Abi çok iyi şeyler olacak
Yani benim için
Sizin için olmayacak
MFLANFOBSKFNS
•••
|Kalan süre; 5 gün|
(YAZARIN AĞZINDAN)Tam gece yarısı, üç küçük çocuk kütüphanede buluşmuştu. En başta Kusuo, yanlarında ise Norman ve Emma oturuyordu. Kusuo söze başlamak için yutkunmuştu.
Şöyle ki... Canavarlar var.~Kusuo
Onlar canavar değil. Onlar iblis. Bizi yemek istiyorlar. ~Norman
Kusuo ona şaşkınca bakmıştı. Norman'ın gözlerinde intikam duygusunu görmüştü. Bir tarafı üzgün, bir tarafı ise intikam almak isteyen o ateşle harmanlıydı.
Buradan kaçmamız gerekiyor. Plan yapmalıyız.~Emma
Anne'nin bizi asla göndermediği çiti geçeceğiz. Oradan kaçış yolunu bulmalıyız. Ebelemece oynama numarasına yarın ilk iş çiti geçelim.~Norman
Asla konuşmasına izin verilmeyen Kusuo sinirlenmişti. Bu çocuklar kendilerini ne sanıyordu? Güçleri yoktu. Asla dışarıda hayatta kalamazlardı. Kendi kendilerine gelin güvey oluyorlardı.
Beni dinlemiyorsunuz.~Kusuo
Kendi aralarında konuşan iki çocuk susmuş ve dikkatlerini Kusuo'ya vermişlerdi.
Sizi nereye götüreceğimi biliyorum. Herkesi kurtarabilecek gücüm var. O iblisleri de öldürebilirim.~Kusuo
Norman inanmamıştı. Küçük bir çocuğun herkesi kurtarmasına imkan yoktu onun gözünde.
Kusuo onun inanmadığını biliyordu. Üçünü de, dün yanlışlıkla ışınlandığı insanların yerine tekrardan ışınlamıştı. Ara sokaktan caddeye doğru bakıyorlardı. Bir sürü insan, bir oraya bir buraya koşuşturuyordu.
Norman'ın ağzı açık kalmıştı. Gerçekten de insanlar vardı. Buna inanamıyordu.
Siz her şeyi bana bırakın. Ben halledeceğim.~Kusuo
Yeniden çiftliğe ışınlanmışlardı. Anlaşmayı yaptıkları için geri yataklarına dönmüşlerdi.
•
•
•Sabah kahvaltısı için herkes sofradaydı. Güle konuşa kahvaltılarını yapıyorlardı. Anne sofradan kalkmış ve beşikte olan bebeklerin yanına gitmişti. Yemeklerini bitiren çocuklar ise tabaklarını alıp yıkıyor ve sonrasında dışarıya çıkıyorlardı.
Kusuo, Emma ve Norman birlikte bir ağacın altına oturmuş duruyorlardı. Yanlarına bir çocuk ebelemece oynamak için gelmiş ve onları da davet etmişti.
Norman, ağacın tepesindeki Ray'e seslenmiş ve zaman tutmasını istemişti. Ray başı ile onaylamış ve zamanı başlatmıştı.
Tüm çocuklar Norman'dan kaçacaktı. Kusuo, Emma'nın elinden tutmuş ve ağaçların oraya koşturmuştu onu. Görünmezlik gücü bir başkasına dokunduğunda onu da görünmez yapıyordu.
Çitlerin oraya kadar gelmiş ve sonrasında ise ışınlanmışlardı. Kocaman bir duvar...
Şimdi ne yapacağız?~Emma
Bir şey yapmayacağız. Sadece görmen için buraya getirdim seni. Buranın arkasında uçurum var ve karşıya geçmek çok tehlikeli. Ayrıca anlamlandıramadığım şeyler var. Neyse sen bunları bana bırak. Hadi geri dönelim.~Kusuo
Yeniden ışınlanmış ve Norman'ın yakınlarındaki ağacın arkasında durmuşlardı.
Of bu gerçekten çok karmaşık ve uykum geldi.~Kusuo
Küçük olduğundan mıdır bilinmez öğleleri uykusu geliyordu Kusuo'nun. Saklandıkları yerden çıkmış ve eve doğru yürümeye başlamıştı.
Uykun mu geldi tatlım?~İsabella
Kusuo başını sallamış ve odaya gitmişti.
{Saat 13.24}
•••
Bölüm sonu
Çok özür dilerim ama gerçekten çok zor bir bölümdü. Asla doğru düzgün yazamadım ve sizi de daha fazla bekletmek istemedim.
Kafamda her şeyi daha iyi planlayıp düzgünce yazmaya çalışacağım.
Kusuo'yu küçük bir çocuk gibi yazmak gerçekten zor ve oradaki karakterler çok fazla. Ayrıca ya birden yanlış bir şey yaparsa(gücünü kullanırsa) bunu nasıl geri alabilir? Diğerleri nasıl tepki verir? Asla hayal bile edemiyorum. Eğer öyle bir şey olursa hikaye farklı yerlere gider. Aslında güzel fikirmiş lan. Denerim ben bunu.
Neyse
Gerçekten özür dilerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAİKİ K:EVREN YOLCULUĞU
FanficSonucunda sen ölecek olsan bile canım kardeşim... Seni yeneceğim.~Kusuke Saiki (KİTAP KAPAĞI BANA AİTTİR.KENDİ ÇİZİMİMDİR.) VOTE VERMEYECEKSENİZ OKUMAYIN LÜTFEN. BEN BABAMIN HAYRINA YAZMIYORUM #1 thepromiseneverland #7 Emma #8 İzuku #3 Saiki #2 Kus...