1•MHA BAŞLANGIÇ•

657 86 42
                                    

Allah'ım Bismillah

•••

Yeni bir güne açmıştı gözlerini Kusuo. Bir kaç saniye kendisine gelmesini bekledi. Garip bir şeyler hissetmişti. Yatağından kalktı ve havada süzülmeye başladı. Güçleri yerindeydi.. Ayrıca kendi evindeydi. Farklı olan şey duyduğu insan sesleriydi.

Psişik olmayacaktım işte!

Diye yakınmaya başlamıştı bile. Aşağı kata indiğinde birisini beklemiyordu. Çünkü ne annesinin ne de babasının sesini duyuyordu. Eğer babası burada olsaydı, onu işe ışınlaması için yalvarmaya başlayacaktı bile.

Benimle dalga mı geçiyorlar?

Her ne kadar psişik olsa bile bu durum Kusuo'yu şaşırtmıştı. Dışarı çıkıp biraz gezinmeye karar verdi.

Boy boy ağaçların olduğu sokaklardan geçerken kendisini güvende hissetmişti. Çocukların bağıra çağıra oyun oynaması, yetişkinlerin hararetli bir şekilde yol alması... Her şey normaldi. Tabi bu dünyadan olmayan birisine göre asla normal değildi.

Yürüyüp geçen insanların tam ortasında durmuş ve ona çarpmalarına müsade etmişti Kusuo. Bazı insanların garip bir şekilde ona bakması da cabası.

Histerik bir şekilde gülmüş ve arkasına dönüp evin yolunu tutmuştu.

Bu nasıl bir güçtü? Tanrı'nın ondan nefret etmesi gerekiyordu bu güce sahip olması için. Güneşli hava, hafif esen rüzgar... ona mide bulandırıcı gelmişti.

Eve gidip yatağına yatacaktı ve uyandığında kendi evinde olacaktı. Babası ile tartışacak, kahveli jolesini yiyecek ve annesinin nasihatlerini dinleyecekti. Şuan, Kaidou'nun olmayan güçlerini dinlemeyi bile çekebilirdi.

Eve ulaştığında hızlıca içeri girmişti. Derin derin nefesler almıştı. Ancak içeriden duyduğu tatlı tını ile nefesi kesilmişti.

Ku-Chan okula gitmedin mi?

Ku-Chan okula gitmedin mi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•••

Yeni bölümler her pazar gelecek

Vote verirseniz ve yorum yaparsanız sevinirim

Yazmayalı uzun zaman olmuştu. Kendimi geliştireceğime söz veriyorum.

Okuduğunuz için teşekkürler❤️❤️❤️

SAİKİ K:EVREN YOLCULUĞU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin