Arc.3.4

2K 223 31
                                    

"ကိုဘုန္း"

"ေႀသာ္ ေရႊဥ ဘာကိစၥရွိလို႔လဲ"

"အိမ္မွာ ငါး ခ်က္လို႔ေလ ကိုဘုန္းအတြက္လာပို႔တာ"

"အားနာလိုက္တာ ေနာက္လာမပို႔နဲ႔ေနာ္ ေရႊဥကို တကယ္အားနာတယ္"

"မလိုပါဘူးရွင္ ေရႊဥက ေစတနာနဲ႔ပါ မီးဖိုေခ်ာင္းထဲ ဟင္းပန္းကန္လဲ ခဲ႔မယ္ေနာ္"

"ေပးေပး အိမ္ေရွ႕ကသာ ေစာင့္ေန"
'ျမတ္ဘုန္းက ဟင္းပန္းကန္ကိုယူျပီး လဲလိုက္သည္'

"ဟုတ္!"

"အမေလးးေခတ္ႀကီးက ေျပာင္းျပန္ပါေအ မိန္းမေတြက ေနာက္ပိုး ပိုးေနရတယ္လို႔ ငါ့သားနဲ႔ မေပးစားမိတာ ေတာ္ပါေသး"

"ေဒၚေအးျမ ဘာစကားေျပာတာလဲ"

"လူစကားေျပာေနတာ နားမလည္တာလား"

"မသိပါဘူး ေခြးစကားလားလို႔ေလ "

"နင္!!"

"ေဒၚေအးျမ  လက္မပါရဘူးေလ ဘာကိစၥရွိလို႔ပါလဲ ေရႊဥ ေရာ့ ျပန္ေတာ့"
'ျမတ္ဘုန္းက ေရႊဥကိုရိုက္မယ့္ ေဒၚေအးျမလက္ကိုဆြဲထားျပီး ေရႊဥကိုျပန္ခိုင္းေတာ့သည္'

"ဟုတ္ကဲ႔ ကိုဘုန္း!"

"ေထာက္ခံစာ လာယူတာ ရန္ကုန္သြားမလို႔"

"ေရးေပးလိုက္ပါ့မယ္ ဒါနဲ႔ ေသာတေအာင္ ဘာလုပ္ေနလဲ ျဖဴ အဲေလ မဲလံုးေလးဆီ သြားေနေသးလား"

"မသြားပါဘူး ငါ့သားကို အဲ႔ကပၸလီေကာင္နဲ႔ အတူရွိေနခိုင္းမွာလား "

"ဘာ ကပၸလီ လဲ ျဖဴလံုးက ဒီတည္ပင္ရြာမွာ ခန္႔ညားဆံုးဗ်"

"အမေလးးးသူႀကီး မ်က္စိကန္းသြားတာလား ရြာလယ္ဇရပ္မွာ ဒီတိုင္းထားေတာင္ က်ီးမထိုး ေခြးမစား တဲ႔လူကိုမ်ား ခန္႔ညားဆံုးတဲ႔"

"လြန္လာျပီေနာ္ က်ဳပ္လူ လာမထိနဲ႔ ထိပ္တံုးနဲ႔ တစ္ညေလာက္ ညားေပးလိုက္မယ္"

"အမေလးး ရာထူး အားကိုးနဲ႔ ေပး စာရြက္ ဟိုမိန္းမလည္း အိမ္ထဲေခၚ ဟိုကပၸလီလည္း ႀကိတ္ပိုးနဲ႔ သူႀကီးအိေၿႏၵကို မရွိဘူး"
'ျမတ္ဘုန္းေရွ႕က ေထာက္ခံစာ စာရြက္ကိုယူျပီးက့ဲရဲ႕ေနေတာ့သည္'

"က်ဳပ္မရွိတာဘာျဖစ္လည္း ေဒၚေအးခ်စ္က လင္မေတာ္လိုက္ရလို႔လား ဒီေလာက္ထိ နာေနရေအာင္"

Disorderly System(ပရုတ္သုတ္ခ System)Where stories live. Discover now