lies

123 2 0
                                    

Ráno
Byla jsem vzhůru už od pěti. Čekala jsem až se máma probudí a já sní budu moct probrat mého tátu a tu zprávu. Mezitím jsem si nachystala věci na dnešní trénink protože za 6 měsíců nás čeká zápas All Valley 50.ročník.Nemohla jsem se dočkat a tak jsem trénovala o sto šest. Šla jsem si potichu udělat snídani a udělat si hygienu a vlasy. Outfit jsem už měla nachystaný od včerejšího večera protože jsem nemohla usnout tak jsem se Hrabala ve skříni asi do půl jedné ráno. Myslím že se mi povedl je spíše takový sportovní ale tak nevadí. Byla jsem už úplně nachystána a už slyšela mamku jak něco dělá v kuchyni. Vyšla jsem z pokoje Pozdravila ji a ona mě též.

B:Mami...
M(máma):Ano zlato?
B:Vím že můj táta žije.
Mamka zrovna umývala nádobí tak upustila jeden talíř.
M:Jak to víš?
B:Včera ti přišla zprava tak jsem si ji přečetla.
M:Proč mi lezeš do telefonu?!
B:Proč ty mi celý život lžeš? Jenom když je tu babička jsi na mě hodná ale hned jak odejde jsi na mě hnusná a děláš ze mě sluhu.
M:Chci tě naučit vychování!
B:Takže počkej oni zatkli chlapa který není můj opravdový táta.
Už jsme neměla slov tak jsem šla do pokoje sbalila si nepotřebnější věci a odešla. Mamka na mě řvala ať se vrátím ale já utíkala dál. Nevěděla jsem kam mám jít tak jsem šla do dódža. Nikdo tam nebyl jenom sensei. Přišla jsem mu do kanceláře a Pozdravila ho.
J:Co potřebuješ?
B:Nemohla bych tu 2 dny přespat odešla
jsem a už se tam možná ani nechci vracet. Máma mi lhala a hrozně moc.
J:Jasně klidně ale jenom ty 2 dny více tě tu nemohu nechat. Jdi dozadu tam tě nikdo neuvidí.
B:Děkuji moc.
Odešla jsem dozadu a to asi měla být druhé dódžo Cobra kai. Na zdi bylo napsáno COBRA KAI NIKDY NEUMÍRÁ. Tam jsem si vzala žíněnku a dala si na ní spacák polštář abych to měla připravené na večer. Vzala jsem ji tašku a šla do školy. Ve škole jsem hledala všude Sam ale bude nebyla. Všechny jsem hledala ale jako kdyby po nich nebyla ani stopa. Po asi 5 minutách jsem narazila na Miguela tak jsem se ho hned zeptala kde jsou všichni a některé ty důvody proč nejsou ve škole mě docela zaskočili.
M:No Sam musela jít někam s tátou, kterého moc rada nemá a Jestřáb musel si jít předělat tetování.
Koukala jsem na něj z vykulenýma očima. Zrovna zvonilo tak jsme šli do třídy. Dokonce školy jsme byly dnes spolu. Po škole se mě zeptal jestli jdu s ním a měla jsem takovou chuť mu říct ale nemohla jsem tak jsem mu řekla ze půjdu za chvíli čekala jsem až mě ztratí z dohledu a já se vydala směr dódžo. Trénink jsme měli až za půl hodiny takže jsem měla čas. Mezitím jsem se oblékla do kimona. Po asi 5 minutách tam přišel Miguel tak jsem ho šla pozdravit.
J:Přesně vás dva jsem potřeboval dnes přesně o půlnoci u bazénu. Dnes nebudete mít hodinu a domů už jít nestihnete tak jděte dozadu.
B a M:Ano,Sensei.
Vzadu jsem si rychle uklidila věci aby Miguel nepoznal že tu jsem. Když přišel už jsme si jenom povídali. Když trénink skončil Miguel odešel já jsem mu musela říct že tu ještě zůstanu. Převlékla jsem se a byla na telefonu do té doby než byl čas na odchod k bazénu.

Karate love{Miguel Diaz}Kde žijí příběhy. Začni objevovat