Ten týden utekl jako voda a jde tu kempování. Musela jsem vstávat brzy protože autobus nám jede také brzy. Věci jsem měla sbalené jen jsem si vzala ještě hygienu a power banku. Oblékla jsem se do něčeho pohodlného abych v autobuse nemusela vypadat jak nějaká barbína. Táta ještě spal takže jsem mu napsala vzkaz na stůl. Neměla jsem už moc času takže jsem si šla dát boty a bundu a vyšla jsem.
Na autobuse nádraží jsem přišla tak tak. Miguelovi jsem se pořad vyhýbala tak jsme si sedla k Sam. Celou cestu jsme si povídali a poslouchali písničky dokonce jsme se koukli na jeden film protože se tam jelo docela dlouho.
V půlce cesty zase promluvil Jestřáb.
Je: Takže všichni jste si vybrali dvojce ze kterou budete ve stanu kromě dvou lidí. Brooke a Miguela. Tím pádem budete spolu ve stanu.
Hned jsem se podívala na Sam jestli si ze mě děla srandu že jsem čekala ze bude ve stanu semnou. Když jsme přijeli na místo byl to je pustý les. Museli jsme najít pravé místo a našli jsme krásnou rovinku. Tam jsme si naházeli věci a kluci začali dělat oheň. Já jsem jim pomáhala. Mezitím Miyagi-Do šli někam do lesa. Všichni ostatní si postavili stany ale já s Miguelem ještě. Šli jsme se podívat do toho lesa kam šli Miyagi-Do. Viděli jsem jak na nás koukají.
T:Ale ale čekala jsem že sem půjde Monk. Kde je Robby?
B:Jo tohle opustil Miyagi-Do protože se mu nelíbilo jak se tam chováte a taky protože je to můj bratr.
T:Kecy.
B:Vážně?
Mysleli si ze chci odejít ale právě naopak. Otočila jsem se a rychle jsem ji kopla do břicha.
B:Tak už?
Začala jsem tam spolu bojovat a když mě kopla do obličej já ji kopla a hned vrazila pěstí do hrudi. Chvíli jsem nedávala pozor tak mě kopla do zad a já spadla. Chtěla jsem se zvednout ale Tory mě pořád nutila být na zemi. V tu se tam objevila Sam, Robby a Miguel. To jsem nečekala. Po 5 minutách to vzdali sice jich bylo více ale jsme na ně silnější. Šli ještě někam dále do lesa a mi se vrátili do kampu.
Večer
Je 22:18 a všichni už šli spát jen já a Miguel pořad sedíme u ohniště. Je mi zima tak sedím trošku blíže.
M:Brooke?
B:Jo?
(Nahodila jsem falešný úsměv)
M:Jsme v pohodě? Jen ze se poslední dobou moc nebavíme.
B:Jo jsme kámoši.
M:Jo kámoši super. Nechceš už jít do stanu je už pozdě a zima.
B:Jo klidně ale je tu jeden zádrhel. Kde je ten stan?
M:Do háje já na to zapomněl promiň.
B:Nechceš pomoct ve dvou to půjde rychleji.
M:Klidně.
Šli jsme si postavit stan a u toho byla hrozná sranda že jsem začala mít pocit že bez nej nemohu být. Nemohu s ním být jen kamarádka. Ale už to tak asi necítí.
Ve stanu jsem si udělali pohodlí a ještě jsme si zahráli hru. Během té hry mi začala být zima a Miguel mi půjčil jeho mikinu. Byla hrozné teplá. Ještě chvíli jsme hráli ale pak jsme začali být unavení tak jsme chtěli jít už spát. Bylo tam málo místo tak jsem se postavila Miguel taky snažili jsme se to tam nějak urovnat ale já jsem uklouzla a spadla na Miguela a spolu jsme spadli na zem.
B:Panebože já se ti moc omlouvám.
Neodpověděl a jen mi Koukal do očí. Už jsme to nemohla snést tak jsme ho políbila.
M:Myslel jsem ze semnou nechceš být.
B:Asi jsem si uvědomila že bez tebe nemohu žít.
Zase jsme se políbili. A já mu pak usnula na hrudi. Ještě jsem cítila jak mě hladinou tváři a po vlasech. Šimralo mi u toho v bříšku jak to nádherný pocit a já se zase cítila v bezpečí.
ČTEŠ
Karate love{Miguel Diaz}
RomanceTohle je má druhá kniha takže doufám ze se vám me knihy pořad libi❤️ aktualizace:12.4.2024 1.úprava: 13-14.4.2024