Alışveriş

1.3K 82 6
                                    

[Aynı zevkler ']

Naz:Konduramadım ülkü ..

Dedim dolu gözlerimle avuçlarımı sardığım bardağı biraz kendime çekerek .

Ülkü:Nasıl ya ! Kızım ben biliyorum gördüm senin işe aldırdığını ! Niye böyle birşey yapıyor ...

Derin bir nefes alıp omuzlarımı silktim .

Naz:Şu saatten sonra umrumda değil biliyor musun?

Ülkünün kafasındaki tilkilerin kuyruklarını görebileceğim derecede açığa verirken kendini oturduğum kafenin keten koltuğunda yerimde biraz kıpırdandım .

Ülkü:Senin umrunda olmasa bile... Haksızlık bu tuana .

Naz:Umrumda değil ya boşver herkes yaptığı seçimlerle mutlu olsun .

Deyip arkama yaslanırken telefonum çalmaya başlayınca masanın üzerindeki telefonumu elime aldım .

-Anneciim🥰❤-

Aramayı yanıtlayıp kulağıma götürdüm .

Yasemin:Bebeğim nerdesin ?

Naz:kafedeyim annecim ne oldu?

Telefonda arkadan gelen seslerden annemin birşeylerle uğraştığını anlayabiliyordum .

Yasemin:Biz alışveriş merkezine gidiyoruz ... Sende gelir misin?

Dedi annem lafı çok uzatmayı sevmediği için kısa keserek .

Naz:Şahıs ?

Dedim karşımda beni dikkatle izleyen ülküye bakarak .

Yasemin:Çağan , ege ben

Gitmelimiydim? Bir yandan kafa dağıtmak için güzel bir fırsat olduğunu düşünerek ülküye baktım .

Naz:Ülküyle gelirim annecim ...

Annemle buluşacağımız alışveriş merkezini sözleşip telefonu kapattım .

Ülkü:Nereye gidiyoruz ?

Dedi ülkü merakla içimdeki sıkıntıyla nefesimi dışarı verdim .

Naz:Alışveriş merkezine ...

Ülküyle kafeden hesabı ödeyip kalkarken kolumdaki çantanın içine küçük cüzdanımı atıp ülkünün çağırdığı taksiye kuruldum .

Ülküdede birşeyler vardı anlıyordum ama sorup sıkıştırmak yerine kendisinin anlatmasını bekliyordum .

Ülkü:Annemlere haber verdim de akşam evde olmayacaklarmış
... dağ evine geçmişler .

Ülküye doğru dönerek aklıma gelen süper zeka fikri öne sürdüm .

Naz:Bizde kalsana ?

Ülkü biraz düşünerek tekrar bana bakarken gülümseyince onayladığını anlamam zor olmamıştı aslında.

Ülkü:Tamam... Annemlere söylerim eve geçerken .

Onu başımla onaylayarak içimin birazda olsa rahatlama hissiyle gülümseyerek başımı geriye yasladım . Yaklaşık 20 dakika sonra durduğumuz büyük alışveriş merkezine bakıp ücreti ödeyerek taksiden inip annemleri arayarak nerde olduklarını öğrenmek istemiştim ama annem çağanlardan ayrıldığını söyleyince rehberde gezinip çağanın kaydı yapılırken öğrendiğim ve telefonuma kaydettiğim numarasının üstüne tıkladım .

"ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ ᴇᴠᴇʀʏᴡʜᴇʀᴇ !"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin