Celý týden jsme měli volno a já celou dobu s nikým nepromluvila. Robby byl přes den pryč a táta ten chodil do práce takže jsem měla čas si udělat snídani oběd i večeři. Dnes je neděle a zítra už do školy musím jít a tím pádem bude těžší se všem vyhýbat. Celý den mi chodili zprávy od Miguela a ani na jednu jsem neodepsala. Byla jsem zavřená v pokoji ze sluchátky v uších. Dnes večer nepřišel Robby protože byl u jeho mámy a táta se taky nevrátil. Bylo to zvláštní od té doby co s ním bydlím nepije takže jsem ho nemusela nahánět po hospodách. Rozhodla jsem se ho jít hledat. Oblékla jsem se obula si boty a vyšla. Všude jsem se rozhlížela ale nikde ani stopa. Ale když jsem na chodníku našla stejnou podrážku jak má táta od bot začala jsem ji sledovat. Nevěděla jsem jistě jestli to je tátovi bota ale proč to nezkusit. Ty stopy vedli do hospody. Nechtěla jsem tam tak jsem se podívala oknem jestli tam nikde není k vidění táta ale ne. Bar měl i druhou stranu tak jsem tam stejně musela vlézt. A byl tam. Opilý a který tam skoro spí a nemůže se zvednout ani hlavu až nedá rovně. Přišla jsem k němu začala do něj drbat aby se probral.
B:Tati.Tati!Vstávej půjdeme domů.
J:Jé ty jsi tady. Já ještě domů nechci.
B:Tati pojď jdeme.
Vzala jsem ho za ruku a dala si ji kolem ramen. Neměl zaplaceno ale ten Barman mi to odpustil. S tátou jsem se vláčela přes celé město až do Resedy. Byla jsme hrozné unavená a nezvládla jsem to tak jsem kousek od bytu spadla a rozbrečela se.
B:Promiň Tati je to moje vina neměla jsem té ignorovat.
V tu přiběhl Miguel a objal mě a já se rozbrečela ještě více. Seděli jsme tam asi deset minut a potom mi pomohl tátu odnést domů a do postele. Chtěla jsem ho vyvést ať jde domů ale on mě vzal za ruku a táhl mě k sobě do byty a do pokoje. Posadili jsme se na sedačku a začalo to.
M:Proč mě ignoruješ?
B:Jsem na dně. Jen ničím lidem životy a hlavně tátovi a tobě a proto si myslím že by jsme se měli rozejít. Můžeme být kamarádi ale nedokážu koukat jak lidem ubližuju promiň.
Vyběhla jsem z bytu a neběžela jsme k sobě ale k Robbymu. Zaklepala jsem na dveře a hne dnů otevřel. Viděl můj obličej hned mě objal. Pozval mě dál tam jsem mu vše vysvětlila. Nechal mě tam přes noc protože jsem neměla sílu se vrátit domů. Ráno jsem vzbudila brzo asi v pět. Hned jsem vyšla ven a běžela domů. Táta ještě jak jinak spal. Tak jsem se mezitím převlékla udělala si hygienu. Do batohu jsem si dala svačinu a pití a vyšla jsem.Před školou na mě čekala Sam a já se nechtěla vyhýbat jí takže jsem šla za ní. Pozdravili jsme se a já ji táhla na záchody.
B:Rozešla jsem se s Miguelem.
S:Co?Proč?
B:Všechno se v poslední době zhoršilo a já začala mít pocit ze všem ničím životy tátovi, Robbymu a Miguelovi nejvíce.
Ukáplo mi pár slz. Sam mě objala a tak jsme tam tak seděli asi 10 minut. Vůbec jsme nepostřehly že zvonilo a už bylo asi 20 minut pryč z hodiny tak jsme se rozhodli tam zůstat do konce první hodiny.
Oběd
Na obědě jsme si neměla kam sednout a nikde volný stůl nebyl. Chtěla jsem odejít někam do soukromí a slyšela jsem že Jestřáb zase bude mít nějaký proslov když stojí na stole.
J:Jenom opakuji kdo chce příští pátek jít s námi kempovat přihlaste se u Sam. Jedeme do Coyoty Creek.
Moc se mi nechtělo ale když jsem viděla jak na mě Sam dělá ty její oči rozhodla jsem se že pojedu. Po obědě jsem za ní došla a zeptala se ji jestli mohu jet. Byla jsem poslední kdo se zapsal protože už neměli místo. Chtěla jsem se podívat kdo se zapsal ale nechtěla mi to ukázat. Doma už byl táta vzhůru. Chtěla jsem jít do pokoje ale musela jsem to vyřešit s tátou. Sedla jsem si k němu a omluvila. Rovnou mě objal a též se mi omluvil. Do večera jsme leželi a dívali se má film. Nechtěl kvůli mně nějaký smutný a romantický protože ví co se stalo mezi mnou a Miguelem. Tak jsme si pustili Fear street. Já vím je tam trosku lásky ale jiné než naši s Miguelem.
ČTEŠ
Karate love{Miguel Diaz}
RomanceTohle je má druhá kniha takže doufám ze se vám me knihy pořad libi❤️ aktualizace:12.4.2024 1.úprava: 13-14.4.2024