Dnes jsem vstávala obzvlášť brzo abych se ještě nachytala a procvičila na dnešní mojí první hodinu v karate. Podle vzhledu v dódžu to vypadalo že už pár tréninků proběhlo ale to nevadí. Šla jsem si za běhat a doma jsem dělala ještě něco na svaly. Když jsem skončila šla jsem se osprchovat a převléct. Šla jsem se rozloučit s mamkou a vyšla jsem. Před bytem jsem viděla pana Lawrence tak jsem ho Pozdravila a ujistila ho že dnes přijdu. Ve třídě jsem si hned šla sednout k Sam a ta mě hned objala. Jde vidět ze měla hroznou radost.
Přesuneme se k obědu
Byla čas na oběd a protože jsem včera nebyla nevěděla jsem kam si sednout. Stála jsem na místě ale potom jsem v dálce viděla jak na mě mává Sám ať jdu za nimi tak jsem šla.
S:Ahoj tak tady budeš sedávat vítej v týmu Cobra kai. Tohle je Jestřáb a Chris a ještě by měl přijít...
M:Ahoj tak jsem tu.
S:Ahoj Migueli tak se k nám přidává Brooke.
M:To je super aspoň na kopem Miyagi-do zadky.
Usmáli jsem se na sebe a posadili se. Rozhlížela jsem se a snažila se najít někoho podobného dódžu Miyagi-do. Bingo. Našla jsem je a nevypadali moc přátelsky. Radši jsem se otočila zpátky a povídala si s ostatními. Po škole jsem šla domů, udělala si úkoly a pomalu se začala chystat na můj první trénink po několika letech v karate. Už byl čas na odchod tak jsem šla rozloučit s mamkou. V dódžu už bylo pár lidí a hlavně tam byla Sam. Vešla jsem dovnitř a všichni na mě začali koukat tak jsem radši šla za panem Lawrencem. Pozdravila jsem ho on mě též a dal mi mé kimono(oblečení které se nosí v karate)Přišla jsem už převlečená tak akorát. Chtěla jsem jít dozadu ale pan Lawrence mi řekl ať jdu dopředu.
L:Takže máme tu novou dívku už druhou jmenuje se Brooke tak teď bych po vás chtěl aby jí někdo řekl základní pravidla. Třeba ty Jestřábe.
J(Jestřáb):1.Panu Lawrencovi říkat...
B:Sensei dál.
J:2.Základní pravidla udeř první...
B:Udeř tvrdě a žádné slitování.
J:A za 3.V šampionátu hrej.....
B:Podle pravidel ale pozor žádné slitováni.
Tohle jsem měla naučené za asi 10 minut. Pak sensei požádal Miguela aby udělal rozcvičku. Rozcvička lehká ale na to učení nových věcí jsem se těšila více. Dnes jsme se toho naučili hodně za ty dvě hodiny a nakonec jsme i bojovali proti sobě. Já bojovala proti Jestřábovi jak jinak vyhrála jsem. Vyšla jsem jako první ale hned mě zastavil Miguel. Zeptal se mě jestli nechci jít s ním domů a já byla moc rada tak jsem řekla ano. U mého bytu jsme se rozloučili a já šla dovnitř. Mamku jsem viděla na sedačce jak spí tak jsem ji přikryla dekou. Šla jsem si hodit batoh do kuchyně ale mamce přišla nějaká zpráva. Nechtěla jsem ji číst ale byla jsem hrozně zvědavá. Byla to zprava od nějakého Garyho a v té zprávě stálo: Chci vidět svou dceru Mary! Nemohla jsem věřit s vím očím. Máma mi nalhala že můj otec je ve vězení leda že by to nebyl můj praví táta. Neměla jsem náladu to řešit tak jsem šla spát a nechala to na ráno.
ČTEŠ
Karate love{Miguel Diaz}
RomantikTohle je má druhá kniha takže doufám ze se vám me knihy pořad libi❤️ aktualizace:12.4.2024 1.úprava: 13-14.4.2024