Bu bugün çok önemli bir gündü. Bugün Dağdelen'ler büyük bir parti veriyor ve partiye bizde davetliyiz.
Partiye rakiplerini davet etmek büyük bir cesaret ama Kaan Dağdelen bence biraz aptal çünkü biz iyi bu partiye davet ettiği için bizim varlığımızı ve saygınlığımızı kabul etmiş oluyor.
Partiye Ben Aras ve lale beraber katılacağız eminim ki yüksek derecede güvenlik önlemleri almışlardır. Bu partide bütün gözler üzerimizde olacak iki rakip aynı partide bir araya gelecek.
Fakat ben orada Kaan Dağdelen in büyük bir zaafını bulmaya çalışacağım yoksa asla partiye gitmem şimdi odama çıkıp en güzel şekilde hazırlanmaya başladım.
Artık tamamen hazırım .Aras ve lalede hazırdı.
Arabalarımıza binip yola çıktık .partinin verileceği otele geldiğimizde gerçekten tahmin ettiğim gibi etrafın yoğun güvenlik önlemleri ile donatıldığını gördük keskin nişancılar havada uçan dronlar gerçekten yoğun tedbir olduğunu gösteriyordu.
otelin girişine girdiğimizde kapının önündeki güvenlik silahlarımızı istedi .Aras mi be Lale vermek istemesede ben vermelerini söyledim.
silahlarımızı verip içeri girdik içeride bulunanların yüzde sekseni düşmanımızdı .bu hayatın kuralı asla hiç kimseye güvenme her ne kadar bazıları bizim dostumuz olsa da hepsini nasıl amacı Bizim olduğumuz konuma geçmek.
Garsonun bizi yönlendirdiği masaya geçtik o sırada bize doğru gelen Ertekin Dağdelen ve Kaan Dağdelen'i gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
intikam cehennemi (ARA VERİLDİ)
Teen FictionBüyük bir intikam çıkmazı kanı sadece aşk durdurur Geçmişin acı sırları Büyük bir ihanet çemberi Aşk ve gözyaşı