[Baş belasımısın sen !]
Kitlediğim kapımda annemin konuşmasını umursamadan yatağımda dizlerimi kendime çekmiş oturuyordum gözlerim doluydu.
Rezil olduktan sonra o sete nasıl gidecektim?
Evet insanların ne düşündüğü benim için önemliydi .
Ben bunun yüzünden her adımımı hesaplı atıyordum .
Ve bu olaydan sonra insanların yüzüne bakamazdım . Baksamda bir açıklamam yoktu .
Zaten neden ben açıklama yapıyordum ki?
Yasemin:Tuana kızım çık şurdan bak seda ablan kaç kere aradı ya !
Ağrıyan gözlerimi devirince sızlamıştı .
Yenimi akıllarına gelmişti bir kızları olduğu ?
Yasemin:Tuana diyorum ! Tamam gitme sen yıllardır emek veriyosun yak bir çocuk için !
Demesinin ardından gelen topuklu ayakkabılarının sesiyle gerilen vücudum rahatlamıştı .
Ben bunları haketmemiştim . Ben doğana sürekli şefkatle yaklaşan biriydim ve bu yaptığı gerçekten zoruma gitmişti .
Çalan kapımla başımı kapıya çevirdim .
Çağan:Tuana açsana kapıyı .
Derken derin bir nefes aldım . Gece boyu benimle uğraşan çağana da sessiz kalamazdım .
Tuana:Çağan gelmiyorum ben . Git sen .
Dedim kısık sesimle .
Çağan:Tuana aç dedim .
İnat bu çocuk ya . Gerçekten inat gelmiyorum kardeşim .
Ne kardeşi tuana .
Tuana:Gelmiyorum dedim!
Biraz daha gür çıksın diye uğraştığım sesimle .
Çağan:Tuana gelmezsen ben geleceğim.
Onun göremiyceğini bilsemde omuzlarımı silktim . Dolu gözlerimi etrafta gezdirdim.
Gelirmiydi ?
Gelirdi ?
Tuana:Gelme çağan !
Dememle kapı birinci darbesini almıştı .
Çağan:Geliyorum tuana kapının arkasından çekil.
Gözlerimi kapıya çevirdim ama vücudumu bir santim bile oynatmadım halim yoktu .
Tuana:Gelme dedi-
Dememe kalmadan kırılarak açılan kapıyla çağana hayretle baktım .
Tuana:Gelme diyorum?
Çağan gözlerini devirerek karşıma geçince artık gözlerini devirdiğindede gülecek halimin olmadığını anladım .
Gerçekten gitmek istemiyordum .
Çağan:Hadi tuana hadi ...
Derken dolu gözlerimle omuzlarımı silktim . Annem yanıma hızlıca gelip çökerken başımı annemede hayır anlamında salladım .
Yasemin:Kızım kalk hadi üzerini değiştir lütfen bak gitmen gerekiyor ...
Başımı hayır anlaminda sallarken gözümden akan yaşı elimin tersiyle sildim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ ᴇᴠᴇʀʏᴡʜᴇʀᴇ !"
Novela Juvenilx:tuana aşktan kaçabilir misin? tuana: Kaçabildiğim kadar . x:Çağan aşktan kaçabilir misin? çağan:Aşktan kaçmam. Kaçılabilceğinede inanmıyorum .