Arc 7.5

514 48 7
                                    

"ေတာက္! နိုက္ နိုက္ သိကၡာက်လိဳက္တာ ေစာက္ဆင့္မရွိတဲ့လူအထဲ ငါတို႔မ်ိဳးေစ့ခ်န္ရတယ္လို႔"

"မာမီ ဘာေတြေျပာေနတာလဲ"

"မင္းရဲ႕ညီက လြန္ခဲ့တဲ့၁၆ႏွစ္က မုဒိန္းမႈမွာ ဟိုဘက္က သူ႕ကိုယ္ဝန္ရသြားတယ္"

"အဲ့ဒါ ေယာက္်ားေလးဆို နိုက္ကလည္း အေရးမလုပ္ခဲ့ဘူး"

"ဒီမယ္ေဆးစစ္ခ်က္ မင္းနဲ႕စစ္တာေတာင္ အေတာ္တူေနၿပီ ၿပီးေတာ့ ေဆး႐ုံက ငါ့လူေတြလွမ္းေျပာတာ အဲ့မ်ိဳးမစစ္မေလးက ငါ့ေျမးတဲ့"

"မာမီရာ နိုက္ရဲ႕ေမြးစားသမီးထပ္စာရင္ ဒါ မာမီေသြးစစ္စစ္ေလ"

"ငါ့ေျမးကို ရေအာင္ေခၚထားရမယ္ နိုက္က ဟိုေအာက္တန္းစား ယူရီသမီးကို ဖူးဖူးမႈတ္ေနတာ ဒီကေလးကို အုပ္ထိန္းခြင့္မယူေလာက္ဘူး"

"အေသအခ်ာစုံစမ္းၿပီးမွ လုပ္ေပါ့မာမီရာ အမွန္ဆို ပန္ခ်က္ပြန္ရာမ်ိဳးဆက္က ထပ္ရွိေနတာလူေတြသိရင္ နိုက္ သိကၡာက်နိဳင္တယ္"

"မင္းညီက ဘာေတြဂ႐ုစိုက္တတ္လို႔လဲ ငါ့အရိပ္ေအာက္ကေနထြက္ၿပီး ငါ့ကို အေမ မေခၚေတာ့တာၾကည့္ေလ စီးပြားေရးမွာလည္း မင္းညီက သာေနၿပီ "

"နိုက္ က ျပတ္သားၿပီးရည္မွန္းခ်က္ႀကီးတာ မာမီလက္ေတြ႕အျမင္ပဲေလ"

"မင္း ညီဘက္သာပါေနေတာ့ ကင္း ပန္ခ်က္ပြန္ရာ"

"ဒီညီေလးပဲရွိတာကို မာမီရာ စိတ္ေတြေလ်ာ့ပါ ေသြးတိုးေနမယ္ အေမေဒါသထြက္ေနသ၍ နိုက္က ဒီအိမ္ကိုေျခ ခ်မယ္မထင္ဘူး"

"ကင္း!!"

"စတာပါမာမီရာ အင္းးးေဒး ျပန္ေျပာျပမႈေတြဆို မိုင္က ပန္ခ်က္ပြန္ရာနာမည္နဲ႕ အရမ္းဆိုးေနတယ္တဲ့ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ ကြၽန္ေတာ္တို႔ မ်ိဳးရိုးထိခိုက္ေနၿပီလား"

"နိုက္အသုံးမက်တာေလ မ်ိဳးမစစ္ကို ပန္ခ်က္ပြန္ရာ အမည္ခံေနတာ ေနပါေစ သူ႕ေနရာအမွန္ကဘာဆိုတာမၾကာခင္သိရမွာပါ အဲ့သားအဖအေၾကာင္း ငါထပ္စုံစမ္းလိုက္မယ္"

*ဒါဆို စမိုင္းက ငါ့ညီမေလးေပါ့ ဟားးဟားးးေသြးစကားေျပာတယ္ဆိုတာ အဟုတ္ပဲ *
'ေဒးက သူ႕ဒယ္ဒီနဲ႕အဖြားေျပာေနတာကို ခိုးနားေထာင္ေနၿပီး ေပ်ာ္ေနေတာ့သည္'
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
"မိုင္"

Disorderly System(ပရုတ္သုတ္ခ System)Where stories live. Discover now