Dövüş

32 26 0
                                    

Bazen vazgeçersin. Herşeyden herkesten uzaklara gitmek başka yerlere gitmek, kimseyle konuşmak, kimseyi görmek istemezsin. Kurduğun hayallerden ,verdiğin sözlerden vazgeçersin. Ne başarmaya ne de oldurmaya gücün yeter . Bir iki defa kendini kandırır yeniden denersin. Çok geçmeden anlarsın olmayacağını,başaramayacağını. Ve sonra kendini suçlu olarak görürsün çünkü başaramayacağını bilmeme rağmen tekrar denemiş ve yine yapamamışsın. Yatağa girersin ve yorganı başına çekip vazgeçtim dersin . Gözlerin dolar ağlarsın. Her başını yastığa koyduğunda aklına gelir ve daha çok ağlarsın.

Simay yatağına uzanmış sadece Kaan ı ve kaa'nın sevgilisini düşünüyordur
"Ben seni neden unutamıyorum Kaan neden senden nefret edemiyorum bunca yıl neden düşmanıma aşık oldum Kaan."

Düşüncelerini yine telefonu bozmuştu

+Efendim Ateş

- Simay özür dilerim bu saatte rahatsız ediyorum.

+Sorun değil uyumuyordum zaten. Önemli bir durum mu var

- Simay lale hakkında acil konuşmamız gerek.

+ Niye ki yoksa planı öğrendi mi

- hayır da . Lale Ertekin' in sevgilisini kaçırmış

+ Şaka falan mı yapıyorsun ne kaçırması ve neden

- Bilmiyorum ama şu anda Ertekin yanımda ve bu Lale Ertekin'e onun sevgilisine işkence ettiği bir video yolladı.

+ Yuh artık bulun şu kadını . Ateş lalenin hesabını kesin artık. Hain olduğunu bile bile onu savunamam.

-tamam Simay hemen halledeceğim.

Kaan' dan

Dün Simay ile aramda yaşananlardan sonra kafam çok bozuktu. Kafamı dağıtmam gerekiyor dün yaşananları unutmam gerekiyordu çünkü lanet olsun ben bunu nasıl böyle bir şeyi ona nasıl söyledim ki. Hele bu akşam geldiğinde beni aylin'le gördükten sonra kim bilir neler hissetti. Allah lanet olsun ben ailemin katiline karı nasıl böyle duygular besliyebiliyorum. O benim ailemi gözümün adam öldürdü. Ona hakaret ederken kendini kaybettiğin gibi sonrasında da söylediklerinden nasıl bir şekilde pişmanlık duyuyorum. Kafamı bir şekilde dağıtmam gerekiyor.

+Mustafa hemen buraya gel

-buyur abi bir şey mi var

+Bana acil bir dövüş ayarla kafamı dağıtmam gerekiyor

-tabii patron ayarlayayım da şimdi mi

+Evet Mustafa hemen şimdi bu saatte.

....

- patron bir dövüş ayarladım ama adam çok güçlü daha önce hiç bir dövüşü kaybetmemiş.
Karşısına çıkan herkesi öldürüyor.

+Aman Mustafa sen karışma bana birşey olmaz hadi gidelim.

......

3 saat sonra....

Bir türlü uyku tutmayınca mutfağa indim . kahve yapıyordum. Ta ki kapı acele acele çalınana kadar. Endişe ile kapıyı açtım ve karşımda ki telaşlı Mustafa ve arkasındaki 2 tane korumanın desteği ile ayakta duran yüzü kanlar içindeki Kaan la şok oldum.

+Mustafa ne oldu ona hemen içeriye getirin.

- abla dövüş sırasında oldu. Adam çok güçlüydü dövüşme dedim dövüştü. Adamı öldürene kadar da bırakmadı. Sonuçta böyle oldu

+Tamam yatağa yatırım sonra çıkın ben halledeceğim

Adamlar yatağa yatırdıktan sonra çıktılar hemen banyodan ilk yardım malzemelerini getirdim. Bedenini yavaş kaldırarak üzerindeki tişörtü çıkardım ve yaralarına bakmaya başladım. Bir şeyler söylüyordu özür dilerim diyordu sen beni affet diyordu anlamıyorum tüm bunları kime söylüyordu.

+ Kaan çabuk iyileş . seni çok sevdiğimi bile bile neden. kendine zarar veriyorsun bazen hiç anlayamıyorum

....1 saat sonra

Saat gece yarısı üçtü. Kaan yavaş yavaş kendine geliyordu. Ama hala aklı başında değildi.

-neden bana yardım ediyorsun ki. Neden yaralarımı tedavi ettin bunu yapmak zorunda değilsin

+Nedenini benden daha iyi biliyorsun. Bugün çok tehlikeli olduğunu bile bile neden dövüşe gittin.

-canım sıkkındı ben de dövüşe gittim senden izin alacak değilim

+Ölmeyi bu kadar çok mu istiyorsun. O adamı öldüren adam ve beni öldüremeden ölmek seni bu kadar mutlu mu edecek.

-seni öldürmeden ölmeyeceğimi biliyorsun. bir şey merak ediyorum annem ve babam öldüğünde
zaman ne hissetmiştin hiç içinde ufak bir pişmanlık oldu mu. Ya da aileni öldüren kişilerin benim ailem olmadığımı öğrendiğinde içinde ufak bir acı oluştu mu.

+Bu konuda yalan söyleyemem. Zaten yalan söylemekten bu nefret ediyorum. Açık olmak gerekirse ailenin de bunda payı var onlar tamamen suçsuzlar diyemezsin. Bunu da elbette senin aileni de payı var.

-gerçekten hala böyle düşündüğüne inanamıyorum ya ben de seni hatalarını fark eden kendinin farkında olan biri sanıyordum. Ya ben seni ne kadar yanlış tanımışım bugüne kadar. Sana bir şey söyleyeyim mi benim hatasını bilmeyen insandan zerre kadar beklentim yok.
Şimdi tedavi için teşekkür ederim izninle dinlenmek istiyorum.

Simay gözleri dolmuş bir şekilde odasına çıkar. Odasına girdiği gibi kapıyı kapatıp sessizce gözyaşlarını serbest bırakır.
"Niye söyleyemedim ki lanet gururum izin vermiyor ki bütün gece gözlerin dolu oturdum mutfak masasında. Sesim titredi, ellerim titredi nereye koyacağımı bilemedim, aldığım her nefes boğazımı yaktı o gece. Gözlerim o anlara gitti ve senin canını yaktığım için her saniye kendindem ..... kendimden nefret ettim. Diyemedim ki söyleyemedim . Kendimden sırf bunun için nefret ediyorum.

Genç kız telefonunu alır ikisinin en sevdiği şarkıyı açar

Şarkıdaki en sevdiğim kısmı tekrar eder

Gönlün var mı bende sarmaşık
Yol mu karmaşık her neyse
Alıştık belki aşk bu sırnaşık
Öldü dersin ölmezler💜

intikam cehennemi (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin