Arc.6.Final

945 75 4
                                    

"အကို က်ဳပ္ကို ဘာလို႔ ထိပ္တုံးခတ္တာလဲ အကို႔ညီအရင္းေခါက္ေခါက္ေနာ္"

"တိတ္စမ္း ေဘးမွာ အေဖာ္ရွိေနတာကို မိဘေစာ္ကားတဲ့သား က်ဳပ္က မိဘကိုေစာ္ကားရင္အတင္းမုန္းတာ"

"ဟာ ဒါက အခ်စ္ေလ အကိုရာ အကို႔ေယာက္်ားေတာင္ ႀကီးေတာ္ႀကီးကို ထိပ္တုံးခတ္မယ္ေျပာေသးတာ"

~သင္ျပာေရ နင့္အကို ငါက ၿမိဳ႕အုပ္ကေတာ္ေလ လူေလးစားေအာင္ေတာ့လုပ္ေပးအုံး ညၾက ျပန္ျဖဳတ္ေပးမယ့္အျပင္ ၾကက္ေပါင္ေၾကာ္ေကြၽးမယ္~

~တကယ္လား~

~ေအး~

"က်ဳပ္မွားပါတယ္အကိုရာ မိဘဆိုတာ ဘုရားနဲ႕ႏွိုင္းတစ္ဂိုဏ္းတည္းတဲ့ အကိုက ၿမိဳ႕အုပ္ကေတာ္ျဖစ္သင့္ပါတယ္ ေသြးသားမခြဲ ျခားဘဲ အျပစ္ေပးတာ ေဆးဆရာခင္ေျပာင္း ၿမိဳ႕အုပ္ကေတာ္ခင္ေျပာင္းဆိုၿပီး လူေတြေလးစားၾကတာ မဆန္းပါဘူး က်ဳပ္အကိုက တရားမွ်တမႈရွိတာကို"

(ဘယ္သူေတြကမ်ား ေလးစားၾကတာပါလိမ့္)

*နည္းနည္းမ်ားOverျဖစ္ေနသလား သင္ျပာရယ္*

(ဘုရားနဲ႕ႏွိုင္းတစ္ဂိုဏ္းတည္း ဆိုေရာင္ျခည္ေတာ္လႊတ္ျပဆိုၿပီး ေျပာဖူးတဲ့ သားမတ္က ဘယ္သူပါလိမ့္ေနာ္ ေၾသာ္ မိဘေက်းဇူးသိတတ္တဲ့ ၿမိဳ႕အုပ္ကေတာ္ႀကီး ေျပာခဲ့တာေနာ္)

*မိေက်ာင္းသားက တစ္မ်ိဳး*

"သင္ျပာေလး ေနေကာင္းရဲ႕လား အကိုေဆးေပးပါအုံး က်ဳပ္ရဲ႕သင္ျပာေလး ကေယာင္ကတမ္းေျပာေနတယ္"

"က်ဳပ္က ဘာေယာင္ေနလို႔လဲ က်ဳပ္အကို ဂုဏ္တက္ေအာင္လုပ္ေပးေနတာ အသာေနစမ္း"

"အင္းပါ အကိုခင္ေျပာင္း သင္ျပာေလးကို လႊတ္ပါေတာ့ က်ဳပ္မၾကည့္ရက္ဘူး မေက်နပ္ရင္ က်ဳပ္လက္ေတြပါ ခတ္ထားလိုက္"

"ဟ ေယာက္်ားပဲဟ လုပ္ရဲခံရဲတယ္ က်ဳပ္အကိုက တရားမွ်တမႈရွိေနတာ နို႔ဒါနဲ႕ေလ ထဘီလွန္ျပတဲ့ ေယာကၡမႀကီး ၾက ဘာလို႔မခတ္တာလဲ"

"အခုေခတ္ ကေလးေတြက မိဘဆို ေက်းဇူးကန္းၾကလြန္းလို႔ က်ဳပ္ေယာကၡမႀကီးက ဒီေနရာကေန နင္တို႔ထြက္လာတာ ေက်းဇူးေမ့ေနမွာမို႔ တမင္ျပတာ "

Disorderly System(ပရုတ္သုတ္ခ System)Where stories live. Discover now