Az kaldı az
•••
Dediğim gibi. Dersten sonra seninle ilgileneceğim.~Aizawa
Aoyama başını eğmiş ve hocasını onaylamıştı. O zamana kadar kararından geri dönme olasılığı çok fazlaydı. Zaten hangi aklı başında olan bir insan kendi yaptığı kötülükleri bir bir sıralardı ki?
Aizawa, Aoyama'nın omzunu pat patlamış ve onu sınıfa göndermişti. Yerine oturmuş ve dersin başlamasını beklemeye başlamıştı.
Kusuo zamanı geriye sarmadan önceki konuşmaları gerçekleşmemişti. Bu yüzden Aoyama, Kusuo'nun kendisinin ajan olduğunu bilmediğini zannediyordu.
Olacakları düşünmek onu berbat hissettiriyordu. Yerinde küçülmüş ve sırasına başını yaslamıştı. Diğerlerinin neden gelmediğini merak ediyordu.
Saatin sesi gitgide daha da sinir bozucu oluyordu.
Kapı açılmış ve içeriye Mineta girmişti. Aoyama'yı selamladıktan sonra yerine oturmuştu.
Aoyama başını uyuşuk bir hareketle Mineta'ya çevirmişti.
Neden kimse gelmedi?~Aoyama
Ah şey.. Evde Bakugou ve Midoriya kavga etti de onlarla ilgileniyorlar.~Mineta
Hmm Anladım.~Aoyama
Yine uyuşuk bir şekilde önüne dönmüştü. Sessizliğe alışmıştı. Tabi saatin tik tak sesleri ve Mineta'nın çantasının sıkışmış olan fermuarını açmaya çalışması ile oluşan sesi saymaz ise.
Aoyama arkasından gelen sandalye gıcırdama sesi ile irkilmiş ve ayağa sıçramıştı. Karşısında, ayaklarını sıranın üzerine doğru uzatmış ve elinde bir fincan poşet çayın içine attığı şekeri karıştıran Kusuo görmeyi beklemiyordu.
Buharı çıkan çaydan bir yudum almış ve bacaklarını geri çekmişti.
Poşet çay da demini vermiş.. aynı gelecekteki sen gibi.~Kusuo
Aoyama asla böyle bir atak beklemiyordu. Sinirden ve utançtan (özellikle de Mineta'nın karşısında küçük düşürülmekten) gözü seğiriyordu.
Oi Kusuo! Neden böyle bir şey dedin?~Mineta
Şuan Kusuo'nun odağı Mineta değil Aoyama'ydı. Yerinden kalkmış ve bardağı sıraya koymuştu. Aoyama'nın üzerine doğru yürümeye başlamıştı.
Fare bir sıçrar, iki sıçrar, üçüncüsünde-~Kusuo
Aoyama sinirden ve kulaklarına kadar hissettiği utanç ile okkalı bir yumruk atmıştı Kusuo'ya.
Kafası yana düşmüştü. Her ne kadar canı acımasa da kızarmıştı yanağı. Dudağının kenarından hafifçe sırıtmış ve kafasını yeniden Aoyama'ya döndürmüştü.
Hah bu kadar mıydı? Ezik egon seni ne hallere sokmuş.~Kusuo
Aoyama daha da sinirlenmişti. Bir kez daha vurmuştu Kusuo'ya.
Kapı sertçe açılmıştı. Başta öğretmen olmak üzere herkes Aoyama'nın Kusuo'ya yumruk attığını görmüştü.
Aoyama! Müdürün yanına! Hemen!~Aizawa
Hâlâ utanç ve sinirin etkisindeydi. Başının tepesinden aşağıya kaynar sular dökülüyormuş gibi hissediyordu. Kıyafetinin eteklerini tutmuş ve dudağını ısırmıştı.
Sınıf arkadaşlarının önünden geçmiş ve Aizawa Sensei'ni takip etmişti. Arkasından da Kusuo gelmişti.
*Müdürün Odası*
Anlat bakalım derdini. Neden arkadaşına vurdun?~Aizawa
Aoyama kimse ile göz teması kuramıyordu. Sürekli elleri ile oynuyor ve dişlerini sıkıyordu.
Kusuo, Aizawa hocası ile zihinlerini bağlamıştı.
Sensei, Aoyama'nın zihnini bağlamamı ister misiniz?~Kusuo
Bağla.~Aizawa
Neden bunu yaptım? Neden orada kendime hakim olamadım? Neden vurdum? Çok utanıyorum. Çok kötü hissediyorum. Dabi demişti bana. Ona bulaşma demişti. Yapmamalıydım.~Aoyama
Başta, Müdür Nezu sonra ise Aizawa şaşırmıştı. Kusuo zihinleri birbirinden ayırmıştı.
Dabi mi? Kötüler birliğinden olan Dabi'den mi bahsediyorsun?~Aizawa
Eğdiği başını hızla kaldırmış ve ağlamamak için ısırdığı dudağını bırakmıştı.
N-ne Dabi'si Sensei?~Aoyama
Aizawa ayağa kalkmış ve Aoyama'yı koltukla arasına sıkıştırmıştı. Gözlüklerini indirmiş ve korkutucu bir şekilde göz teması kurmuştu.
Açıkça söyle! Dabi ile aranda ne var?~Aizawa
Hay Tanrım. Aizawa sakin ol. ~Nezu
Aizawa, Müdür Nezu'ya hızlıca bir bakış atmış ve sonra da sanki Aoyama bir yere kaçacakmış, elinden kurtulacakmış gibi tekrardan çocuğa dönmüştü.
Ben zaten sakinim.~Aizawa
Aizawa gözlüklerini geri takmış ve bir adım çekilmişti.
Seni sorguya almalıyız.~Aizawa
••••
Bölüm sonu
Kusuo'nun 3 günü fln kaldı. Her şeyi 3 güne sığdırmalıyım. Ama daha neyin ters gideceğine karar vermiş değilim. Aklımda bir sürü şey var ama hepsini yaptıramam.
Vote verirseniz ve yorum yaparsanız çok sevinirim 🤗🧑🦲
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAİKİ K:EVREN YOLCULUĞU
FanfictionSonucunda sen ölecek olsan bile canım kardeşim... Seni yeneceğim.~Kusuke Saiki (KİTAP KAPAĞI BANA AİTTİR.KENDİ ÇİZİMİMDİR.) VOTE VERMEYECEKSENİZ OKUMAYIN LÜTFEN. BEN BABAMIN HAYRINA YAZMIYORUM #1 thepromiseneverland #7 Emma #8 İzuku #3 Saiki #2 Kus...