Arc.2.6

2.3K 249 13
                                    

"ဂြ်န္!"

"ေျပာေလ ကေလး!"

"ဝီဝီမ်က္လံုးျပန္ျမင္တာကို ဘယ္သူမွ သိေစခ်င္ဘူး"

"ဘာလို႔လဲ ျဖဴလံုးေလးရဲ႕ ဒါ ေပ်ာ္စရာပဲေလ ကိုယ္က Party ပြဲက်င္းပေပးမလို႔"

"မလိုပါဘူး ဝီ ေနသားက်ေနခဲ႔ပါျပီ ဒါေပမယ့္ေလ ဝီ ရဲ႕အေဖကို ေတြ႕ခ်င္တယ္ "

"ဘာလို႔ အဲ႔လိုလူနဲ႔ေတြ႕မွာလဲ သူက ျဖဴလံုးကို ေရာင္းစားခဲ႔တာေလ"

"အေဖ့မွာအခတ္ခဲရွိလို႔ေနမွာပါ ရွာေပးပါေနာ္ "

"ျဖဴလံုးရာ"

"ခ်စ္ဖူးလားလို႔?"

"အဆိုးေလးး ခ်စ္တာေပါ့ကြာ ကိုယ္ရွာေပးပါ့မယ္ နာမည္က ဘယ္သူတဲ႔လဲ"

"ဒန္နီရယ္!"
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
"တံခါးဖြင့္ႀကစမ္း ငါက မင္းတို႔ သူေဌးျဖစ္မယ့္သူကြ"

"အတင္းဝင္လာရင္ တိုက္ခိုက္ရပါလိမ့္မယ္ လာရာလမ္းအတိုင္းျပန္ပါ"

"မင္းတို႔ သူေဌးရဲ႕အခ်စ္ေတာ္ကို ေခၚေပး ငါက သူ႔အေဖပဲ ဒန္နီရယ္ က ေခၚေနတယ္လို႔ေျပာလိုက္"

"ဘာျဖစ္ေနႀကတာလဲ"

"Boss!!"
'ဂြ်န္က ျခံေရွ႕ေရာက္လာျပီးေမးလိုက္ေတာ့ သက္ေတာ္ေစာင့္ေတြက ရိုေသျပဳလိုက္ႀကသည္'

"အိုးးမဂၤလာပါ သူေဌးေလး ငါ့နာမည္က ဒန္နီရယ္"
'အသက္40အရြယ္ ဒန္နီရယ္က ေပါ့ေပါ့ပါးပါးအဝတ္စားကိုသာ ဝတ္ထားသည္'

"Hello Father-in-Law ေတြ႔ခ်င္ေနတာနဲ႔အေတာ္ပဲ အိမ္ထဲလိုက္ခဲ႔"

*ဘာလဲ ရိုင္းလိုက္တာ ေယာကၡမကိုေတာင္ မရိုေသဘူး ဝီလ်ွံ  ဝီလ်ွံ ဒီအေဖကို ပစ္ျပီး တအားေကာင္းစားေနပါလား *
'ဒန္နီရယ္က အိမ္ထဲလိုက္လာကာ လွည့္ပတ္ႀကည့္ျပီး ဝီ ကို ေျပာေနသည္'

"ထိုင္!!ဘာကိစၥေရာက္လာတာလဲ!"

"ငါ့သားကို လြမ္းလို႔ ဒီအေဖကို ေမ့ျပီး ေပ်ာ္ေနတယ္ထင္ပါ့"

"အဟက္ ရယ္ရတာပဲ ဝီ ကို ေရာင္းစားခဲ႔တာ ဘယ္သူလဲ"

"မင္းအထင္လြဲေနျပီ ငါက ငါ့သားကို တအားခ်စ္တာ သူကလည္း ငါ့ဆိုတအားခ်စ္တာ မင္းအခုလို မရိုမေသလုပ္ေနတာကို ငါ့သားေလးသာျမင္ရင္ ေဒါသထြက္မွာအေသခ်ာပဲ"

Disorderly System(ပရုတ္သုတ္ခ System)Where stories live. Discover now