flashback

15 14 2
                                    

Uzun zaman sonra tekrardan bir aradayız yeni bir bölüm ile karşınızdayız... Umarım hepiniz beğenirsiniz hepinizi seviyorum....


Simay sessiz ve boş sokakta yürüyordu. Yorgun ve bıkmıştı.hayat ona ve sevdiklerine çok acımasızca davranıyordu. Annesi ve babasının katillerini bulması gerekiyordu. Daha yaşı küçüktü fakat bu katilleri bulmasına asla engel olamazdı. Saatlerce yürüdü sonunda geldiği yer bir uçurumun başı sadece son birkaç haftadır yaşadıklarını gözden geçirdi.

Garip bir şekilde cenazeden 3 gün sonra Kaan ve ailesi yurt dışına tatile gittiler. Bunun nedeni ne olabilirdi ki hiçbir açıklanması olamaz böyle bir durumun. En yakın arkadaşları öldürülmüş ve onlar yurt dışına tatile gidiyorlar.

Geldi uçurumun başına bir araba geldi arabadan inen genç adam yüzünde endişeyle sima'ya doğru yaklaştı. Daha 20 yaşındaydı simaya yaklaştı ve iki elini de omzuna koydu. Genç kız karşısında duran odama gülümsedi. Uzun zaman sonra onu mutlu eden tek şeydi şimdi 13 yaşında olmasına rağmen aklından geçenleri bilse karşısındaki adam ona böyle bakmazdı herhalde.

Genç adam ellerini simay'ın yüzünde dolaştırdı. Kıpkırmızı olan gözlerinin kurumuş yaşlarını sildi saçlarını okşadı ve sarıldı."şu haline bak sen güçlü bir kızsın böyle olman bana acı veriyor."dedi genç kızın omuzlarını tekrar tutarken. "Haklısın ama beni bu hale getirenler bundan daha beter olacaklar"diye cevap vermişti karşısındaki genç kız ve ardından duygusuzca devam etti karşısındaki adamın kollarından kurtulup uçuruma bakarak"annemle babamın katilleri kimmiş öğrenebildiniz mi" genç adam bu kızın asla vazgeçmeyeceğini biliyordu fakat ona engel de olmayacaktı yavaşça genç kıza bahçe ve ardından başını eğerek"kaanın anne ve babası yaptırmış"

Genç kız duyduklarıyla şaşkın bir şekilde onun yüzüne doğru baktı buna inanamıyordu karşısındaki adamın söylediklerinin doğru olduğunu sadece yüz ifadesinden anlayabiliyordu dedesi her zaman ona kimseye güvenmemesi gerektiğini söylerdi demek ki Kaan ve annesi ile babası bu yüzden yurtdışına tatile gittiklerini söyleyip geri dönmediler aslında gerçeklerin ortaya çıkmasından korkuyorlardı ama bu onların ölmelerine engel değil kaan'ın anne ve babasının bana yaptığını ben de kaan'a yapacağım diye geçirdiği içinden genç kız bu sana olan aşkıma engel olamayacak Kaan sen benim en büyük hatam olacaksın her zaman.

Genç adam başını kaldırıp ona baktı "üçünün de işini bitirmemi ister misin"genç kız sakince ona bakarak"üçünün değil kaan'ın anne ve babasının işini bitireceğiz kendi ellerimle öldüreceğim onları ve Kaan annesiyle babasının bana yaptığının acısını yaşayarak öğrenecek"

Sanırım doğruymuş kader böyle bir şeymiş yaşanması gereken neyse o oluyor kaçış yok.

......

İkisi de elleri bağlı bir şekilde genç kızın önünde diz çöktürülmüştü genç kızın yüzünde nefret vardı merhamete dair en ufak bir kırıntı yoktu. Yıllarca annesi ve babası gibi sevdiği bu insanlar ailesini elinden alan iğrenç yaratıklardı bu zamana kadar onlara karşı duyduğu bütün Sevgi gitmişti çünkü onlar artık sevgiyi hak etmiyorlardı.
Ama o gece o depoda bulunanların canını yakan şey genç kızın ağzından dökülen sözcüklerdi

" Ben sizi ailem gibi görüyor onlardan daha çok seviyorum biliyorsunuz. Daha doğrusu seviyordum. Fakat siz benim içimdeki o sevgiyi o merhamet duygusunu alıp çöpe attınız.ve o duygulara bir daha asla  sahip olamıyacagım hepsi sizin yüzünüzden. Siz hiçbir şeyi haketmiyormuşsunuz meğer. Fakat ben yıllarca aptal gibi sizi sevmişim ama artık herşey bitti. Gerçek yüzleriniz ortada. Maske düştü. Siz sadece yalanlarınız ortaya çıkmadığı zaman dürüst gözüküyorsunuz ."

Bu sözler çok acıydı ve Simay büyük bir hata yaptığını gelecekte çok ağır bedeller ödeyerek öğrenecek güçlü görünüp aslında bir zavallı olduğunu herkesten saklayacaktı.

Onların konuşmasına bile izin vermeden kafalarına sıktı ve cesetlerini konaklarının kapısına attı. Bütün bunlara yanındaki genç adam tepkisiz bir şekilde izlemişti. Onun yaptığı hiçbir şeye karşı gelmemiş hiçbir şey sorgulamamıştı çünkü karşısındaki genç kız ona göre haklıydı tabii gerçekler ortaya çıktığında genç adam da en az genç kız kadar pişmanlık duyacaktı.


Gerçek hayat kitaplarda olduğu gibi değildi acımasızdı gerçekler acı vericiydi. İnsanlar yaptıkları hataların bedellerini mutlaka öderlerdi her şey sahteydi her şey menfaat.










Sizce simay'ın yanındaki genç adam kim???

intikam cehennemi (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin