Cobra kai jde dnes po týdnu do školy. Škola nás omluvila a to i Miyagi-Do protože prý aby jsme se vyléčili atd. S Miguelem jsme už v pohodě všechno jsme si to vyříkali a jsme nadále přáteli. Do školy už jsem nachystána takže můžeme vyjít. Ve škole nám všichni začali tleskat a povzbuzovat nás. Šli jsme rychle do třídy protože za 2 minuty zvonilo. Po zvonění se ozval školní rozhlas a tam zněla.....Tory.
T:Brooke Monk. Vím co jsi provedla a teď za to zaplatíš. Najdu si tě mrcho.
Po zádech mi proběhl mráz. Po 45 minutách jsem jako první šla ven ze třídy a ostatní za mnou. Začala jsem rychle dýchat protože jsem byla vystresovaná. Uprostřed chodby jsme se střetli. Začali jsme chodit dokola a po jednom kole jsme se zastavili.
T:Říkala jsem ti ať ho necháš být.
A vrhla se na mě. Stihla jsem proklouznout a chtěla jsem utéct ale chytla mě za batoh a ten mi potom hodila někam. Tak jsem začala bojovat taky. Chvíli jsem byla mimo takže jsem párkrát dostala ale vrátila jsem se zpátky na koleje. Pak jsem uviděla jak se začali prát Miguel a Robby a jako kdyby toho nebylo málo přidal se i Jestřáb který všechny kolem něho co ho chtěli napadnout odstrčil někam. Pokračovali jsme na hlavní chodbu kde bylo lidi ještě víc. Pokračovali jsme na schodech a když se Tory otočila chtěla jsem utéct ale uklouzla jsem a dostala mě. Vzala mě za vlasy a šla semnou po schodech a já se sklouzla. Ležela jsem na mezi a v tu si Tory dala její náramek s ostny na kluby a přejala mi s ním po tváři. V dálce jsem uviděla Sam jak běží ke mě. Zatáhla mě za nohy a tím náramkem mě škrábla do ruky a stejně i Sam. Se Sam jsme ji hodili přes zábradlí na schody. Muselo to bolet ale zasloužila si to.
S:Jsi v pohodě?
Zakroutila jsem hlavou pro ne a ukázala jsem jí ruku. Ona mi ukázala tu svou začali jsme se dívat nahoru na kluky. Chtěla jsem jít za nimi a ukončit to ale Robby to ukončil sám. Shodil Miguela z druhého patra.
B:Migueli!
Než jsem za nim stihla doběhnout spadl na schody.
S:Robby co jsi to udělal?
Přiběhla jsem k Miguelovi a k němu ještě sekuriťák. Mezitím zavolali záchranou službu. Miguela dali na lehátko a nás ze Sam vzali taky.V nemocnici.
Se Sam ležíme nebo spíš sedíme vedle sebe na posteli a přemýšlím nad tím co se to právě stalo. Rány na ruce už máme zašité a já mám ještě zlomené žebro. Po chvíli přišla Amanda mamka Sam a s ní Carmen. Přišla ke mně a objala. Já se jí rozbrečela.
B:Promiň Carmen všechno je to moje chyba. Měla jsem utéct a nic z toho by se nestalo.
C:Brooke nemůžeš za to.
B:Co Miguel?
C:Dýchá s přístroji.
Po chvíli Carmen odešla protože nám doktorka řekla že si nás tu nechají na pozorování a zítra můžeme domů. Ze Sam jsme si celou noc povídali protože jsme nemohli usnout z toho co se stalo ve škole. Asi nějak v 6 ráno jsem usnula.
Druhy den
Dnes jdu domů. Carmen už tu je jenom se půjdu převléknout a vyrážíme. Po cestě z nemocnice jsem narazila na pokoj z Miguelem. Podívala jsem se tam přes okno a uviděla Johnyho Lawrence. Zeptala jsem se Carmen jestli tam mohu jít za ním. Kývla hlavou že ano. Vešla jsem dovnitř a viděla Johnyho jak mluví na Miguela.
J:Ahoj
B:Dobrý den. Pořád se neprobral?
J:Ale brzy se probere uvidíš.
B:Je to má vina.
J:Není.
Vzal si mě do objetí. Ucítila jsem že tohle objetí už jsem někdy měla ale nikdy jsem se neobjímala se senseiem. Odtrhly jsme se a Johny odešel abych byla chvíli s Miguelem.
B:Migueli to jsem já Brooke. To zvládneš musíš bojovat to je to co umíš nejlépe.
Dala jsem mu pusu na čelo a odešla.
Když jsme byly doma šla jsem hned do Miguelova pokoje.
C:Brooke pojď sem prosím.
B:Ano co se děje?
C:Psali mi ze školy jsi na dva týdny vyloučená stejně jako Sam.
B:Tory a Robby?
C:Oba dva vyloučení.
B:Uf díky bohu.
Chvíli jsme tam ještě seděla a povídala si s Carmen a ta mi ukázala alba s Miguelem. Rozbrečela se u toho a já taky měla slzy v očích. Pak jsme se dívali na film a já u něho usnula.
ČTEŠ
Karate love{Miguel Diaz}
RomanceTohle je má druhá kniha takže doufám ze se vám me knihy pořad libi❤️ aktualizace:12.4.2024 1.úprava: 13-14.4.2024