Genelde en çok istek Tokyo revengers uzerindendi ama ben kimsenin aklına gelmeyen TPN ile geri döndüm KFLWJGİWBF
Ama cidden Kusuo'ya ihtiyaçları var
•••
(YAZARIN ANLATIMINDAN)
|Kalan süre; 7 gün|
Ev'e geri gelmişti iki küçük çocuk. Yüzlerindeki ifade, onlara neyin olup bittiğini sormak için bir davetti.
Küçük bir çocuk atılmıştı.
Ne oldu? Conny'yi gördünüz mü?
Emma gözlerini boşluktan çekmiş ve gülümsemeye çalışmıştı.
E-evet gördük. Çok- çok mutluydu yeni ailesini göreceği için. Hem ayrıca ona tavşanını da verdik.~Emma
Çocuklar Emma'da gariplik sezmişti ancak Emma yalan söylemezdi. Emma bir pusulaydı. Her zaman doğru yolu gösteren bir pusula...
Çok şükürr. Çok sevindimm.
Küçük çocuk gülerek onun yanından ayrılmıştı. Yüzlerinden tedirginlik akan iki çocuk da birbirine bakmıştı. Sanki aralarında telepatik bir bağ varmış gibi birbirlerini anlamışlardı. "Kaçmalıyız."
(KUSUO'NUN ANLATIMINDAN)
Bir yatakta açmıştım gözlerimi. Kırmızı örtülü bir yatak... Yatağın yumuşaklığı hoşuma gitmiş ve biraz zıplamıştım oturduğum yerde.
Odanın dışında çocuk sesleri duyduğumda ise sesli bir şekilde nefes vermiştim.
Bu veletler...~Kusuo
Yataktan inmiş ve seslerin olduğu yere doğru yürümeye başlamıştım. Ancak adımlarım fazla küçüktü. Bir an kal gelmişti ve olduğum yerde donarak kalmıştım.
Ben de mi yoksa o veletlere dönüşüm?!~Kusuo
Etrafı yeşil görmememden anlamam gerekirdi zaten. Gözlüğüm ve güç sınırlayıcım yoktu. Yani muhtemelen 4-5 yaşlarında bir bebeydim.
(YAZARIN ANLATIMINDAN)
Kusuo adımlarını dikkatli bir şekilde atarak seslerin olduğu yere kadar ilerledi. Küçük olmak başlı başına zorluktan ibaretti.
Kapının pervazından içeriye şöyle bir bakındı. Oradan oraya koşan çocukları görünce "Burada yanlış olan ne ki?" Diye sormuştu kendisine.
Sırtında büyükçe bir el hissedince ise irkilmişti. Çünkü hiç bir ses duymamıştı. Ne içinden bir ses ne de adım sesleri. Ya da sadece çocuklara dalmıştı.
Kadın elindeki zili çalmış ve herkesin yataklara gitmesini söylemişti. Çocuklar ise hiç itiraz etmeden onaylamış ve "Anne" dedikleri kadına sarılmışlardı.
Kadın, Kusuo'ya elini uzatmış ve tutmasını istemişti. Kusuo ise hiç oralı olmamış ve doğrudan diğer bebelerin de olduğu odaya gitmişti.
Arkasından ise o kadın geliyordu. Herkesin yattığından emin olduktan sonra ışıkları kapatmıştı.
Herkes güzel bir uyku çekerken, Kusuo ise hemen yan odadaki kızın kendisini içten içe yiyişine şahit oluyordu. Yanındaki başka bir çocuk ise onu sakinleştirmeye çalışıyordu.
Çocukluğun getirdiği uyku ile gözleri kapanmaya zorlanmış ve uyumuştu. Artık yarın bakardı neler olup bittiğine.
•••
BÖLÜM SONUSonunda 1. Bölümü yazabildim.
Aslında aklımda hiç TPN yoktu. İzlememistim de. Arkadaşım önerdi. Dedi bak çok güzel, hem de kusuo gibi birisi olursa çok işlerine yarar falan. Öyle ben de izlemeye başladım. Hoşuma da gitti. Öyle yani
Vote verirseniz çok sevinirim
Ve yorum yaparsanız
Bybyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAİKİ K:EVREN YOLCULUĞU
أدب الهواةSonucunda sen ölecek olsan bile canım kardeşim... Seni yeneceğim.~Kusuke Saiki (KİTAP KAPAĞI BANA AİTTİR.KENDİ ÇİZİMİMDİR.) VOTE VERMEYECEKSENİZ OKUMAYIN LÜTFEN. BEN BABAMIN HAYRINA YAZMIYORUM #1 thepromiseneverland #7 Emma #8 İzuku #3 Saiki #2 Kus...