Yorumlarınızı eksik tutmayın lütfenn
•••
Daha yeni tanıdığım birine bunları söylemek... Bilemiyorum Kusuo.~Shoto
Doğal olarak yeni tanıştığı birisine ailesinde olan biteni anlatmak istemiyordu. Çok utanıyordu. Kendisinden, yaşadıklarından, babasından ve yaptıklarından. Bir çok konuda yetersiz hissediyordu.
Kusuo başka bir gücünü daha kullanmıştı. Sevgi ölçer. Başkalarının kendisi, ya da başkalarının başkalarına karşı duyduğu sevgiyi ölçmeye yarıyordu bu güç.
%67
Bu sevgi yetebilirdi her şeyi anlatmasına.
Anlatmak istememen doğal biliyorum ama bana güvenmelisin. Eğer tezlerim doğru ise abini geri getirebilirim.~Kusuo
İşte şimdi dikkatini çekebilmişti Shoto'nun.
S-sen... Ciddi misin?~Shoto
Daha çok güven vermesi için gülümsemiş ve başını sallamıştı.
%78
Birden bu kadar sevgi yükselebilir miydi?
Eee anlatabilir misin?~Kusuo
Evet. Ah.. Şöyle ki tam olarak nasıl olduğunu bilmiyorum ama buna eminim ki Endeavor yüzünden öldü kardeşim. Zaten başımıza ne geldiyse hep onun yüzünden..~Shoto
Dudağını sertçe ısırmış ve başını eğmişti.
Nefret ediyorum.~Shoto
Gözleri bulanıklaşmıştı. Yaşadığı şeyler gözünün önünden bir bir geçerken, kendisini daha bir kaç gündür tanıyan çocuğun önünde ağlamaktan çekinmemişti.
Kusuo elini Shoto'nun sırtına götürmüş ve sıvazlamıştı.
Lütfen ağlama. Her şey düzelecek. Benim şimdi gitmem lazım. Kendine iyi bak.~Kusuo
Kolu ile burnunu silmiş ve gülmüştü.
Sanki veda ediyor gibisin.~Shoto
Odadan, kendisini bulutların üstüne ışınlamıştı. Güç sınırlayıcısını çıkarmış ve duru görüşü ile her yeri taramıştı. Bir yandan ise sesleri duymaya çalışıyordu.
Yapmaya çalıştığı şey Kötüler Birliği'nin yerini bulmaktı.
Şehrin en ücra kısmında göründü sarı saçlı villain kız. Elinde bıçağı, yüzünde gülümsemesi ile şirince oradan buraya koşuşturuyordu. Peşinde ise maskeli bir adam vardı.
Ortalarda Dabi'yi göremeyince biraz daha bakınmıştı. Amacı diğer kötüler ile savaşmak değildi. Sadece Dabi'yi alacak ve çıkacaktı.
Kendisini görünmez yaptı ve Villain'ların yanına ışınlandı.
Toga dur bekle!~?
HAHAHA. YAKALA DA GÖREYİM TWİCE~Toga
Nefes nefese kalmış olan Twice durmuş ve soluklanmıştı.
Bu kadar ebelemece yeter. Artık Shigaraki'nin verdiği emri yerine getirmeliyiz. ~Twice
Toga bıkkınca nefes vermiş ve ve kambur şekilde durmuştu.
O adamı sevmiyorum.~Toga
Ama aynı taraftayız. Lütfen inatçılık etme.~Twice
*Dabi'nin yerini söyle!*
Beyninden bir ses duymuştu Twice. Hiç düşünmeden Dabi'nin yerini söylemişti. Sonra ise neden böyle bir şey söylediğini düşünmüştü. Neden öyle bir ses duymuştu ki?
Boşverdi.
Uzaklara doğru ilerledi genç ikili, arkalarında bıraktıkları psişikten bir haber.
Kusuo elini kolunu sallaya sallaya, rahat bir şekilde yıkık harabe yerden içeri girdi. Etrafta kimse yoktu. Sadece bir kaç adım ileride boylu boyunca uzanmış bir adam vardı.
Yanına gitti. Uzunca, yüzü yaralı adamı inceledi. Yere çömeldi ve onunla ne yapacağını düşündü.
Adamın göz kapakları titremişti. Yavaşça gözleri açılmış ve hızla doğrulmuştu. Odada kendisinden başka birisinin daha soluğu vardı. Hissediyordu.
Kusuo ayağa kalktı ve kendisini görünür kıldı.
Pembe saçlı çocuk ile yüzü yaralı adam sanki göz kırpmama yarısına girmiş gibilerdi.
Kusuo, gözlerin seçemeyeceği bir hızla Dabi'nin ensesine vurmuş ve onu bayıltmıştı.
Demek kendi dünyamda değiştirdiğim şeyler diğer evrenler için de geçerli.~Kusuo
(Animede, enseye vurup bayılma işlemini Kusuo yapmıştı. Aynı renkli saç olması gibi. Dünya üzerinde bir kaç değişiklik yapmıştı.)
Dabi'yi sıkı bir şekilde bağlamış ve Müdür Nezu'nun odasına ışınlanmıştı.
Müdür Nezu birden odasında beliren iki kişi ile korkmuş ve kendisini gerilemekten alıkoyamamıştı.
Saiki? ~Nezu
Kısa boylu adam koltuktan inmiş ve Kusuo'nun önünde durmuştu.
Bu kötüler birliğinden Dabi değil mi? Nasıl bu kadar basit bir şekilde yakaladın onu?~Nezu
Müdür Nezu, sizin sorularınızı daha sonra cevaplarım. Şimdilik Dabi'yi herkesten saklayacak bir yere ihtiyacımız var.~Kusuo
Ah tabi tabi. Okulun mahzeni var. Orası gerçekten güvenli. Sadece öğretmenler girebiliyor. Orada tutabiliriz.~Nezu
Teşekkürler. O zaman gidelim.~Kusuo
Müdür Nezu hızlı bir şekilde anahtarları almış ve kapıya yönelmişti. Hesaba katmadığı şey ise birden ışınlanmaları idi.
Müdür, kapıyı açın lütfen.~Kusuo
Kapının kilidini açmış ve Kusuo'ya geçmesi için yer vermişti.
Kenar köşeden bulduğu sandalyeyi kendisine doğru çekmiş ve Dabi'yi oturtmuştu. Kendisi ve Dabi'nin etrafına bir kalkan oluşturmuştu.
Müdür Nezu, lütfen kapıyı kilitleyin ve gidin. Eğer Aizawa Sensei beni soracak olursa da, yapması gereken şeyi yapıyor dersiniz. İyi günler Efendim.~Kusuo
Tabi..~Nezu
Kapıyı ardından kilitlemiş ve gitmişti.
Kusuo, Dabi'nin geçmiş yaşamında küçük bir gezintiye çıkmaya karar vermişti.
•••
Bölüm sonu
Dabi'nin yaşamı özel bölüm mü yapsam ne?
Vote verirseniz çok mutlu olurum
Bir de bol bol yorum yapın lütfenn. Yorumları gördükçe motive oluyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAİKİ K:EVREN YOLCULUĞU
FanficSonucunda sen ölecek olsan bile canım kardeşim... Seni yeneceğim.~Kusuke Saiki (KİTAP KAPAĞI BANA AİTTİR.KENDİ ÇİZİMİMDİR.) VOTE VERMEYECEKSENİZ OKUMAYIN LÜTFEN. BEN BABAMIN HAYRINA YAZMIYORUM #1 thepromiseneverland #7 Emma #8 İzuku #3 Saiki #2 Kus...