Gıcık kuzen .

4.6K 106 92
                                    

[Daha gelmeden yoluma taş koydu!]

Elimde tuttuğum dondurma tabağını taşa koyarken bir yandan da elimdeki telefonla ilgileniyordum ki . Annemin sesini duyana kadar .

Yasemin: Tuana! Hadi artık gel şuraya !

Oflayarak telefonu cebime koyup adımlarımı hızlandırdım . Annem diye söylemiyorum gerçekten sesi gür bir kadındır . Hep dimdik başı ile bulunduğumuz cemiyette güzel bir yer edinmişti .

Salona girerken annem ve babamın koltuğa oturmuş beni bekliyor olduklarını görmemle umursamaz bir tavırla büyük ahşap olan tekli gri tonlarındaki koltuğa yerleştim .

Fehmi: kızım bi bize odaklan .

Dedi babam uyarıcı ses tonuyla elime aldığım telefonu tekrar sehbaya koyup babamlara döndüm .

Tuana: Dinliyorum babacım?

Dedim nazik olduğunu düşündüğüm bir dille . Annemle babam birbirine baktı sonra tekrar bana döndüler .

Annem yapay özenle maşalanan saçlarını geriye atarken üzerindeki açık pembe elbiseyi umursamadan bacak bacak üzerine attı .

Fehmi: Biliyosun ... Dayın ve yengen vafat etti .

Evet . Ne yazıkki biliyordum . Bir kere bile görmediğim almanyada yaşayan dayımlardan bahsediyorlardı .

Adam almanyada hayatını yaşarken hayatya işte bir yangın hayatlarını elinden almıştı . Yanlış hatırlamıyorsam ... iki tanede oğulları vardı .

Başımı hatırlıyorum anlamında onayladım babamı .

Kalın buklelerim omuzlarımdan önüme düşünce saçlarımı nazikçe karıştırarak yana attım .

Yasemin : Çocukları bizimle kalıcak artık .

Dedi benim onayımı almadıklarını anlayınca başımı salladım . Umrumdada değildi zaten .

Tuana: Zaten bana sormuyorsunuz . Okey .

Deyip salondan çıkıp üst kata çıktım kıvrımlı merdivenlerden . Tavan katına gelince odama girip kapıyı kapatırken bir yandan da leyanın görüntülü aramasını yanıtladım .

Tuana: Leyoşuuumm .

Dedim daha yeni bozulan moralimi bir kenara atarak heycanla yatağıma oturup telefonu dizlerime yasladım .

Leya benim 5 yıllık arkadaşımdı . Sette tanışmıştık . Belki bilirsiniz tozkoparan?

Ondan beri aramız hiç açılmamış gayet iyi arkadaştık . Tabi bu sene aramıza ülküde katılmıştı . Ülkü mü? Dizideki kötü karakter .

Leya: Aşkım! Napıyosuun?

Dedi benimle aynı neşe tonunda bir yandan da üzerine elbiseler tutup duruyordu . Tuttuğu elbiselerden yeşil dizlerinin altında olan gözüme çarpınca konuştum .

Tuana: İyiyim aşkım, yeşil olan güzel .

Dedim komidinimin üzerindeki çubuk krakerimden bir tane alıp ısırırken .

Leya gülümseyerek yeşil elbiseyi üzerine tekrar tuttu .

Leya: Ah saol tatlım ... Eee akşam geliyorsun değil mi?

Kaşlarımı çattım .

Tuana: Akşam ne var ki?

Dedim anlamayan bakışlarımla leya elbisenin altına tuttuğu ayakkabılara bakarken bende bir yandan ayakkabılara göz atıyordum .

"ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ ᴇᴠᴇʀʏᴡʜᴇʀᴇ !"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin