cancelled

50 2 0
                                    

Právě jsme se dozvěděli že zrušili 51.ročník turnaje All Valley. Johny, můj táta je z toho odvařený a jen tak to nenechá. Moc ráda s ním trávím čas a s Miguelem taky. Nebýt těch dvou byla bych už zase někde pryč. Dnes je i soud nebo co to je na turnaj kde se budou rozhodovat jestli opravdu ano nebo opravdu ne. Doufám že ano ale je to na nich. Už od rána jsme s Miguelem v dódžu. Chtěli jsme mít trochu klidu pro sebe poslední dobou ho máme málo. Povídali jsme si o sobě a úplně zapomněli hlídat čas. Chtěli jsme se políbit ale Jestřáb to musel zkazit.
J: Hej hrdličky trénink.
Hned jsme se zvedli a běželi tam. Táta na něho ukázal že ho sleduje.
B:Tati?!
Seřadili jsme se a začal nám vysvětlovat všechno okolo 51.ročníku All Valley. Trénink jsme dnes měli krátký protože by nestihl soud. Ještě nás před odchodem varoval že se tam nemáme ukazovat a odešel. Miguel nahodil naštvaný výraz a já hned věděla že tam chtěl jít. Po asi půl hodině se Miguel zvednul a šel ke dveřím. Než jsem tam stihla dojít už běžel a já věděla kam.
B:Sakra!
Rozběhla jsem se za ním. Umím rychle běhat takže jsem ho doběhla.
B:Hej stůj! Co tě to popadlo? Víš co Sensei říkal.
M:Řekne tam zase nějakou blbost cele to pokazí a je tam i LaRusso.
B:Takhle ty mluvíš o mém tátovi?
M:Ne..Já.
Rozběhl se směrem k soudu. Běžela jsme za ním. Když jsem doběhla k soudu už chtěl začít mluvit. Táta se na mě podíval a já zahýbala pusou a tím jsem se mu omluvila.
M:Jmenuji se Miguel Diaz byl jsem shozen z druhého patra. Na tomhle turnaji mi záleží minuly rok jsem ho vyhrál. Musíme ukázat lidem jak se bránit kdyby je někdo napadnul.
Šla jsem pomalu k němu a chytla ho za ruku.
M:Prosím nepokazte nám sen a sen jiných děti nebo lidi.
Chvíli přemýšleli ale rozhodli se pro ano. Hned jsem Miguela objala a dala mu pusu.
B:Dělala jsem si srandu.
Chtěli jsme jít pryč ale zastavil nás můj táta. Začal nás poučovat tak jsem ho zastavila a řekla mu ze máme All Valley ze se není čeho bát. Tak jsme odešli a po cestě si povídali. Ale pak se táta rozběhli tak mi s Miguelem taky a doběhli jsem až k dódžu.
J:Máme All Valley!!
Všichni začali rvát a jásat a já se rozběhla za Sam.
S:Dokázali jste to.
B:Ne to mi všichni.
Usmála jsem se a smích mi vydržel na tváři celý den až do večera. Večer jsem si ještě trošku domlátila ruce o pytel ale nevadí. Pak jsem se šla převléknout do pyžama a ještě chvíli si psala s Miguelem. Ale za půl hodinu jsem už vytuhla protože dnešek byl fakt moc náročný.

Karate love{Miguel Diaz}Kde žijí příběhy. Začni objevovat