Her ne kadar okunma oranı olmasa da buna da yeni bölüm yazayım diye düşündüm bir bölüm yazdım umarım hepiniz beğenirsiniz hepinizi seviyorum hepiniz hak ettiğiniz değeri görüyorsunuzdur umarım hiçbiriniz mutsuz değilsinizdir hiçbirinizin canını yanmasını istemiyorum sizleri çok seviyorum.
Bu hayat o kadar acımasız ki gündüz güldün gülüşünün gece ağlayarak hesabını veriyorsun. Sevdiğin halde seviyorum diyemiyorsun. Üzüldüğün halde üzgünüm diyemiyorsun. Pişman olduğun halde ben pişmanım diyemiyorsun. Aslında hepsi lanet gurur yüzünden. O kadar gururumuza esir düşmüşüz ki hiçbir şey fark edemiyoruz. Fark etsek bile cesaret edemiyoruz çünkü gururumuz cesaretimizi de engeller. Ben seni o kadar sevdim ki senin için her şey katlandım yapmam dediğim şeyleri yaptım ama sonuç hep aynı oldu. Psikoloğum bana sen çok değerli birisin seni sevmemek aptallık olur diyordu ama kime göre değerliyim ben sadece ona göre değerliyim. Bu hayatta bana insan muamelesi yapan tek kişi. Bir katil olduğumu bile bile onu dahi öldürebileceğimi bildiği halde benimle bu kadar özgürce konuşması beni şaşırttı hep. Ben ona göre değerliyim ona göre ben insanım ona göre ben masumum hayat beni bunlara zorladı. Peki sana göre kaan sana göre ben duygusuz bir katilim. Acımasız yaptığı hatadan dahi pişmanlık duymayan bir cani. Kokusundan dahi nefret ettiğin kadın. Hiç kimsenin sevgisini hak etmeyen kadın. Haklısın ben öyleyim hiçbir şeyi hiç kimseyi hak etmiyorum. Acımasızım duygusuzum kalpsizim neden peki neden öyleyim hayat beni buna sürükledi. Artık masum olduğumuz zamanlarda değiliz. Hiç kimse asla ama asla sonsuza kadar masum kalamaz bunu senin de bilmen gerekiyor.
Aras ve Ateş laleyi halletmişlerdi Ertekin Dağdelen de sevgilisine kavuştu sonunda herkes mutlu. Neden sürekli ihanete uğradığımı sorguluyorum bazen. En yakınınızdaki insanlar bile size ihanet edebiliyormuş demek.
Mutfakta yemek yapıyordum. O Aylin denen kızın kaan sevgilisi olduğunu öğrenmemin üzerinden tam 2 ay geçti. Sürekli burada neredeyse her gün geliyor. İkisini sürekli sarmaş dolaş yakalıyorum. Utanmaları da yok insan burada yabancı biri var deyip oturur düzgün şekilde ama o benim orada olduğumu bildiği halde onun kucağında oturmaya devam ediyor. Kaan da halinden pek memnun. Ne de olsa ben onun ailesinin katiliyim öyle değil mi. Bazen bunu unutuyorum. Koltukta oturmuş şirketle ilgili evrakları hallediyordum ve ayrıca kaan ve sevgilisi konuşmalarına katlanmak zorunda kalıyordum. Ev çok sıcak olduğu için ve serin olan tekrar burası olduğu için burada kalıyordum. Bari tenezzül edip yukarıya çıksalar.
Aylin: bebeğim uzun zamandır hiçbir yerlere gitmiyoruz. Beraber dışarı çıkıp biraz dolaşmaya ne dersin. Burada çok sıkılıyorum artık. Seninle bir şeyler yapmayı zaman geçirmeyi özledim.
Kaan: güzelim dışarısı çok sıcak. Bu sıcak havada dışarıya çıkmamız senin için çok zararlı. Terleyip hasta olmanı istemiyorum.
Aylin: hasta olursam sen bana bakarsın ki. öyle değil mi lütfen dışarıya çıkalım.
Kaan: olmaz güzelim ben sana bakarım ama dışarıda düşmanlarımız da var kimsenin seni benimle görüp hakkında bilgi edinmesini istemiyorum. Sana zarar gelirse yaşayamam biliyorsun.
Aylin: haklısın sevgilim. Ama gerçekten evde çok sıkılıyorum.
Kaan: sıkıldığını biliyorum güzelim ama ne yapabiliriz ki
Aylin: sohbet edelim istiyorum.
Kaan: olur güzelim ne konuda konuşmak istiyorsun.
Aylin: sadece sen değil Simay da bize katılsın istiyorum.
Simay: fazlasıyla yoğunum böyle şeyleri ayıracak vaktim yok kusura bakma.
Aylin: hadi ama Simay azıcık işlerine ara versen bence hiçbir şey olmaz öyle değil mi? Sevgilim lütfen ona da söyle bize katılsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
intikam cehennemi (ARA VERİLDİ)
Teen FictionBüyük bir intikam çıkmazı kanı sadece aşk durdurur Geçmişin acı sırları Büyük bir ihanet çemberi Aşk ve gözyaşı