2

478 76 147
                                    

Her evrende ailesi hakkında değişiklikler yapmak istiyorum

•••

Kusuo şaşkınca karşısındaki annesine bakıyordu. Oysa ki daha demin annesinden ses seda yoktu.

Annesi tekrardan sorusunu yeniledi

Ku-Chan neden okula gitmedin?

Sesinde asla kızgınlık yoktu. Küçük bir tebessüm ile oğluna bakıyordu. Kusuo şaşırmıştı ama fazla belli etmemek için odasına çıkmış ve dünden hazır olduğu belli olan çantasını yerden almıştı.

Annesi ise beyninden bir sürü şey geçiriyordu.

"Ku-Chan hasta mı oldu acaba? Hiç böyle yapmazdı. UA e gitmek istemiyordu ama gitmeyeceğini de söylememişti."

Yüzünde hiçbir mimik olmayan Kusuo yine düz bir ifade ile annesine baş selamı vermiş ve dışarı çıkmıştı.

Burası gerçekten de başka bir evrendi. Okulun yerini duru görüşü ile bulmuş ve o yöne gitmeye başlamıştı. Bir yandan ise buradan nasıl kurtulacağını düşünüyordu.

Burası asosyal bir çocuk için karmaşıklıktan başka bir şey değildi. Kendi dünyasında özgünlük diye bir şey yoktu. Karşısına kendisi gibi, psişik kötü adam da çıkmamıştı. Ancak buradan her bir şey çıkabilirdi. Sezgilerine güvenmeye karar verdi ve okula doğru ilerlemeye devam etti.

~Okulda~

Ağır adımlar ile okulun kapısına kadar gelmişti Kusuo. Kendisini kısa boylu, fare ve ayı karışımında bir adam bekliyordu. Kusuo'yu gördüğünde yüzüne tebessüm kondurup ona doğru ilerlemeye başladı.

Hoşgeldin! Kusuo sen olmalısın? ~Müdür

Kusuo başı ile onaylamıştı. Mütevazı müdür, Kusuo'ya kendisini takip etmesini belirtmiş ve önden yürümeye başlamıştı.

Okulumuza gelmeyi kabul ettiğin için çok teşekkür ederim. Senin gibi güçlü gençleri eğitmek toplumun yararı için çok büyük bir lütuf. Sınıfın 1/A. Şuan dersteler. İçeri girelim ve kendini tanıt. Tamam mı?~Müdür

Kusuo yine başı ile onaylamıştı.

1/A yazılı kapının önünde durmuşlardı. Müdür kapıyı tıklattı ve önden içeriye girdi. Arkasından ise pembe saçlı oğlan girdi. Tüm sınıf şaşkınca yeni gelen öğrenciye bakıyordu. Kusuo bu işleri hiç sevmezdi. Tüm insanların gözünün önünde olmayı...

Dersinizi böldüğüm için özür dilerim hocam. Yeni gelen öğrenciyi getirdim. Kendini tanıt oğlum.~Müdür

Ağzını açmadan telepati yolu ile konuşmaya başlamıştı Kusuo.

İsmim Kusuo Saiki. Psişik medyumum. Bundan böyle iyi anlaşalım.~Kusuo

Öğrencilerin arasından sarı saçlı, hafif bir "tch" sesi çıkarmış ve göz devirmişti. Sınıf her ne kadar sessiz gözükse de, Kusuo onların içinden geçen her şeyi duyuyordu. Mesela kafasında topçuklar olan oğlan "Of neden kız gelmedi sınıfa? Yine bahtsızım." Diye yakınıyorken, sarı saçlı oğlan ise "Kodumun psişiği" diye sövüyordu.

SAİKİ K:EVREN YOLCULUĞU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin