ihanet

47 41 4
                                    

Bazen ihanet hiç beklemediğimiz insanlar tarafından yapılır....

Ben ona inandım güvendim hiç kimseye vermediğim kadar değer verdim .ama ona yaptığı sonunda bana bize herkese ihanet etti hepimize yalan söyledi.

Bugüne kadar büyükbabam bana asla hiç kimseye güvenmememi söylemişti fakat ben ne yaptım güvendim birine bütün sırlarımı anlattım fakat o hepimize ihanet etti.

Gölgemin söylediklerinden sonra gece uyuyamadım sabaha karşı bizi takip ettiren Kaan Dağdelen' in bizi kurtardığı o adamların liderini buldum.

Adamlardan onu depoya getirmesini ve onu kendi ellerimle sorgulayacağımı. söyledim sabaha karşı hazırlanıp kahvaltımı yaptıktan sonra silahımı belime takıp depoya doğru arabayla yol aldık.

İçeri girdiğimde bütün adamların önünde saygı ile eğilirken hızlıca depoya girdim .
karşımda gördüğüm adam eski ortaklarımızdan biriydi zaten son zamanlarda bize ihanet edenlerin hepsi ya en güvendiklerimiz ya da eskiden ortağımız olan insanlardı. Hiç beklemeden onu sorgulamaya başladım mutlaka birine hizmet ediyor olmalıydı.

"Sen nasıl bize tuzak kurursun şerefsiz herif!"

-ne güzel işte sana tuzak kurdum ve sen de Kaan Dağdelen tarafından kurtarıldın yine planımız suya düştü.

"Demek planınız suya düştü ha! defalarca kez bizi öldürmeye çalıştınız ama her seferinde planlarınız mahvoldu. Bu sefer de sizi bertaraf ettik ister Kaan Dağdelen beni kurtarsın ister başkası."

-aşağılık fahişenin tekisin Simay Soyludere .mutlaka seni ve çevrendeki herkesi yok edeceğiz benimle veya bensiz.

"Demek beni yok edeceksiniz? Ben de seni konuşturmadan öldürmeyeceğim!"

-istediğini yapabilirsin asla konuşmayacağım.

Adamlara seslendim

"Oyuncaklarımı getirin."

-buyurun efendim getirdim istediklerinizi.

Giderler

"Bugün çok eğleneceğiz. Anıl çünkü senin üzerinde çok güzel şeyler deneyeceğim."

-ne yaparsan yap senden korkmuyorum.

Adama doğru ilerledim ve yavaşça arkasına geçip parmaklarına dokundum.

"Hmm en sevdiğim şey parmaklar acaba hangisinden başlasak."

"El parmakları çok sıkıcı geliyor .acaba ayak parmaklarından mı başlasak daha çok acı veriyorlar."

- n ne ya yapıyorsun sen Uzak dur benden.

"Ay çok ayıp ama yani Sadece biraz eğlenelim istiyorum. neyse hadi eğlencemize başlayalım yakında seversin."

Anıl'ın önce ayak parmaklarını kırdım, sonra kollarına bıçakla çizikler attım .bıçak anıl'ın yüzünde dolaşırken  o korku dolu bakışları gerçekten nefes kesiciydi içindeki korkuya rağmen saatlerdir Anıl tek bir kelime bile etmedi.

onu korkutmak için belki de başka yöntemler bulmalıyım .mesela tuz ruhu ile bedenini yakmak en nefes kesici olanı her zaman asitlerle çalışmaktır. o çığlıklar o derinin kokusu her zaman beni etkiler fakat asitler için henüz çok erken sadece birkaç saat oldu normal insanlar bu kadar işkenceye dayanamaz fakat Anıl eğitimli olduğu için dayanmıştı.

ama ben büyükbabamın yaptığı hatayı yapmayacağım yakaladığım birini bize ihanet eden birini asla bağışlamam. zaten bu yüzden çok nadir bize ihanet etmeye çalışıyorlar sanki bu bir son bir kaç aya kadar son zamanlarda çok fazla ihanet var kan var gözyaşı var.

intikam cehennemi (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin