[Fazla inat aşk yapar...]
Kapının birden açılmasıyla beni hala bırakmayan çağana bakmayı bırakıp başımı tam o saniyede kapıya çevirdim .
Leya kapıda şaşkınca bize bakarken transa geçmiş gibi birşey diyemiyordum .
Leya:N-noluyo burda ?
Dedi titreyen sesiyle . Haklıydı fazla yakındık ve o bana çağanı sevdiğini söylediği halde geri çekilmemiştim .
Kolumu çağanın elinden çekerken çağan yutkundu .
Anlamıyordum neden bu kadar gerilmişti ki?
Tuana:Le-
Leya:Sana sormadım!
Leyanın sert ve keskin ses tonuyla Kaşlarım havalanırken birkez daha anlamıştım yanlış kararlar veriyordum .
Çağan:Tuana ... Evet tuana odamdaydı neden odamda olduğunu soruyordum .
Kaşlarım çatılarak çağana bakarken leyanın yüz hatları biraz olsun gevşemişti .
Leya:O kadar yakın mı?
Çağan bana baktığında yüzüne bakmadan dişlerimi sıkarak leyaya bakıyordum .
Çağan:Hayır sadece -
Ben gerçekten ikisinede sinir oluyorum .
Ne bu küstahlık?
Gerçeği söylemek yerine neden ben öne sürülüyordum ki ?
Tuana:Evet leya . Sen gelmeseydin öpüşüyorduk .
Çağan kurduğum cümleyle hızla bana gönderken bende ona bakıp umursamaz bir şekilde omuzlarımı silktim .
Leya:Ne diyorsun sen ya !
Çağan gözlerimin içine yapma dercesine bakarken gerilen vücudunu yavaşça leyaya çevirdi .
Gözlerimi sakin olmak istercesine kapattım . Kapattığım an aklıma çağanla ilk tanıştığımız gece beni annemlere karşı koruduğu gelince dudaklarımı dişlerimin arasına aldım .
Çağan:Leya öyle değil .
Diyen çağana baktım gerçekten çabaladığını görünce yutkundum . Leyaya açıklama yapmaya çalışıyordu baya baya .
O dakika anlamıştım . Ben zaten neden aralarını bozmaya çalışıyordum ki? İkiside mutlu olmaya çalışıyordu .
Çağan haklıydı .
Ben gerçekten bencil bir insandım .
Tuana:Çağan haklı .
Dedim derin bir nefes alarak .
Çağanın şaşkın bakışları bana dönerken omuzlarımı silktim .
Tuana:Çağan haklı çünkü ona yaklaşan bendim .
Dedim tek nefeste . Bütün suçu üstlenerek .
Çağan:Tuana ?
Çağan bana napıyosun diye başını sallarken tepkisiz tuttuğum yüzümü tekrar leyaya çevirdim .
Leya:Neden böyle birşey yaptın ?
Dedi leya tam karşıma dikilerek .
Tuana:Senin söylediğin 'yengen 'olarak giricem o eve dediğin cümle varya ona sinirlendim , kinlendim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ ᴇᴠᴇʀʏᴡʜᴇʀᴇ !"
Teen Fictionx:tuana aşktan kaçabilir misin? tuana: Kaçabildiğim kadar . x:Çağan aşktan kaçabilir misin? çağan:Aşktan kaçmam. Kaçılabilceğinede inanmıyorum .