Miguel jde dnes poprvé do školy a já s Miguelem jdeme poprvé po dlouhé době na karate. Měla jsem radost ale zároveň jsem se bála o Miguela. Je ráno a jak jsme byly zvyklí na vstávaní pozdě tak jsme zaspali ale ne zas tak moc. Pozdravili jsme se a já hned vylezla a chtěla odejít ale Miguel mě stihl chytit za ruku a přitáhl si mě k sobě tak moc že jsem na něj spadla.
B:Promiň já nechtěla. Nebolelo to? a fakt.......
Nedořekla jsem to protože mě políbil. A to fakt hodně dlouze. Když už bylo fakt pozdě šla jsem do koupelny. Tam jsem se osprchovala a vyčistila zuby. Taky jsem si učesala vlasy a udělala make-up ale dnes to bylo fakt skoro nic. Pak jsem se šla převléct a po cestě jsem viděla Miguela jak sedí na sedačce a čeká na koupelnu. Šla jsem se převléct a pak jsem si šla dat svačinu do batohu. Byla čas na odchod a tak jsem si obula boty a vyšli jsem. Celou cestu jsme přemýšleli jestli to řekneme ostatním. A rozhodli jsme se pro ano. Vešli jsme ruku v ruce a ostatní Miguelovi začali tleskat. Měl radost ale určitě mu to přišlo divné. Šli jsme k našim skříňkám a po cestě jsme potkali Jestřába a ostatní kluky.Je: El Serpiente! Zdar kámo.
M:Čus jak je?
Po cestě si povídali a v tu mi Jestřáb dal ruku přes rameno.
M:Emm Jestřábe tahle holka je moje.
Šlo vidět že nechápal tak jsme si dali pusu a už pochopil. Po škole nás vyzvednul Sensei Lawrence protože Miguelově mámě se rozbilo auto. Bylo fakt malý tak jsme si Miguelem Sedli dozadu ale já jsem tam vůbec neměla místo na nohy tak mi je Miguel vzala a dal si je na jeho.
B:Díky.
Chtěli jsme si dat pusu ale Johny to zkazil.
J:Nemuchlujte se tam, já vidím vše.
U Resedy jsme potkali moji mámu. Šli jsme stejným směrem jak Johny takže naproti mámě.
Ma=Mary: Gary?
J:Mary?
B:Mami to je Johny
M:Ne to je Gary. Nechal se přejmenovat.
B:Takže počkat Johny je můj.....
Máma zahýbala hlavou pro ano já nemohla věřit svým očím tak jsem utekla.
M:Brooke!!
Zabouchala jsem se v pokoji. Sbalila si věci do karate a seděla na zemi.
M:Brooke co se stalo?
B:Johny je můj....je můj....Táta.
M:Co?!
B:Jo.Ale teď na to nechci myslet jdeme na trénink?
M:Sejdeme se tam.
Vzala jsem si batoh a odešla jsem. Byly otevřené dveře ale Johny to nebyl. Zařvala jsem přes celé Dódžo kdo je tam a objevil se nějaký týpek.
JK=John Kreese: A ty jsi ta první holka která vyhrála turnaj All Valley. John Kreese.
B:Co tu chcete?
JK: Hledám senseie Lawrence.
B:Ten přijde za chvíli.
M:Co ten tu chce!?Chce nám zase ukrást dódžo!?
B:Nevím kdo to je.
Po chvíli přišel Johny a ten si to vyřešil pod svém. Když ho vyhodil chtěl po mě ať jdu k němu do kanceláře. Moc se mi nechtělo ale tak co nadělám. Asi 2 minuty jsme tam jen tak seděli.
J:Moc se ti omlouvám.
B:Za co? Že jsi mě opustil když jsem mi byly tři a ještě k tomu si nic nepamatuju protože jsem měla otřes mozku.
J:Já tě nepustil! To tvá matka mě opustila nechtěla abych se s tebou vídal.
B:Proč jsi mě nehledal.
J:Nevěděl jsem kde. Tvá matka se odstěhovala někam hodně daleko.
Ještě chvíli jsme si tam tak říkali pravdu a já se rozhodla mu věřit. Přeci je poslední z mé rodiny který je ke mně milý. Tak po 10 minutách do kanceláře vletěla máma. Začala tam nadávat a chtěla mě odvést pryč ale já se odtrhla a šla k tátovi. Řekla jsem ji svoje a oni mi řekla že do bytu kde bydlí už nikdy nevkročím a odešla.
B:Kde mám teď být?
J:Nastěhuješ se k tvému tátovi.
B:Díky.......tati.
Objala jsem ho. Pak jsme šli trénovat. Dnes to bylo docela těžké takže jsem byla fakt dost unavená. Po tréninku pro nás přijela Miguelova máma ale já ji řekla ze mě vezme Sensei a že on je můj pravý táta. Je-li jsem a v Resedě jsem si šla k Diazových pro věci ale zbytek mých věcí byly venku naházené. Všechny jsem je posbírala a šla si je dát domů. Pak jsem se šla poděkovat Diazovým za to ze mě tam nechali ale stejně jsem tam ještě chvíli pobyla s Miguelem. Dívali jsme se na Riverdale a u toho jsem usnula.
ČTEŠ
Karate love{Miguel Diaz}
RomanceTohle je má druhá kniha takže doufám ze se vám me knihy pořad libi❤️ aktualizace:12.4.2024 1.úprava: 13-14.4.2024