальші дії, вони розійшлися по класам. Залишалося лише чотири уроки до кінця дня.

Школа №19Where stories live. Discover now