ortaklık

48 37 0
                                    

Merhaba arkadaşlar yeni bölüm çok uzun zaman sonra tekrar karşınızda daha erken yazmayı çalışmıştım fakat pek çok sorun ile karşılaştım Bu yüzden yazamadım Bu yeni bölümü hasta olmama rağmen yazdım umarım yeni bölümü beğenirsiniz lütfen beni ınstagram'dan takip ediniz ve hikayemi bol bol oy verirsiniz tabii önce okumak önemli okuyup beğenirseniz çok sevinirim.

Instagram hesabım
Sinem_su23


Simay dan

Uzun zamandır Kağan Dağdelen' in peşindeyim fakat o kadının onun sevgilisi olduğu dışında kadının ismini ve ailesi hakkında hiçbir şey öğrenemedim, fakat Kağan'ın aşkı çok kısa sürecek ama çünkü yakında o ve sevdiği kadın ayrılmak zorunda kalacaklar.

Bu hayatta her zaman aşk ve iyilik kaybeder, kötü olmak her şeyin galibi olmak demek ,yıllardır bu anı bekliyorum ve bugün her şeyin başlangıcı olacak yıllardır olan bütün hazırlığımız bugün amacına ulaşmış olacak.

İçimizdeki herkes bu intikam için gün sayıyor.

  -güzel torunum hazır mısın hadi artık gidelim.

S: hazırım büyükbaba artık gidebiliriz.

(  Bugün bütün mafya liderleri için çok özel bir gün bu gece kanlı ay gecesi bu gece kanon ve genom büyük bir toplantı yapacaklar fakat bu toplantıda herkesi şaşırtacak bir sonuç çıkacaktı.)

Toplantının yapılacağı binaya geldiğimiz zaman  büyükbabamla kapıda kaan'la karşılaştık. Kaan istifini bozmadan yanındaki sevgilisiyle beraber içeri girdi biz de ardından içeri girdik .

neredeyse herkes gelmişti yerimize geçtiğimizde ,Kaan ve sevgilisi de bizden önce gelmelerine rağmen daha yeni toplantı odasına geliyorlardı .sonunda herkes koltuğa yerleştiğinde Eylül hanım toplantıyı başlattı.

Büyükbaba:
Bugün büyük ve önemli bir şey öğrendik bugüne kadar birbirimize beslediğimiz bütün düşmanlıklarımız aslında bize karşı kurulmuş büyük bir komploydu.

Kaan: ne komplosundan bahsediyorsunuz siz torununuzun annemi ve babamı öldürmesi de mi komploydu

Simay: senin babanın benim annemin ve babamı öldürmesi de komplo değil mi Kaan

Kaan: onların senin anne ve babanı öldürmüş olması senin onları öldüreceğin anlamına gelmez, gözünü kan bürümüş intikam canavarı

Simay: benim gözümü kan bürümüşse intikam alma hevesimden de senin gözünü kan bürümemiş ki anne ve babanın intikamını almak yerine fahişelerle geziyorsun

Kaan: ortada bir fahişe varsa o da sensin sakın bir daha sevgilim hakkında böyle konuşma yoksa seni doğduğuna pişman ederim ANLIYOR MUSUN BENİ SİMAY SOYLUDERE!

SİMAY: anlamıyorum seni lan ne yapacaksın cesaretin varsa yap SENDEN KORKMUYORUM KAAN DAĞDELEN!

"EH YETER BURAYA SİZİN KAVGALARINIZI DİNLEMEYE GELMEDİK AİLELERİNİZİN İNTİKAMINI ALMANIZ GEREKİRKEN İKİNİZ BURADA KÖPEK GİBİ BİRBİRİNİZİ YİYORSUNUZ İKİNİZ DE OTURUN YERLERİNİZE VE BİZİ DİNLEYİN ANLIYOR MUSUNUZ BENİ YERİNİZE GEÇİN!"

İki genç de sessizce yerlerine oturdular karşı karşıya oturdukları için birbirlerini rahatça görebiliyorlardı

İki genç de adeta kan kusuyorlardı bunu yapan ailelerini öldüren onlar olmasa bile artık dost olamazlardı intikam hırsıyla her gün yanıp bitip kül olurlardı hani derlerdi ya Anka Her zaman küllerinden doğar Bu hikayede Simay an kaydı kaansa kül simay'ın var olmak için kaan'a kanında var olmak için simaya ihtiyacı vardı.

intikam cehennemi (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin