MHA burada bitiyor çok şükürr
•••
(KUSUO'NUN ANLATIMINDAN)
Acımasız ve sadece kazanmayı isteyen, hırslı bir baba. En kötüsü de bu. Sandalyede, kafası eğik bir şekilde duran gencin hiçbir suçu yok.
Bazen düşünüyorum...
Yanlış mı yapıyorum?
O bunu istiyor mu ki?
Kurtulmak istiyor mu bu düşüncelerinden? Bu hayatını, yaşadığı her bir şeyi unutmak ve sil baştan yeniden başlamak istiyor mu?
Daha herhangi bir şeye başlamamışken öylece yerde bağdaş kurdum. Çenemi elim arasına aldım ve genci izlemeye başladım.
Kendisine bir fırsat sunulmuş ama sonrasında ise elinden alınmıştı. Asla adil değil.
Gözlerini kırpıştırdığında uyanacağını anlamıştım. Tam olarak uyanmasını ve kendisine gelmesini bekledim.
(YAZARIN ANLATIMINDAN)
Dabi başını zorlukla kaldırmış ve önündeki gence dikmişti bakışlarını. Kendisini yakalaybilecek kadar güçlü birisi miydi ki o?
Pembe saçlarının çok komik göründüğünü düşündü bir an. Kendi kendine kıkırdadı.
Neden gülüyorsun?~Kusuo
Neden güldüğünü bildiği hâlde inatla sormuştu Kusuo. Bu hayata bu saçlarla geldiği için kabullenmesi gerekiyordu ve kabullenmişti de. Ancak kendisi hakkında bu yorumlara dayanamıyordu.
Sadece pembe saçlı birisini kâle almakta güçlük çekiyorum. Çok absürt duruyor~Dabi
Kusuo ayağa kalkmıştı. Bu hareketi ile Dabi'nin de nefesi kesilmişti. Boğazını bir şey sıkıyor gibi hissediyordu. Sandalye ile birlikte havaya kalkmaya başladığında ise panik olmaya başlamıştı.
T-tamam tamam dur. S-saçların absürt değil.~Dabi
Ve?~Kusuo
V-vesi yok! ~Dabi
Boğazını daha çok sıkmıştı Kusuo. Karşısındaki gencin ölmeyecegi kadar onunla uğraşmak istiyordu.
VE SANA YAKIŞIYOR LANET OLASI. YETER i-indir artık beni!~Dabi
Boğazını sıkmayı bırakmış ve Dabi'yi geri yerine oturtmuştu. Kendisi de aynı şekilde yere...
B-bu... Manyakçaydı. Cidden manyakçaydı. Sen nesin amk?~Dabi
Ben Kusuo Saiki ve ben psişik medyumum. Burada neden olduğunu biliyor musun?~Kusuo
Dabi başını hayır anlamında sağa sola sallamıştı.
Seni buradan çıkış anahtarım olarak görüyorum. Sana daha iyi şeyler sunacağım ve gerçekten mutlu olacağına inanıyorum. ~Kusuo
Dabi sırıtmış ve başını öne eğerek saçlarının aşağı eğilmesine neden olmuştu.
Senden bir şey isteyen oldu mu ki? Madem beni mutlu yapacaksın o zaman neden her şey başlamadan önce gelmedin?~Dabi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAİKİ K:EVREN YOLCULUĞU
FanfictionSonucunda sen ölecek olsan bile canım kardeşim... Seni yeneceğim.~Kusuke Saiki (KİTAP KAPAĞI BANA AİTTİR.KENDİ ÇİZİMİMDİR.) VOTE VERMEYECEKSENİZ OKUMAYIN LÜTFEN. BEN BABAMIN HAYRINA YAZMIYORUM #1 thepromiseneverland #7 Emma #8 İzuku #3 Saiki #2 Kus...