18*TPN BİTİŞ*

102 34 87
                                    

Yirmilik dişler kapatilsin. Acı çekiyorum imdat

Zırnanın zort dediği yere geldik

Allah'ım sen bana yazma gücü ver.

Amin

•••

(YAZARIN ANLATIMINDAN)

|Kalan süre; 5 gün|

{Saat: 19.07}

Küçük çocuklara da söylemek zorunda mıyız cidden?~Kusuo

Emma kararlı bir şekilde başını sallamıştı. Küçük bir çocuk olsalar da, onlar akıllıydı. Kabullenmesi zor olsa da vaat edilen daha güzel bir dünya idi.

Onlar anlayabilir. Merak etme.~Emma

Bulaşıkları yıkarken konuşuyorlardı. Yanlarına çocuklar gelince de susmak zorunda kalıyorlardı. Yatma saati geldiğinde herkese söyleyeceklerdi.

Bu arada... Ray ispiyoncu. Ancak amacı farklı gibi. Sanki.. bizim yanımızdaymış gibi hissediyorum.~Kusuo

Emma, arkadaşının ispiyoncu olmasına şaşırmıştı. Ancak ona pek bir şey söylememişlerdi ve zaten her şeyi Kusuo hallediyordu.

Her ne olursa olsun Ray'i de yanımıza alacağız.~Emma

Emma böyleydi. Karşısındaki düşman olsa bile hep iyi davranırdı. Tabii istisnalar hariç.

Yatma vakti geldiğinde ışıklar söndürülmüş ve Anne ortalıktan kaybolmuştu.  Çocuklar en çok Emma'yı dinleyeceği için konuşmayı o yapacaktı. İlk önce kendi odasındaki çocuklardan başlayacaktı. Sonra ise Kusuo'nun olduğu odadan devam edecekti.

Mujika'ya iki gün vermişti. Ancak hemen bitmesini istiyordu. O yüzden Mujika'yı kontrol etmek istemişti. Kendisini dışarıya ışınlamış ve duru görüşü ile etrafı taramıştı.

Kasaba gibi bir yer dikkatini çekmişti. Bir adam ve Mujika el sıkışıyordu. Sonrasında ise Mujika kasabanın çıkışına doğru ilerlemişti.

Yani işin bitti mi Mujika?~Kusuo

Kendi kendisine sorduğu soru ile iyice meraklanmıştı. Etrafta kimsenin olmadığı kanısına varınca ışınlanmıştı. Mujika'ya seslendiğinde, kız hiçbir mimik göstermeden arkasını dönmüştü. En azından irkilebilirdi, değil mi?

Tebessüm etmiş ve kafasını yana eğmişti.

Hepsi tamam.~Mujika

Bu kadar hızlı mi? Vay canına. Teşekkürler. Ben o zaman daha fazla vakit kaybetmeyeyim.~Kusuo

Kız başını sallamış ve Kusuo da yanından gitmişti.

Evin dışında durmuş ve her yeri incelemişti. Her duvarın arkasına bakmıştı. Neler olup bittiğine aşina olması gerekiyordu.

Her yerde doğal olarak kameralar ve görevli iblisler vardı. Onları yenmesi kolaydı elbet ama çok fazla dikkat çekmemesi gerekiyordu. Diğer çiftliklerde ki çocukları da kurtarması gerekiyordu.

Evin içine girmiş ve Emma'nın yanına gitmişti.

Çocuklara söyledin mi?~Kusuo

Evet! Tüm çocuklara söyledik. Herkes işbirliği yapacak.~Emma

SAİKİ K:EVREN YOLCULUĞU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin