çilek kokulum

33 26 0
                                    

Artık aynı evde yaşamaya başlamıştık. Onunla aynı evde yaşamaya alışabileceğimi zannetmiyorum iki gündür birlikte yaşıyoruz ve o beni görmezden geliyor.Bu iki günde kafamı sadece işime yoğunlaştırma ya çalışıyorum ama o etrafımdayken pek başarılı olamıyorum. Bugün psikoloğumla randevum var . Uzun zamandır psikolojik destek alıyorum ve bunu sadece Aras biliyor. Çevremdeki insanlar arasında en güvenilir kişi o.

Kahvaltı masasını toparlayıp oturma odasındaki koltuğa geçtim. Üstümde hala pijamam vardı.
Aras'a mesaj attım

Aras müsaitmisin

                                                        Evet Simay bişey mi oldu

                                 Yoksa o gerizekalı sana bir şey mi yaptı

Adamı araştırdın mı diycektim

                                                                       Ha o mu evet

                                                          Adam şu anda İtalya'da

                                                 Haftaya buraya dönüyormuş

                                                  Adam ruh hastası resmen
                                               En önemlisi iki çocuğu var biri                                              
                                                 kız   biri erkek.   

                                               Birsürü şey buldum

                                       Ofise geldiğinde sana detaylıca bilgi

Tamam canım bye

Kaan'dan

Simay ile aynı evde yaşamak gerçekten saçma birşey. Tıpkı eskisi gibi davranıyor. Böyle birinin herkesin korktuğu mafya üyesi olduğuna inanmak zor. Bazen o eğer annemle babamın katili olmasaydı nasıl olurduk diye düşünüyorum ama gerçekler buna izin vermiyor işte.

Kaan aşağı indiğinde koltukta oturan genç kıza bakar telefonuyla uğraşıyordu üstünde siyah pembe pijamaları ile eskiden ne çok yakıştırırdı ona bu rengi böyle .

Yavaşça kıza yaklaşır ve ellerini kızın boynuna dolar. Başını boynuna gömüp o çok sevdiği yıllardır hasret kaldığı eşsiz vanilya ve çilek karışımı kokuyu içine çeker.
Genç kız biraz irkilmistir ama onunda hoşuna gittiği için kımıldamaz. Bir süre sonra sessizliği bozan taraf Kaan olur
- Eskiden ne çok severdim kokunu. Bana hep huzur verirdi.

Simay yutkunur

-Kokun beni hep başka diyarlara sürüklerdi .

Kollarını sıklaştırır ve simay'ın boynunu sıkmaya başlar. Genç kız nefes almakta güçlük çekiyordur.

-ama artık bu koku bana sadece annemin ve babamın katili olduğunu hatırlatıyor. Senden de kolundan da nefret ediyorum.

Simay nefes almakta güçlük çekiyordur ve gözleri dolmuştur. Kaanın bileklerinden tutmuş kaan'ın kollarını üzerinden çekmeye çalışıyordur.
Kaan birden  boynunu bırakır. Simay hızlı hızlı nefes almaya başladı.  Artık Simay yerde Kaan da başında duruyordu. Bu sırada Kaan tekrar konuştu

- sen acımasız ve canisin seninle aynı evde yaşıyor olmamız ve bu tuzak saçmalığı seni öldürmiyceğim anlamına gelmiyor. Önce o piçi ortadan kaldıracağım sonra da seni Simay. Ve emin ol buna kimse engel olamıycak.

intikam cehennemi (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin