Öncelikle bu kitaba başlamam için ilham olan @gizemliyazar
Sana gerçekten çok teşekkür ediyorum. Her zaman bana anlattıklarına bir şekilde ilham oluyorsun.Kapak tasarımı için sürekli görüş bildiren sevgili orta okul arkadaşım gerçekten sanada teşekkür ederim ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
İyi okumalarYa yangının yönünü belirlersin ya da yangına eşlik edip sen yakarsın.
Simay:
Bu dünkü sevkiyat çok şükür sorunsuz geçti. Her şey daha yeni başlıyor ve kanon bu dünyanın en güçlü grubu ve gücümüzü korumak için önümüze çıkan herkesi ezmemiz gerekiyor.
Aras:
Haklısın Simay her şeyi böyle sorunsuz ilerlemeye devam ederse yakında intikamımızı almaya da yaklaşmış olacağız. Dağdelen'leri hepsini yok edeceğiz. Hiçbir güç bizim önümüzde artık duramaz.
Simay:
Öyle öyle olmasına da son birkaç gündür bazı söylentiler duyuyorum. Lale hakkında. Lalenin Ertekin Dağdelen ile görüştüğünü söyledi adamlarım sık sık görüşüyorlarmış.
Ateş:
Lale mi ben de son zamanlarda garip davrandığını fark ettim.
Geceleri eve çok geç geliyor ve yanına asla korumalarını almıyor. Eğer bize ihanet ediyorsa büyükbaba öğrenmeden her şeyi düzeltmemiz gerekiyor sevdiğimiz birini daha kaybedmeyiz.Aras:
İhanet eden birini kurtarmaktan bahsediyorsun Ateş .Bunu asla yapamayız grubun diğer ortakları ve üyeleri asla kabul etmezler .Bizim ihanet eden birini affettiğimiz nerede görülmüş?
Arda :
Doğru söylüyorsun Aras biz hiçbir zaman ihanet eden birini affetmedik .Bu kişi kim olursa olsun ister kardeşimiz ister sevdiğimiz kişi biliyorsun ihanet eden birisi asla bağışlanmaz.
Simay:
Ateş bu görevi sana veriyorum. Git ve lale'nin ihanet edip etmediğini öğren ve ayrıca eğer ihanet ediyorsa eğer Ertekin Dağdelen'le arasında bir şey varsa bunu sakın bizden saklamaya çalışma .Lale'ye olan sevgini biliyorum ,sakın bu yüzden bir hata yapmaya kalkışma.
Arda:
Hem zaten sen saklasanda biz gerçeği öğreniriz. Ve o zaman Simay seni affadermi bilmem.
Aras:
Aslında Lale'nin ondan şüphe ettiğimizi fark etmemesi lazım.
Simay:
Haklısın Aras bu yüzden normal davranın.
Ateş
Ben ,asla sizden birşey saklamam ve lale'nin ihanet ettiğini düşünmüyorum. O bizim dünyamızdan deği o masum biri bunu size kanıtlayacağım.
Masum biriymiş ,daha önce cinayet işlememiş olması hiçbir şeyi değiştirmez. Sonuç olarak o da bizim gibi adam öldürtüyor veya bulup bizim öldürmemizi sağlıyor.
Hayat her zaman acılar ve ihanetle doludur .Hiç kimseyi sevmeyecek hiç kimseye değer vermeyeceksin , eğer değer verip onları önemsersen bir şekilde hep sana ihanet eden ve acı çektiren taraf olurlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
intikam cehennemi (ARA VERİLDİ)
Teen FictionBüyük bir intikam çıkmazı kanı sadece aşk durdurur Geçmişin acı sırları Büyük bir ihanet çemberi Aşk ve gözyaşı