Jedu s Johnym v autě ale po cestě jsem musela vystoupit aby Miguel nic nepoznal. Jsme tam a Miguel se zeptám Sensei Lawrence jestli sem můžeme a Johny mu řekne že jo že vrátný je jeho kamarád. S Miguelem jsme se na sebe usmáli a šli dál. Chtěli jsme vlétl do vody ale sensei nás zastavil a zavázal nám ruce.
J:Při bojování jste schopní používat jenom ruce tak vás to musíme odnaučit.
M:Ale....
Miguel to nestihl ani říct a už jsme byly ve vodě.Vůbec nešlo použit jenom nohy a nepomáhá si rukama tak jsme se poprvé potopili a nemohli se na vynořit.Pak nás vytáhnul sensei a něco nám říkal aby jsme se neutopili a zase nás pustil.Ale pak to šlo lépe a dokonce jsme se i vynořili.
S:Super jen tak dál.
Plavali jsme tam ještě tak pět minut ale potom na nás vletěl vratný
V=Vratný: Hej tady nemáte co dělat!
Sensei pomohl Miguelovi a Miguel zase mě. Vzali jsme si věci a utíkali. V senseiově autě nám dal ručníky aby nám nebyla zima.
B:Neříkal jsi že je ten vrátný tvůj kamarád?
S:Lhal jsem.
Všichni jsme se začali a smát. Když jsme byly u Resedy Miguel vystoupil a já musela též aby nic nepoznal. Rozloučili jsme se a sensei odjel. Pak jsem se rozloučila s Miguel dělala že jdu domů. Když byly zavřené dveře šla jsem za roh kde čekal sensei. Když jsme dojeli k dódžu tak jsem si vystoupila, rozloučila se a šla dovnitř. Vevnitř jsem si to zase nachystala a šla rovnou spát.
Druhý den
Dnes mě probudil Sensei Lawrence protože mu měla přijít hygiena na celý týden takže jsem musela pryč. Rychle jsem si sbalila věci a šla ven. Chtěla jsem jít k Sam ale ta má teď svých problémů dost tak jsem neměla jinou možnost než jít za Miguelem. Šla jsem přes celé město abych se dostala zpátky do Resedy. Od té hádky s mamkou jsem měla strach. Rychle jsem šla zaklepat a otevřela Miguelova máma. Když mě uviděla pozvala mě dovnitř a já se posadila na pohovku.
C=Carmen: Zlato, co se stalo?
B:Má máma mi celý můj život lhala a dělala ze mě sluhu musela jsem odejít.
Během téhle věty jsem se už neudržela a rozbrečela jsem se. Zeptala jsem si ji jestli neví jestli je tu v okolí nějaký hotel za levné peníze. Mezitím mě přerušila a stála si zatím že mám zůstat. Pořad jsem jí to rozmlouvala a marně. Tak jsem jí poděkovala a objala ji.
C:A jestli ti to nevadí budeš spát u Miguela v pokoji protože tenhle gauč já spaní není moc dobrý.
B:Mě to nevadí jestli to nebude vadit Miguelovi.
Vzala mě k Miguelovi do pokoje a ten tam něco dělal na počítači. Jeho máma mu vysvětlila spaní a na mě nechala zbytek. Posadili jsme se na postel a tam jsem mu řekla úplně to stejné co jeho mámě. Objal mě a pak šel nafouknout matraci. Říkal že on bude spát na matraci a já na posteli ale já to celé prohodila. Očividně s tím neměl problém. Do oběda jsme si celý den povídali ale potom do Miguelova pokoje přišla jeho máma a řekla nám ať se nějak hezky oblečeme že jdeme do restaurace. Nejdříve si vzal Miguel věci a šel jinam ale ještě než zavřel jsem mu poděkovala. Našla jsem si něco hezkého v tašce sice jsem vypadala jak školačka ale snad to nevadilo.Vyšla jsem z pokoje a všichni na mě upjali zrak a to i Miguelova babička.
C:Moc ti to sluší.
M:Páni.
B:Děkuji.
Poděkovala jsem a šli jsme. Byla to krásná restaurace i s taneční parketem. Hrozně moc lidí tam bylo ale našli jsme stůl pro čtyři takže paráda. Po chvíli přišla paní a dala nám jídelní lístky a objednali jsme si pití. Carmen si dala víno, babička Miguela si dala také, Miguel si dal Coca-Colu a já také. Po 10 minutách nám přinesla pití a mi jí začali diktovat co si dáme k jídlu. Ty názvy byly docela těžké protože byly španělské. Sice docela ovládán španělštinu ale tohle ne. Jídlo nám přinesla po 20 minutách tak jsme si popřáli dobrou chuť a jedli jsme. Bylo to fakt moc dobré a všichni jsme byly nacpaní.
C:Salsa to miluju. Můžu prosit mami(maminka od Carmen)
Ba=Babička: Ale jistě že.
My jsme tam jen tak seděli a koukali na Carmen a Rose(babička do Miguela). Jenže pak si stoupnul i Miguel, šel přede mě a zeptal se mě jestli smí prosit a nastavil ruku. Já se postavila a Miguel mě vedl na parket. Ten tanec jsem uměla takže mě nikdo nemusel nic učit.
C:Jde ti to!
Usmála jsem se na Carmen a Miguel mě otočil. Písnička skončila a mi už šli domů.
Dali jsme Rose a Carmen dobrou noc šli do pokoje. Já si vzala jenom pyžamo a šla jsem ještě do koupelny. Pak jsem šla zpátky do pokoje a byl tam puštěný seriál Riverdale.
B:Riverdale! Můj nejoblíbenější seriál ale jak jsi to věděl?
M:Nijak protože můj je to taky.
Začali jsme se smát a si potom lehla a koukali jsme se. Během toho jsme usnula protože jsem musela dospat ještě včerejšek.
ČTEŠ
Karate love{Miguel Diaz}
RomansaTohle je má druhá kniha takže doufám ze se vám me knihy pořad libi❤️ aktualizace:12.4.2024 1.úprava: 13-14.4.2024